Citat:
Ursprungligen postat av
EveyHammond
Va? Har han? Vad trött jag blir... Själv är jag helt emot att hylla Hitler, oavsett om vissa säger att det inte var "ihjälgasningsläger" utan "ihjälarbetningsläger" - yeah, big difference! - eller om de påpekar att han gjort en del bra saker, typ byggt bra infrastrukturer och förbjudit omskärelse. Alltså, för mig räcker det med att han tvingade alla judar att bära judestjärna! En sådan person hyllar man inte.
Men, hm, kan det inte vara så att Magnus inte längre står för den där tatueringen? Att han tyckte som Svenska Motståndsrörelsen en gång, när han var del av den, men tycker annorlunda nu?
Nu är det ju inte Hitler symbolen står för. Varken inom nazirörelsen eller som forntida symbol i diverse kulturer. Men lätt att tro om man är lite utav en goy.
Magnus var i unga dagar skinnskalle och ska inte behöva radera sina gamla tatueringar. Med all antivit propaganda och självhat ni antivita spridit bland våra barn här i Sverige de senaste 40 åren så är det inte konstigt att en del unga grabbar drogs till skinnskallekulturen och skaffade sig provokativa tatueringar. Det finns inga krav på att ni kulturmarxister ska radera era gamla folkmördar symboler och tatueringar. Väldigt konstigt med tanke på de folkmord ni begick på 10,20 och 30-talet, osv.
Ni marxister,sionister och övriga antivita människor vill ju desutom förbjuda de flesta fornordiska symboler. Att gråta ut över judar, dra upp tvål och lampskärmar, elektriska simbasänger med tillhörande berg och dalbanor kommer aldrig fungera inom Det fria sverige. Det ärväl inte inom Det fria sverige vi följer en bok där vi är de utvalda folket, har rätt att äga slavar, anser att gud givit oss rätten att begå folkmord etc.