[quote=bottenslam|72961303]Och hur ställer du dig då till de anonyma källor som påstår att Trump kallade stupade soldater för "suckers and losers"? Det är anonyma källor med okänd agenda.[/QUOT
Avvaktande. Jag har lätt att tro på att det ligger en del i påståendena - med tanke på Trumps tidigare uttalanden - men jag skulle aldrig själv starta en tråd eller börja påstå att det är sant eftersom jag inte vet det.
Citat:
Är inte du lite blind för en del saker som inte passar i din åsiktskorridor? Q är inte på något sätt unik vad det gäller anonymitet och agenda, men hen är inte mainstream. Jag har aldrig sett dig kritisera den största konspirationsteorin, Muellers utredning - där man ljög om att Trump var rysk puppet under Putin. Det skreks ut i Media överallt men visade sig vara ren lögn.
Jo, jag är garanterat också lite biased, det tror jag tveklöst att alla är. Angående Mueller är jag dock långt ifrån övertygad - inte om att mycket av påståendena var överdrivna, men grunden för beskyllningarna är jag inte säker på var falska. Men det viktigaste är - anser jag- att utredningen givetvis inte ska kritiseras för att den fick ske - allt måste ju kunna utredas - så ska man klaga ska man klaga på eventuellt falska beskyllningar, inte på att det utreddes..
Citat:
Du tappar ju trovärdighet när du silar mygg men sväljer sådana kameler. Du framstår som ganska biased, fast jag tror att du tror att du inte är det.
Jag sväljer inte kameler här (kanske på andra ställen men faktiskt inte just här) eftersom jag knappt uttalat mig om Mueller eller Trumps eventuella skuld/oskuld. Jag är inte ens särskilt intresserad av det. Det jag finner intressant - och gärna kommenterar - är konspirationsteorierna bakom Q, inte hans/deras politiska ställningstaganden. Jag har märkt på många här att detta verkar svårt att acceptera - men det här är ju ändå konspirationsforat så det kanske inte är jättekonstigt om jag försöker hålla politiken utanför.?