Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Varför hakar du fast vid Horowitzrapporten? Trump o Barr var missnöjda med den. Inga bevis om Deep State eller nånting ju? Inte ett skit egentligen som betyder någonting för någon annan än dig.
Om folk tjatade om Muellerrapporten lika mycket, som ända var bra mycket intressantare, skulle man bli kallad besatt.
Några små misstag begicks när man sökte tillstånd för avlyssning? Wow vilket avslöjande. Om det var Deep State som agerade hade man väl inte begärt tillstånd alls.
Ge upp nu
Har frågat många gånger om nån kan peka ut dom intressanta delarna av Muellerrapporten men tydligen är den för komplicerad för att man ska kunna göra det och har själv inte lyckats hitta dom i rapporten så jag får avstå att kommentera det djupare fram tills nån kan visa mig dessa intressanta delar i rapporten.
Jag fastnar vid Horowitz rapporten för du kommer med påsåtenden om Horowitz som uppenbarligen inte stämmer. Sen var Trump missnöjda med slutsatsen att man inte bevisat political bias. Jag har redan postat flera exempel från rapporten som väldigt starkt tyder på political bias så inte svårt att förstå att folk anser att dom lyckades bevisa political bias fast dom själva säger att dom inte gjort det.
Att det skulle vara ett litet misstag att folk med koppling till DNC och/eller DNC beställer en rapport som baseras på lögner som sen används som bevis för FISA application och som sen FBI fortsätter använda som bevis vid 3 ytterligare förlängningar av FISA trots att man visste att informationen inte stämde och helt utesluter informationen som framkommit till de som fattar beslut om FISA är inte ett litet misstag, det är att underminera hela rättssystemet i en av dom mest kontroversiella utredningarna man kan göra. Sen i tillägg till det har man ändrat på bevisning och erkänt det, smsat mellan varandra att man ska stoppa Trump från att bli president osv. totalt 17 betydelsefulla fel har man gjort i samband med det här.
Sen har du all rätt i världen att tycka att det är små skit saker men har en känsla av att hade det varit team Trump som gjort något liknande hade du inte tyckt det ska defineras som "små misstag"