Citat:
Jo det är det faktiskt, i princip. Kanske inte för de ultrainsatta i frågan men för gemene man så är det vad den står för.
Citat:
Nej men man kan förklara att man har utvecklats som människa och inte längre hyllar det symbolen är förknippad med.
Citat:
Med all antivit propaganda och självhat ni antivita spridit bland våra barn här i Sverige de senaste 40 åren så är det inte konstigt att en del unga grabbar drogs till skinnskallekulturen och skaffade sig provokativa tatueringar. Det finns inga krav på att ni kulturmarxister ska radera era gamla folkmördar symboler och tatueringar. Väldigt konstigt med tanke på de folkmord ni begick på 10,20 och 30-talet, osv. Ni marxister,sionister och övriga antivita människor vill ju desutom förbjuda de flesta fornordiska symboler. Att gråta ut över judar, dra upp tvål och lampskärmar, elektriska simbasänger med tillhörande berg och dalbanor kommer aldrig fungera inom Det fria sverige.
Hahaha, FYO är jag nationalist och very prowhite indeed
Citat:
Nej såpass mycket har jag förstått. Men det händer väl att jag ibland känner ett styng av oro för att vissa destruktiva linjer ska utvecklas inom DFS, om det nu är så att vissa medlemmar fortfarande tycker att Hitler var en riktig helyllekille med sunda attityder till hur ett land ska styras. Förstår du vad jag menar?