Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Vad snackar du för skit? Vad är det du inte förstår i mina svar? Du klarar inte ens av att specificera det! Sen klagar du att ingen svarar, inte så jävla konstigt när det enda du räknar som svar är att någon håller med dig till 100%.
Skärp dig.
Så du kommer med trams, oförskämdheter och egna motfrågor, men däremot inte svar på det jag undrar, och det är jag som ska skärpa mig? Men okej, tredje chansen då, eftersom du bad så nyanserat och vänligt...
Var HRC detained som Q påstod i sitt andra drop? Eller ljög Q redan där? Om hon var detained som Q påstod, har du något som styrker det? Om hon inte var det, varför ljög Q om att hon var detained?
Svara gärna på detta nu, inget annat. (Ditt ”svar” hittills är har varit att fråga om jag tror HRC kommer arresteras någon gång. Alltså en motfråga och absolut inget svar på det jag frågade dig)
Hur vet du när Q ljuger och när Q talar sanning? Måste du, som övriga svarat hittills, vänta med att det bekräftas på annat håll först? I så fall, är inte Q lite överflödig då eftersom det inte går lita på hen/dem direkt?
Om du tvärtom vet när Q ljuger och när Q talar sanning, hur vet just du det?
Svara på detta nu, inget annat (här har du ”svarat” med en motfråga om jag vet när media ljuger. Alltså inget svar på mina frågor).
Muellers utredning har fått tre dömda. Tycker du, precis som jag, att det är bra när brottslingar åker fast?
Svara på detta nu, inget annat (här har du ”svarat” att du tror att en är oskyldigt dömd. Nästan ett svar på det jag frågat, men bara nästan).
Varför är det så jobbigt när vi skeptiker visar när Q har fel? Vill du inte ha hela bilden av Q? Ingen Q-troende visar ju dessa gånger så då är det väl bra och nyanserat att andra gör det?
Svara på detta nu, inget annat (här har du ”svarat” att de du kallar för mina kamrater är sär och något om efterblivenhet. Dock inget svar på min fråga om du vill ha hela bilden av Q).
Tredje chansen nu alltså. Och för att citera dig. ”Skärp dig” så kanske du kan komma med seriösa svar.
Sen är jag tacksam om du slutar ljuga om mig också (även det ett drag ni Q-troende tycks dela. Fjärde personen av fyra möjliga senaste veckan som gör det). Man behöver absolut inte tycka som jag för att jag ska räkna det som svar. Men om man enbart kommer med motfrågor och svarar på helt andra saker (som du gjort två gånger i rad nu) räknar jag det inte som svar.