Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Nej, det har jag aldrig påstått. Jag har däremot varit jättearg på en finsk DFS-medlem för att han var med i någon sorts porrgrupp på den ryska sidan VK där det fanns en massa bilder på brasilianska negerkvinnor med stora rumpor. Porr är någonting som jag hatar och anser bör totalförbjudas.
Det kanske finns en del som dras till DFS som vill kunna ha ett samhälle med assimilerade främlingar för att det gagnar just dem, med importerad fru, möjligheten att skaffa älskarinnor av exotisk härkomst m.m. Den sorten föraktar jag lika mycket, kanske mer, än den totalt likgiltiga delen av höger/vänster-klumpen.
Jag såg en gubbe, som inte var sverigevän, argt skriva av sig och menade att hans orientaliska fru minsann var lika svensk som sverigevännerna, eftersom hon spelade bridge.
Skillnaden mellan en sådan och en sverigevän med importerad thaifru är att sverigevännen klagar på invandringens takt och kriminaliteten som medföljer, i övrigt är de överens om att samhället ska vara en öppen plats för alla möjliga folkslag.
Ska DFS inkludera den sorten som kommer att fatta politiska beslut efter sin egen situation med färgad partner/polare så kommer organisationen få problem.