2017-11-08, 01:11
Bannlyst
Hej

Oftast pratas det om det högenergetiska alpha hannen och det spektakulära dominanta sexet.
Analsex, rep, handbojor, tvinga henne att äta mat ur en hundskål.

verkligen?

Själv är jag en mer lugn låg energi man mer lone wolf typen.
Jag gillar inte analsex å rep å skit.

Jag vill bara dominera en kvinna naturligt. Trycka upp mot vägg, kyssa. Doggystyle, en massa olika ställningar, gärna avsugning när hon sitter på knä.
Trycka ner henne på knä osv klämma, slappa lite.

Klassisk lugn dominans? Men givetvis med hårda tag och och en ordentligt manhandling av honan

Ingen mer som kör på detta och vad säger ni kvinnor om ämnet?

Tycker allt snack endast är om det här fifty shades of grey sexet.
Jag ser verkligen ingen mening med det när man har naturens alla redskap
Vad ska man med rep till?
Sen ska kuken in i FITTAN, analsex är för gay män, det är onaturligt

Betraktar kvinnor en idag som en beta hanne om man inte vill binda fast dom med rep, knulla dom i röven i en sexgunga och sen tvinga henne att slicka upp ens sperma från golvet?
50 shades of grey skadade?
Citera
2017-11-08, 07:07
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.02.

Med tanke på BDSM-inriktningen på trådstarten och frågeställningen, så provar vi i ett närliggande forum.

Erotik & sexualitet------>BDSM, fetischism, parafali och kinky sex

/Mod.
Citera
2017-11-08, 09:11
Medlem
Ninnyes avatar
Nej nej, det där låter som alldeles underbar dominanssex

Nog för att jag också ibland kan uppskatta om mannen tar hjälp av sexleksaker (det är få saker som får mig att känna mig så undergiven och samtidigt omhändertagen som att ligga på knä över en mans ben och känna hur han masserar mina skinkor med olja för att därefter långsamt låta en buttplug tränga in), men jag håller helt och håller med dig att det bästa är när man är ”bara” man och kvinna.

Naturlig dominans, precis som du säger.
Citera
2017-11-08, 09:39
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Varför är du för att sticka in kuken i munnen på brudarna då? Det är ju lika "bögigt" som analsex med en brud, ur ditt perspektiv dvs. Jag tänder ju inte på att sätta på en kille i baken, det måste ju vara en tjej med tillhörande kropp!
Citera
2017-11-08, 15:20
Medlem
Hottts avatar
Jag förstår vad du menar. Lagom hårdhänt men utan tekniska hjälpmedel. En riktigt dominant man ska inte behöva ta till redskap, utan bara genom sin karisma och utstrålning behärska situationen så bra att jag som hans slyna, gör som han säger åt mig att göra. Det är mycket mer upphetsande med någon som är lugn och behärskad, än tvärtom visar för stor "entusiasm" och blir förblindad av sin kåthet. Tillrättavisa mig, örfila mig, dra mig håret, daska mig, antingen för att jag har gjort mig förtjänt av det eller för att du tycker det är skoj. Och ge mig omotiverade uppdrag som att komma och överräcka fjärrkontrollen så du slipper sträcka dig efter den, låta mig vara ditt "soffbord" så du kan ställa ditt glas på min rygg eller bara översittaraktigt be mig knyta upp dina skosnören med tänderna för att därefter bli beordrad att hjälpa dig av med skorna. Så ska det vara! Vardags-översitteri!
Citera
2017-11-08, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnye
Nej nej, det där låter som alldeles underbar dominanssex

Nog för att jag också ibland kan uppskatta om mannen tar hjälp av sexleksaker (det är få saker som får mig att känna mig så undergiven och samtidigt omhändertagen som att ligga på knä över en mans ben och känna hur han masserar mina skinkor med olja för att därefter långsamt låta en buttplug tränga in), men jag håller helt och håller med dig att det bästa är när man är ”bara” man och kvinna.

Naturlig dominans, precis som du säger.

Och sen mysa efteråt med mjuka honan =)
så mysigt

Man ligger intill hennes mjuka kropp och fast man precis kommit så vill han där nere ställa sig i givakt ändå och man får ett slags skönt stånd
Citera
2017-11-08, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hottt
Jag förstår vad du menar. Lagom hårdhänt men utan tekniska hjälpmedel. En riktigt dominant man ska inte behöva ta till redskap, utan bara genom sin karisma och utstrålning behärska situationen så bra att jag som hans slyna, gör som han säger åt mig att göra. Det är mycket mer upphetsande med någon som är lugn och behärskad, än tvärtom visar för stor "entusiasm" och blir förblindad av sin kåthet. Tillrättavisa mig, örfila mig, dra mig håret, daska mig, antingen för att jag har gjort mig förtjänt av det eller för att du tycker det är skoj. Och ge mig omotiverade uppdrag som att komma och överräcka fjärrkontrollen så du slipper sträcka dig efter den, låta mig vara ditt "soffbord" så du kan ställa ditt glas på min rygg eller bara översittaraktigt be mig knyta upp dina skosnören med tänderna för att därefter bli beordrad att hjälpa dig av med skorna. Så ska det vara! Vardags-översitteri!

Hehe
Dock sådant utanför sovrummet som äta ur skål å knyta skor med tänder går jag inte alls igång på
Vill bara leda, bestämma var vi ska osv
Citera
2017-11-08, 19:35
Medlem
Ninnyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murpendurpen

Och sen mysa efteråt med mjuka honan =)
så mysigt

Man ligger intill hennes mjuka kropp och fast man precis kommit så vill han där nere ställa sig i givakt ändå och man får ett slags skönt stånd

Precis, efterspel är enormt viktigt när det gäller dominans.
Citera
2017-11-09, 03:55
Medlem
Skattebrotts avatar
Även bland tjejer föredrar många dominans genom manhandling och utan redskap.
Smaken är som baken.

Fast å andra sidan - när du vant dig vid att ta fram redskapen så är det inte jobbigt. Upphör aldrig utvecklas! I början är det såklart pilligt med shibari och shit eller lådor som måste tas fram och letas igenom, och handbojor med nycklar etc, men sedan när man är van vid utrustningen flyter det på lika spontant som allt annat som måste göras under ett knull.

Håller med om analsex, bajs är en av de få saker som stör knullstämningen och det är få tjejer som är helt rena i det hålet. Har man så liten kuk att man inte känner nåt i det "vanliga" hålet så kan man lösa det genom att stoppa in en analplugg istället så blir fittan trängre och tjejen får sitt behov uppfyllt.
Citera
2017-11-09, 04:08
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hottt
Jag förstår vad du menar. Lagom hårdhänt men utan tekniska hjälpmedel. En riktigt dominant man ska inte behöva ta till redskap, utan bara genom sin karisma och utstrålning behärska situationen så bra att jag som hans slyna, gör som han säger åt mig att göra.

Folk säger ofta så ja, och hyllar "psykisk dominans", typ "jag är så dominant att jag inte behöver visa det" heter det ofta. Fast å andra sidan, hur mycket av sådant snack är illusion och hur mycket är verklighet? NÅN gång är väl bra att den dominante visar det, annars undrar ju partnern varför det aldrig visas. Det behöver inte vara ett nederlag att ge tjejen stark fysisk dominans ibland, och är man dominant bör man väl rimligtvis själv också njuta av fysisk dominans? Sålänge man inte anstränger sig så mycket att man typ tappar ståndet och tjejen inser att man "try too hard" förstås. Man kan vara "riktig" dominant utan att fördenskull vara dryg och svårfångad.

Det övriga håller jag med om. Det största problemet för många att dominera, är den snällhetskultur som råder. För många är det svårt att koppla bort den och låta sig själv utnyttja sin partner för sin egen njutning snarare än som ett rollspel som inte backas upp i äkta vardagsdominans. För detta är viktigt att göra som dominant. Om man spelar ett spel vars främsta syfte är att göra partnern kåt, kommer partnern oftare än man tror att genomskåda detta, och bli okåt. Man måste därför släppa loss och vara egoist, samtidigt som man förstås inte bryter mot överenskomna gränser eller låter sig styras av oigenomtänkta impulser, eller glömmer av att kasta tillräckligt många smulor åt tjejen för att få henne dit man vill (om man inte äger henne i ett icke tidsbegränsat slavkontrakt förstås, vilket i praktiken är väldigt ovanligt i Sverige). De flesta undergivna är nämligen "people pleasers" som inte kan bli ordentligt kåta om de inte är övertygade om att den dominante är helt nöjd.
Krävs sann kyla för detta och det är tur att man inte har många bra konkurrenter när det gäller denna teknik.

Därmed inte sagt att man har hela inne enbart genom att vara egoist, utan man måste ju som sagt ha som sekundärt fokus att partnern drivs till undergivenhet genom sin kåthet.
Citera
2017-11-09, 09:38
Medlem
Hottts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Folk säger ofta så ja, och hyllar "psykisk dominans", typ "jag är så dominant att jag inte behöver visa det" heter det ofta. Fast å andra sidan, hur mycket av sådant snack är illusion och hur mycket är verklighet? NÅN gång är väl bra att den dominante visar det, annars undrar ju partnern varför det aldrig visas. Det behöver inte vara ett nederlag att ge tjejen stark fysisk dominans ibland, och är man dominant bör man väl rimligtvis själv också njuta av fysisk dominans? Sålänge man inte anstränger sig så mycket att man typ tappar ståndet och tjejen inser att man "try too hard" förstås. Man kan vara "riktig" dominant utan att fördenskull vara dryg och svårfångad.

Jag säger inte emot dig. Givetvis finns det i ett sånt läge med en man som inte behöver slå mig hela tiden, ett slags underliggande "hot", att han när som helst kan tillrättavisa mig, för att det behövs eller för att han tycker det är skönt, med mer fysiska handlag. Och för att jag ska komma ihåg det är det ju viktigt att han med jämna mellanrum påminner mig om detta. Jag ser det som en balansgång som inte alla klarar av tyvärr.
Citera
2017-11-09, 09:51
Medlem
Phoenixboxs avatar
Standard dominanshandling under sex som härstammar från våra mest animaliska instinkter är att bita tjejen.

Det där med "låg energi" och "klassisk dominans" är antagligen begrepp TS hittat på själv när det kommer till sånt här, en "viral" man tänker på att tillfredställa sig själv i första hand.
På så sätt tillfredställs tjejen på köpet.

Det där med lonewolf och alpha för stå för TS.
Man är knappast "alpha" att man har BDSM-sex med borderlinehoror som låter dom göra allt möjligt nervärderande med dom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in