2020-12-16, 19:09
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nej, det kan du ge dig fan på att jag inte gör. Jag älskar alla världens etnonationalistiska människor. Menar du att det har varit fel gjort av mig att kritisera DFS och NMR för deras kärlek till Ingrid & Conrad, Nyreggadjude?

Varken min farfar, min pappa eller min stora kusin hade stått ut i mer än ett par sekunder tillsammans med er, era jävla töntjävlar. Allting kommer att bli mer som min farfar var nu när hela Dumrid & Bögrad-gänget är borta.

Jag älskar trots allt min pappa. Han har sina fel och brister, men han är i alla fall ingen bög som Daniel Frändelöv.

Vad anser du är skillnaden mellan det du skrivit tidigare om DFS och andra nationella, och det som du kallar hets?
Citera
2020-12-16, 19:39
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Vad anser du är skillnaden mellan det du skrivit tidigare om DFS och andra nationella, och det som du kallar hets?
Jag kritiserar och hetsar bara mot våra ledare när de sviker i följande fyra frågor:

- Judefrågan
- Rasfrågan
- Sexualmoral
- Coolhet

Ni andra här på Flashback gnäller och hatar jämt, även när de gör fina och bra saker.
Citera
2020-12-16, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Mata inte trollet. Det finns nog av hennes blogginlägg och tirader i de här trådarna.
Det är folk som tröttnat på nordisk styrkas hets i denna tråd också.
Ett förslag är ju att ni uppdaterar ert ruckel i Västmanland istället för att sitta på flashback hela dagarna. alternativt skaffar dig ett jobb så du har något vettigt att syssla med.
Samhall söker säkert folk, där skulle du passa bra.
Citera
2020-12-17, 10:12
Avstängd
Offerviljas avatar
Nu finns det absolut ingenting att klaga på när det gäller Det fria Sverige. Precis som Nick Griffin sade under treårsfirandet så är det här det kanske mest spännande projektet i hela världen. Från och med i morgon klockan 10:00 när det sista Ingrid & Conrad-äcklet har sagt sina sista korkade ord någonsin i den här rörelsen så kommer jag inte längre att se på min kropp som min egen, utan den ska då bara tillhöra den här föreningen och kampen. Jag är så obeskrivligt lycklig just nu. Att det skulle bli så här fantastiskt bra igen trodde jag faktiskt inte. Dumrid Sionistqvist är borta, Zlatan-Maria är borta, Falukorvs-Kiwi är borta och Daniel Frändebög är borta!

❤️ ❤️ ❤️ (ett hjärta i var till Dan, Magnus och Björn)
Citera
2020-12-17, 12:12
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Nu finns det absolut ingenting att klaga på när det gäller Det fria Sverige. Precis som Nick Griffin sade under treårsfirandet så är det här det kanske mest spännande projektet i hela världen. Från och med i morgon klockan 10:00 när det sista Ingrid & Conrad-äcklet har sagt sina sista korkade ord någonsin i den här rörelsen så kommer jag inte längre att se på min kropp som min egen, utan den ska då bara tillhöra den här föreningen och kampen. Jag är så obeskrivligt lycklig just nu. Att det skulle bli så här fantastiskt bra igen trodde jag faktiskt inte. Dumrid Sionistqvist är borta, Zlatan-Maria är borta, Falukorvs-Kiwi är borta och Daniel Frändebög är borta!

❤️ ❤️ ❤️ (ett hjärta i var till Dan, Magnus och Björn)

Vad har hänt med Konrad?
Citera
2020-12-17, 13:36
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad har hänt med Konrad?
Den efterblivna Daniel Frändelöv har äntligen förstått att han bara är en börda för de intelligenta nationalisterna i föreningen och kommer därför att sluta med sitt värdelösa poddande samt lämna Det fria Sverige. Jag är kanske lite sadistisk nu, men jag måste säga att jag verkligen njuter av att se den där ynkliga lilla mobbaren förnedrad.

"Judetourettes, hahahaha..."
Citera
2020-12-17, 16:22
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Jag kritiserar och hetsar bara mot våra ledare när de sviker i följande fyra frågor:

- Judefrågan
- Rasfrågan
- Sexualmoral
- Coolhet

Ni andra här på Flashback gnäller och hatar jämt, även när de gör fina och bra saker.

Ok. Så det där med att vara folkförrädare kanske inte ska tas emot så allvarligt? Antar att det rör sig om samma typ av överdrifter som när Dan i ena stunden är en prostituerad inuit för att i nästa vara en nationalistisk hjälte.
Citera
2020-12-17, 16:35
Medlem
Varifrån kommer spekulationerna om att Dan skulle vara same? Visst, han har inte ett särskilt typiskt bondsvenskt utseende. Men jag ser inget samiskt med hans utseende.
Citera
2020-12-17, 17:46
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentNordisk
Varifrån kommer spekulationerna om att Dan skulle vara same? Visst, han har inte ett särskilt typiskt bondsvenskt utseende. Men jag ser inget samiskt med hans utseende.

Tror han har sagt att han har släkt uppe i norr, det räckte med det. Eller så kanske de själva filosoferade vidare i radion om att han därför kan ha samer i släkten, minns inte riktigt.
Citera
2020-12-17, 18:23
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ok. Så det där med att vara folkförrädare kanske inte ska tas emot så allvarligt? Antar att det rör sig om samma typ av överdrifter som när Dan i ena stunden är en prostituerad inuit för att i nästa vara en nationalistisk hjälte.
Jag har nästan bara skrivit positiva saker om Dan Eriksson och Det fria Sverige under en ganska lång tid nu. Det där om att han är en inuit brukade jag skriva för att jag var så förtvivlat ledsen och besviken på honom för att han inledde ett samarbete med Ingrid Sionistqvist. Enligt mig är Dan Eriksson Sveriges viktigaste och bästa nationalist. För några månader sedan startade jag förresten en tråd om Dan här på Flashback som jag hoppades skulle kunna bli lite av en hyllningstråd till honom.

(FB) Dan Eriksson

Tycker du att det finns någonting som Det fria Sverige gör som är bra?
Citera
2020-12-17, 19:36
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Jag har nästan bara skrivit positiva saker om Dan Eriksson och Det fria Sverige under en ganska lång tid nu. Det där om att han är en inuit brukade jag skriva för att jag var så förtvivlat ledsen och besviken på honom för att han inledde ett samarbete med Ingrid Sionistqvist. Enligt mig är Dan Eriksson Sveriges viktigaste och bästa nationalist. För några månader sedan startade jag förresten en tråd om Dan här på Flashback som jag hoppades skulle kunna bli lite av en hyllningstråd till honom.

(FB) Dan Eriksson

Det kan växla snabbt, med andra ord. Från samehora till nummer ett.

Citat:
Tycker du att det finns någonting som Det fria Sverige gör som är bra?

Om de gör något bra så överskuggas det i alla fall av hela projektets huvudsakliga verksamhet.
Det här med att ta över hela länder medelst pengainsamling för husköp kan väl ingen egentligen tro på. Samlingspunkter för svenskar är ingen dum idé, men tillkommer det dessutom de här närmast messianska löftena så blir syftet med projektet någonting helt annat. Hur är det förresten med deras etniska gräns? Har fått för mig att folk som klagar över att deras thaikvinnor inte får komma till Sverige dras till DFS och är välkomna där, men jag kan ha fel.
Folk kan arrangera möten och nätverk själva utan de här tiggarnas inblandning, även om det förmodligen behövs några mer erfarna initiativtagare för att få till något sådant.

Så svaret får bli ett nej, hela upplägget från första början är inte bra.
Citera
2020-12-17, 19:55
Medlem
Citat:
Det kan växla snabbt, med andra ord. Från samehora till nummer ett.

Om de gör något bra så överskuggas det i alla fall av hela projektets huvudsakliga verksamhet.
Det här med att ta över hela länder medelst pengainsamling för husköp kan väl ingen egentligen tro på. Samlingspunkter för svenskar är ingen dum idé, men tillkommer det dessutom de här närmast messianska löftena så blir syftet med projektet någonting helt annat. Hur är det förresten med deras etniska gräns? Har fått för mig att folk som klagar över att deras thaikvinnor inte får komma till Sverige dras till DFS och är välkomna där, men jag kan ha fel.
Folk kan arrangera möten och nätverk själva utan de här tiggarnas inblandning, även om det förmodligen behövs några mer erfarna initiativtagare för att få till något sådant.

Så svaret får bli ett nej, hela upplägget från första början är inte bra.

Enligt Offerviljas tidigare uppgifter i tråden så ska det ha närvarat kurviga negresser på vissa DFS-träffar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in