2020-12-17, 20:09
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentNordisk
Enligt Offerviljas tidigare uppgifter i tråden så ska det ha närvarat kurviga negresser på vissa DFS-träffar.
Nej, det har jag aldrig påstått. Jag har däremot varit jättearg på en finsk DFS-medlem för att han var med i någon sorts porrgrupp på den ryska sidan VK där det fanns en massa bilder på brasilianska negerkvinnor med stora rumpor. Porr är någonting som jag hatar och anser bör totalförbjudas.
Citera
2020-12-17, 20:45
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nej, det har jag aldrig påstått. Jag har däremot varit jättearg på en finsk DFS-medlem för att han var med i någon sorts porrgrupp på den ryska sidan VK där det fanns en massa bilder på brasilianska negerkvinnor med stora rumpor. Porr är någonting som jag hatar och anser bör totalförbjudas.

Det kanske finns en del som dras till DFS som vill kunna ha ett samhälle med assimilerade främlingar för att det gagnar just dem, med importerad fru, möjligheten att skaffa älskarinnor av exotisk härkomst m.m. Den sorten föraktar jag lika mycket, kanske mer, än den totalt likgiltiga delen av höger/vänster-klumpen.

Jag såg en gubbe, som inte var sverigevän, argt skriva av sig och menade att hans orientaliska fru minsann var lika svensk som sverigevännerna, eftersom hon spelade bridge.
Skillnaden mellan en sådan och en sverigevän med importerad thaifru är att sverigevännen klagar på invandringens takt och kriminaliteten som medföljer, i övrigt är de överens om att samhället ska vara en öppen plats för alla möjliga folkslag.
Ska DFS inkludera den sorten som kommer att fatta politiska beslut efter sin egen situation med färgad partner/polare så kommer organisationen få problem.
Citera
2020-12-18, 08:18
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Verkar inte som att Cui Bono skulle kunna få hyra huset i Älgarås enligt den intervju Patrik och Martin gjorde med Björn Björkqvist.
Citera
2020-12-18, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Verkar inte som att Cui Bono skulle kunna få hyra huset i Älgarås enligt den intervju Patrik och Martin gjorde med Björn Björkqvist.
Och det är nog något jag kan stödja DfS i... Under Motgift-tiden, så var de duktiga på att hålla de här knäppskallarna på armlängds avstånd. Människor får tro vad de vill, men att börja beblanda sig med alla dårar och rättshaverister i grupper som Cui bono är rent självmord. Ett relativt aktuellt exempel är Folkets demonstration som till slut, helt och hållet kuppades av de här gökarna.
Citera
2020-12-18, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Jag vet inte om han ser några ekonomiska fördelar i samarbetet, men det här beteendet är väl oundvikligt när man inte har någon riktig plattform att stå på, med mer tydliga mål och ståndpukter.

Personer med helt olika synsätt och lojaliteter ska rymmas under samma tak, Jared Taylors vänner fördömer Kevin MacDonald som "antisemit" och den påstått pro-vita Taylor skyddar judarna, skyller deras segrar i invandringspolitiken på de vita amerikanska politikerna. Frodi försvarar i sin tur Taylor eftersom det är viktigt för dem att ha en god relation med samtal över nätet och på Scandza Forum.
Att Taylor drar sina beundrare vid deras raka näsor gör ingenting, hellre det än att relationen rubbas och de trevliga mötena uteblir.

Om man utgör en löst sammansatt inåtvänd klick som tycker om att träffas för stimulerande samtal och inte bryr sig om att nå ut till folk för större förändringar, så antar jag att sådant som Scandza är en bra idé. Det spelar ingen roll att deltagarna har diametralt olika åsikter, saknar insikt i avgörande frågor och ämnen, eller medvetet vilseleder vita människor, det är helt enkelt kul att träffas i intellektuella vänners lag.

Någonting liknande ägnade sig Dan och Magnus åt när de bjöd in Ingrid & Co. De erfarna rasmedvetna herrarna kunde för egen fördel i en handvändning låta integrationsvurmare komma till tals på Svegot.

Nu har Frodi alltså talat om Paludan och "national populism" som det mest intressanta som sker i vår del av världen. Om han har satt ihop bitarna rätt, skådat den övergripande bilden och sedan kommit fram till den slutsatsen så anser jag att han är ute och cyklar. Eller så handlar det inte om att sätta upp mål, om en vilja att faktiskt komma till rätta med problem och fientliga strukturer, utan om att nöja sig med det som erbjuds. Det blir vad det blir och man hamnar där man hamnar.

Lite det som är grejen: en person med Frodis ändå beviserliga intellekt ska ju inte landa i den slutsatsen då är det andra drivkrafter och bevekelsegrunder som ligger bakom

Vad gäller Dan och Magnus' närmande I&C sfären på den tiden den fanns så handlade det naturligtvis främst bara om att fixa nya kassakor. Vilja till dialog var det så klart aldrig tal om. Sen splittrades I&C när Ingrid lämnade DfS, Frändelöv mobbades/brändes ut och ja nu är vi där vi är.

Tack för ett matnyttigt inlägg fö
Citera
2020-12-18, 18:10
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abendland
Lite det som är grejen: en person med Frodis ändå beviserliga intellekt ska ju inte landa i den slutsatsen då är det andra drivkrafter och bevekelsegrunder som ligger bakom

Vad gäller Dan och Magnus' närmande I&C sfären på den tiden den fanns så handlade det naturligtvis främst bara om att fixa nya kassakor. Vilja till dialog var det så klart aldrig tal om. Sen splittrades I&C när Ingrid lämnade DfS, Frändelöv mobbades/brändes ut och ja nu är vi där vi är.

Tack för ett matnyttigt inlägg fö

Det är den slutsatsen jag också nått fram till.
Om man först talar om att "de" försöker utrota oss och sedan tipsar om en koranbrännare som svar på detta monstruösa problem är man antingen aningslös, vilket han uppenbarligen inte är, eller så är det som sagt en mindre ärlig agenda man driver.
Citera
2020-12-18, 19:52
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Har fått för mig att folk som klagar över att deras thaikvinnor inte får komma till Sverige dras till DFS och är välkomna där, men jag kan ha fel.
Det är Pär Öberg-nivå på ditt DFS-hat. Tilltala mig aldrig någonsin mer på det här forumet, ditt ohederliga jävla äckel!

Kärlek till de intelligenta rasnationalisterna i DFS, hat till NMR-töntarnas pinsamma fredagsmys med det efterblivna fettot Elin Reinhardt!

Vem har starkast personlighet av Magnus Söderman och Simon Lindberg? Söderman vinner nog med typ 100-0!
Citera
2020-12-18, 20:05
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det är Pär Öberg-nivå på ditt DFS-hat. Tilltala mig aldrig någonsin mer på det här forumet, ditt ohederliga jävla äckel!

Kärlek till de intelligenta rasnationalisterna i DFS, hat till NMR-töntarnas pinsamma fredagsmys med det efterblivna fettot Elin Reinhardt!

Vem har starkast personlighet av Magnus Söderman och Simon Lindberg? Söderman vinner nog med typ 100-0!

Såja, såja. Imorgon är jag Sveriges viktigaste nationalist.
Citera
2020-12-18, 20:48
Medlem
Citat:
Det är den slutsatsen jag också nått fram till.
Om man först talar om att "de" försöker utrota oss och sedan tipsar om en koranbrännare som svar på detta monstruösa problem är man antingen aningslös, vilket han uppenbarligen inte är, eller så är det som sagt en mindre ärlig agenda man driver.

En homosexuell kippabärande regnbågeflaggviftande koranbrännare till råga på allt.
Citera
2020-12-18, 20:53
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
En homosexuell kippabärande regnbågeflaggviftande koranbrännare till råga på allt.

Bra, det behövs också understrykas.
Citera
2020-12-18, 22:58
Medlem
Citat:

Och unisont hyllad i svensk kosh.. ahem alternativ media som samnytt, exakt24 nyhteridag etc.
Citera
2020-12-19, 11:04
Avstängd
Offerviljas avatar
Ikväll sänds årets sista budkavle:

https://www.youtube.com/watch?v=FaUyeECVjAA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem