Citat:
Ursprungligen postat av
LebronJames23
För er som förkastar scenariot med Watermarks. Gå in på länk nedan så kommer ni till CISA (Cybersecurity and Infrastructure Security Agency) som har skapats för att motverka valfusk, scrolla sedan till sida 10 och se vad som står längst ner. Detta ska ha implementerats över hela landet. Q har tidigare skrivit att Voter Fraud Commission upplöstes och att ansvaret istället överlämnades till DHS. Det här är troligtvis århundradets jävla trap och demokraterna klampade rakt i den.
https://www.cisa.gov/sites/default/files/publications/cisa-mail-in-voting-infrastructure-risk-assessment_508.pdf
Om det stämmer så är det fantastiskt. Trump spelar tydligen golf i helgen. Så bekymrad är han över att Biden/Harris tillsammans med korrupta MSM håller fejk-presidentinstallationstal. Team Trump sjösätter på måndag. Det ska onekligen bli spännande att följa.
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Men så bra. De kanske de även kan stoppa republi
Qanska fuskförsök?
Days after the election, Wisconsin Republicans urged volunteers to call Pennsylvania Trump supporters and ask them to return ballots
https://www.jsonline.com/story/news/politics/elections/2020/11/06/trumps-wisconsin-campaign-asks-pennsylvania-cast-late-ballots/6182506002/
Se även incidenten i Philadelphia med beväpnade Q-anhängare som Trolltestet skriver om för några inlägg sen.
"These people are stupid"
Alla normala medborgare borde vilja ha rena val utan fusk och påtryckningar. Personligen struntar jag i om det är republikaner eller demokrater, sossar, moderater, SD, KD eller AfS som valfuskar. Stränga straff till dem som fuskar. Stränga!
Citat:
Ursprungligen postat av
gorkgassyh
hela historien låter uppdiktad, hur har de tänkt lyckas med planen?
det är väl bara att kolla vattenmärkningen

Om det inte är fullständiga korkskallar så är det givetvis uppdiktat. Hur hade de tänkt att dessa väskor/påsar/kartonger med falska röster skulle komma vallokalen tillhanda. Skjuta in sig? Bara för att fejk-news skriver om det blir det inte mer sant för det. Det har ju visat sig finnas korrupta aktivist-domare/åklagare både i USA och i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Vad är det du vill veta?
Några Qanonfjompar lastade bilden full med förfalskade valsedlar och vapen och åkte till platsen där man nu räknar röster - de blev rättmätigt arresterade och skämde ut både sig själva och republikanerna. Nu får de roa sig bäst de kan i fängelse ett bra tag, lycka till!
Har de verkligen fuskat skall de givetvis straffas. Hårt. Kul med dig att du sväljer en sådan uppenbart osannolik berättelse med hull och hår. Tror du de hade tänkt att skjuta sig in i vallokalen och lägga valsedlarna där?
Citat:
Ursprungligen postat av
groovesnus
Verkar lite nedstämt i Q-lägret. Den kom ingen storm. Men det är ju en sekt så jag tror den överlever. Titta bara på Jehovas Vittnen, dom har förutspått jordens undergång flera gånger utan att det hänt och ändå fortsatt.
Att riskera att bli bestulen ett val är klart att det är knäckande, men det är långt ifrån över ännu. Läste en rolig kommentarväxling i morse.
Citat:
Citat:
Ok
Då ska vi se här inne som har tillit å vilka som verkligen e vinnare. Gå in på betfair.se å betta 30ggr pengarna på att Trump tar hem detta. Jag har satt sammanlagt så jag kommer få tillbaks 500.000 once in a lifetime. Fattar inte hur de kan tro på media lol.
Trump kommer dra ner brallorna på det fuskande ”demokratiska” (lol) partiet inför världen å fake News som nu försöker stjäla valet men gissa vad, det är allt enligt plan för nu kan de inte backa.
Biden kommer inte sväras in 21 januari tro inte det.... Trump svärs in 21 januari och Trump är president varje minut fram till dess. De går all in å försöker kuppa bort hela valet men Nänä det går vi fan ta mig inte med på 😎
Jag har knarkat politik sedan jag var 15 och Trump sedan 2015. Jag satte 5k (allt jag hade var 10k alltså en fattiglapp 36 år 2016) å vann 45k 2016 på att Trump skulle vinna och jag är mer säker idag att han vinner än vad jag var då.
Regel nr8 i kinesen kommer inte ihåg vad han heter skrev boken ”art of war” är att ”hindra inte en motståndare som håller på att förstöra för sig själv”.... den används vitt å brett idag trots att det skrevs för 2000 år sedan å just nu spelar Trump golf! Hahahahaaa fattar ni HAN lirar GOLF han e så jävla säker på att han har dem precis där han har dem fukkin God Emperor Trump!
Detta e avgjort om ett par veckor å Trump vinner å demokratiska partiet och fake News å big tech e knullade för sjukt lång tid framöver! Konservativ e det nya punk! Nu kör vi ❤️
Citat:
Aa det är vad du tror. Jag vet dessbättre. Trump vinner och med start från 21 så ska alla politiker i USA förklara hur de kunde ge sig in i politiken med typ 100k US dollar på fickan men sedan några årtionden senare ha 10-100 miljoner US dollar på sina och sina familjers konto.
De startar med biden direkt efter Trump svurits in 21 januari 21.
Sedan ska de går igenom en för en blir kul
Känner du till Q?
Känner du till att det i framtiden kommer finnas något som kallad ”suicide month” det är då alla de som inte pallar ställas inför rätta och visavärödfn och amerikanerna vad de gjort tar fakkin livet av sig själva för att erkänna vad de gjort och sedan årtionden k fängelse kommer många av dem inte orka med 😅😎
True story 😎
Citat:
Precis de flesta är INTE pålästa,vid misstänkt valfusk träder högsta domstolen och elektorerna in
PK media hatar Trump och SD
Citat:
Bra tips. Jag ska fundera på det.
USA har ett komplicerat system med flera olika instanser som kan påverka och med möjlighet att skicka en konkurrerande elektorsgrupp om man anser att valet i delstaten inte var tillförlitligt. Detta ska knådas många varv till.