Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Det är inget konstigt med det och har absolut ingenting med 911 att göra.
Det har väldigt mycket med 911 att göra men för att förstå måsta man ha ganska djup förståelse om hur de kapitaliserade på 911, vilka mål man hade med operationen.
Man måste också förstå hur Trump jobbar, där är jag själv dåligt insatt men har snappat upp lite,
Tror man fortfarande att det var 19 kapare som blåste hela USAs försvar kommer man självklart inte begripa något alls.
Här är en video som ger lite mer klarhet, framförallt att trump vet väl att det inte var 19 kapare utan att operationen var mycket större
Q Anon Breadcrumbs- Trump and SA
Något som är svårt och begripa sett till efter trump vart vald är vad han vill. Går man på vad han sa innan valet så vart det mycket tydligt, sedan har han aggerat lite märkligt efter valet vilket gjort att det är svårt att veta. Vad man däremot kan räkna ut är att det inte finns något för honom att vända sina väljare ryggen och bli en del av "deep state". Samtidigt är han inte en normal politiker, för vanliga politiker är det viktiaste att låtsas, han är van vid affärer och där handlar det om att vara slug. Köpa när andra tvingas sälja billigt, sälja när det är dyrt. För det krävs tålamod och att man kan dölja sina kort. Det tror jag är orsaken till att Trump aggerat knepigt men att han fortfarande är helt inriktad på vad han sa innan valet.
Det ligger så mycket prestige i det här med så jag har svårt att tro trump skulla kunna låta bli och dra nytta av det. Han kan gå till historien som den som knäckte deep state, man kommer prata om honom i århundranden isåfall.
Samma sak med den nye kronprinsen i Saudiarabien, Bin Salman. Är han inte en tvättäkta psykopat kan det vara jobbigt och regera landet, speciellt när han faktiskt har stora möjligheter och regera med nöjd befolkning.
Lättast att skaffa bevis är att titta på hur Saudiarabien nu investerar