• 1
  • 2
2017-11-05, 03:03
Medlem
Kommer vi snart få se svaret på 9/11 Skall vi äntligen få tyst på SnakePlisssken

Saudi Arabia Arrests 11 Princes, Including Billionaire Alwaleed bin Talal
Citera
2017-11-05, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Kommer vi snart få se svaret på 9/11 Skall vi äntligen få tyst på SnakePlisssken

Saudi Arabia Arrests 11 Princes, Including Billionaire Alwaleed bin Talal
På vilket sätt kopplar du det här till just 9/11, menar Du?
Citera
2017-11-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
På vilket sätt kopplar du det här till just 9/11, menar Du?

Trump mötte bin salman i mars i år. Vad de pratade om då är kanske det som visar sig nu, jag tror de haft mycket konstruktiva samtal om man tolkar på vad som visat sig
Trump Meets With Saudi Deputy Crown Prince

En av trumps viktigaste vallöfte var "drain the swamp". Det är fortfarande gissningar från mig men senaste veckorna har det hänt en del saker som tyder på att de pratade ihop sig, att Bin Salman och Trump beslutade sig för att det är just vad man skall göra. Toppen på träsket finns inte i USA utan i Saudiarabien så det är där man ser till att rensa först.

För att lyckas med det här gäller det att inte avslöja vad de håller på med, troligen har en del konstigheter vi sett från Trump berott på att dölja det hela. Exempelvis så bombande plötsligt trump Syrien, även om han verkade missa medvetet så vart det många som blev besvikna och trodde att Trump plötsligt vänt sina väljare ryggen. Han gjorde en del annat som vart fel mot vad han sagt.

För någon vecka sedan höll Saudiarabien en stor träff med massor av höjdare och tittar man på hur de börjat investera i olika företag, så är det mycket som tyder på att de håller på att marknadsanpassa landet.

Så för mindre än ett dygn sedan så arresterades några riktiga högdjur i Saudiarabien. Troligen var det framförallt en utrensning av personer som motsatt sig det Bin Salman vill göra men också en operation för att visa att man menar allvar. Skall Saudiarabien lyckat med staden neom måste de kunna locka den bästa arbetskraften och det kan man inte om man är ett fanatiskt land.

Jag tror inte de vill avslöja alla dumheter man hållt på med men öppnar de pandoras ask kommer det som ett brev på posten, de inser nog att om de väl öppnar upp så kommer saker komma fram.

Trump har samma mål med USA, i alla fall säger han det och i och med att han är i hotellbranchen stämmer det även med hans verksamheter. Den branchen är beronde av köpstarka konsumenter.

Vad de gjort sista veckorna är att ta skrota den strategin där 9/11 var startskottet.
Citera
2017-11-05, 18:05
Medlem
Citat:
Trump mötte bin salman i mars i år. Vad de pratade om då är kanske det som visar sig nu, jag tror de haft mycket konstruktiva samtal om man tolkar på vad som visat sig
Trump Meets With Saudi Deputy Crown Prince

En av trumps viktigaste vallöfte var "drain the swamp". Det är fortfarande gissningar från mig men senaste veckorna har det hänt en del saker som tyder på att de pratade ihop sig, att Bin Salman och Trump beslutade sig för att det är just vad man skall göra. Toppen på träsket finns inte i USA utan i Saudiarabien så det är där man ser till att rensa först.

För att lyckas med det här gäller det att inte avslöja vad de håller på med, troligen har en del konstigheter vi sett från Trump berott på att dölja det hela. Exempelvis så bombande plötsligt trump Syrien, även om han verkade missa medvetet så vart det många som blev besvikna och trodde att Trump plötsligt vänt sina väljare ryggen. Han gjorde en del annat som vart fel mot vad han sagt.

För någon vecka sedan höll Saudiarabien en stor träff med massor av höjdare och tittar man på hur de börjat investera i olika företag, så är det mycket som tyder på att de håller på att marknadsanpassa landet.

Så för mindre än ett dygn sedan så arresterades några riktiga högdjur i Saudiarabien. Troligen var det framförallt en utrensning av personer som motsatt sig det Bin Salman vill göra men också en operation för att visa att man menar allvar. Skall Saudiarabien lyckat med staden neom måste de kunna locka den bästa arbetskraften och det kan man inte om man är ett fanatiskt land.

Jag tror inte de vill avslöja alla dumheter man hållt på med men öppnar de pandoras ask kommer det som ett brev på posten, de inser nog att om de väl öppnar upp så kommer saker komma fram.

Trump har samma mål med USA, i alla fall säger han det och i och med att han är i hotellbranchen stämmer det även med hans verksamheter. Den branchen är beronde av köpstarka konsumenter.

Vad de gjort sista veckorna är att ta skrota den strategin där 9/11 var startskottet.
Jag förstår antagligen inte ett smack av vad du tror att du försöker säga här. Men, jag får skylla mig själv som ställde frågan.

Det var dumt av mig.
Citera
2017-11-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Jag förstår antagligen inte ett smack av vad du tror att du försöker säga här. Men, jag får skylla mig själv som ställde frågan.

Det var dumt av mig.

Har jag rätt så kommer det snart och klarna för stämmer det jag sagt så är det flera arresteringar och vänta, det kan bli riktigt många som åker dit beroende på hur hårda de är.
Trump och prins Bin Salman verkar ha blåst hela deep state och snart borde Julian Assange kunna vandra ut för utan wikileaks hade det här inte varit möjligt.

Jag förstår att det verkar knepigt om man inte tittat på en hel del annat. Jag följer exempelvis hur olika personer investerar i Saudiarabien och det tror jag man måste göra för att förstå resten. Som jag nämnt tidigare anser jag att det är där toppen sitter.

Bin Salman som kommer bli nästan "kung" i Saudiarabien hade kunnat ta två olika vägar, ena vägen är att fortsätta var att fortsätta vara en brutal skurk eller så rensar han ut och försöker förtjäna makten. Jag tror inte han väljer skurkvägen.
Inte så att de kommer ha val men jag tror de kommer satsa enorma pengar på att forma om hela landet så det kommer att komma väldigt mycket nyheter från Saudiarabien i framtiden
Citera
2017-11-05, 20:48
Medlem
Citat:
Har jag rätt så kommer det snart och klarna för stämmer det jag sagt så är det flera arresteringar och vänta, det kan bli riktigt många som åker dit beroende på hur hårda de är.
Trump och prins Bin Salman verkar ha blåst hela deep state och snart borde Julian Assange kunna vandra ut för utan wikileaks hade det här inte varit möjligt.

Jag förstår att det verkar knepigt om man inte tittat på en hel del annat. Jag följer exempelvis hur olika personer investerar i Saudiarabien och det tror jag man måste göra för att förstå resten. Som jag nämnt tidigare anser jag att det är där toppen sitter.

Bin Salman som kommer bli nästan "kung" i Saudiarabien hade kunnat ta två olika vägar, ena vägen är att fortsätta var att fortsätta vara en brutal skurk eller så rensar han ut och försöker förtjäna makten. Jag tror inte han väljer skurkvägen.
Inte så att de kommer ha val men jag tror de kommer satsa enorma pengar på att forma om hela landet så det kommer att komma väldigt mycket nyheter från Saudiarabien i framtiden
Familjen Saud kryllar av prinsar hit och dit som alla har 38 barn hit och dit. Det förekommer nästan alltid maktkamper där olika fraktioner arresterar medlemmar av andra fraktioner, så det här är knappast något särskilt ovanligt som pågår. Jag frågar igen, hur kopplar du det här till 9/11?

Och, var det inte du som hävdade att Trump skulle ge sig på Saudierna för att han minsann visste vilka bovar de var? Har du ändrat dig nu?
Senast redigerad av onopono 2017-11-05 kl. 20:55.
Citera
2017-11-05, 21:53
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Nej men du, ärligt talat. Det är du som förväxlar allting som händer med allting annat. Du skulle te.x vilja vara både klok och snygg men du når inte fram hela vägen.
Världsregeringen håller inte till i Saudiarabien utan dom har sin bas på månen, du vet där ingen har landat, där dom blickar ner över våran platta jord samtidigt som dom förslavar oss via chemtrails och NASAs lögner.
Skämt åsido, Saudiarabien med omnejd är naturligtvis inte korkade utan dom förstår att världen håller på att gå in i en ny era och att olja inte kommer hålla hur länge som helst så därför bygger dom nu upp små imperium där människor skall bo, jobba, turista och investera. Det är inget konstigt med det och har absolut ingenting med 911 att göra.
Citat:
Så vart vill du komma egentligen? Att Bin Salman skall gå ut med att det var 3 stycken kärnvapen på vardera 150 kt nergrävda exakt 77 meter under marken som fick tornen att rasa?
Även erkänna vem det var som styrde den fjärde "mini-nuken" utsmyckat till en boeing rakt in i pentagon? Om du inte glömt det så är i alla fall det din senaste teori och jag känner att det är lika bra att påminna dig om det så du inte gör bort dig ännu mera än du brukar i dina så kallade svar.
Citera
2017-11-06, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iris-T
Det är inget konstigt med det och har absolut ingenting med 911 att göra.
Det har väldigt mycket med 911 att göra men för att förstå måsta man ha ganska djup förståelse om hur de kapitaliserade på 911, vilka mål man hade med operationen.
Man måste också förstå hur Trump jobbar, där är jag själv dåligt insatt men har snappat upp lite,

Tror man fortfarande att det var 19 kapare som blåste hela USAs försvar kommer man självklart inte begripa något alls.

Här är en video som ger lite mer klarhet, framförallt att trump vet väl att det inte var 19 kapare utan att operationen var mycket större
Q Anon Breadcrumbs- Trump and SA

Något som är svårt och begripa sett till efter trump vart vald är vad han vill. Går man på vad han sa innan valet så vart det mycket tydligt, sedan har han aggerat lite märkligt efter valet vilket gjort att det är svårt att veta. Vad man däremot kan räkna ut är att det inte finns något för honom att vända sina väljare ryggen och bli en del av "deep state". Samtidigt är han inte en normal politiker, för vanliga politiker är det viktiaste att låtsas, han är van vid affärer och där handlar det om att vara slug. Köpa när andra tvingas sälja billigt, sälja när det är dyrt. För det krävs tålamod och att man kan dölja sina kort. Det tror jag är orsaken till att Trump aggerat knepigt men att han fortfarande är helt inriktad på vad han sa innan valet.

Det ligger så mycket prestige i det här med så jag har svårt att tro trump skulla kunna låta bli och dra nytta av det. Han kan gå till historien som den som knäckte deep state, man kommer prata om honom i århundranden isåfall.
Samma sak med den nye kronprinsen i Saudiarabien, Bin Salman. Är han inte en tvättäkta psykopat kan det vara jobbigt och regera landet, speciellt när han faktiskt har stora möjligheter och regera med nöjd befolkning.

Lättast att skaffa bevis är att titta på hur Saudiarabien nu investerar
Citera
2017-11-06, 20:39
Medlem
Citat:
här förklaras det hela på 10 minuter
The Muslim Brotherhood's Plan to OVERTHROW YOUR COUNTRY.

Muslimska Brödraskapet är hjärnan, oljestaterna och då framförallt Saudiarabien står för pengarna

Mer information om att de möjligen är på väg att avslöja 911, om kronprinsen Bin Salman stämplar Muslimska Brödraskapet som terrororganisation och rensar ut där så är det en 180 graders sväng
Citera
2017-11-06, 20:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Mer information om att de möjligen är på väg att avslöja 911, om kronprinsen Bin Salman stämplar Muslimska Brödraskapet som terrororganisation och rensar ut där så är det en 180 graders sväng

Och vad har det med 9-11 att göra? Var det muslimska brödraskapet som flög hologramkärnminivapen in i byggnaderna nu?
Citera
2017-11-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och vad har det med 9-11 att göra? Var det muslimska brödraskapet som flög hologramkärnminivapen in i byggnaderna nu?
Muslimska Brödraskapets inblandning kommer du aldrig förstå i och med att du helt hamnat i diket angående hela den här historien. Du kommer aldrig fatta
För andra som kan tänka lite var det Huma Abedin som visade vägen och "avslöjade" Muslimska brödraskapets inblandning. Via Huma förstod man också att clinton foundation är insyltad och varför de krigar. Alla de krig som dragits igång i Mellanöstern hade inte kunnat startats om det inte var för 9/11 och "war on terror".
Citera
2017-11-07, 06:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Muslimska Brödraskapets inblandning kommer du aldrig förstå i och med att du helt hamnat i diket angående hela den här historien. Du kommer aldrig fatta
För andra som kan tänka lite var det Huma Abedin som visade vägen och "avslöjade" Muslimska brödraskapets inblandning. Via Huma förstod man också att clinton foundation är insyltad och varför de krigar. Alla de krig som dragits igång i Mellanöstern hade inte kunnat startats om det inte var för 9/11 och "war on terror".

Då är det din uppgift att visa hur muslimska brödraskapet och Saudi vsr inblandade om du tänker fortsätta svamla om dem i denna tråd.. att bara sitta och ventilera dina fobier för huset Saud sida upp och sida ner leder ingen vart och blir ju bara off topic som du håller på..

Sist vi diskuterade Huma lämnade du tråden när du skulle svara på dessa påståenden du gjort tidigare - lust att svara nu istället?
Nu vore det klädsamt om du istället för att tjafsa helt enkelt la fram dina bevis för att:
• Huma har kopplingar till muslimska brödraskapet.
• Humas föräldrar har kopplingar till muslimska brödraskapet.
• Muslimska brödraskapet låg bakom 9-11.
• Huma förespråkar wahhabism.

Kan du det eller har du bara fantiserat?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-11-07 kl. 07:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in