Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-11-25, 13:53
  #73
Medlem
inne på 4:e dagen med dbollarna och börjar känna att trycket smyger sig på "placebo dessutom"

Det här ska blir riktigt intressant! Hört riktigt bra om dom här Osaka hormone!
Citera
2017-11-25, 16:24
  #74
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
Kan inte annat än instämma angående roa oxh kosten, bra sagt.

Kan även tillägga att jag själv drog på mig acne som fan tidigare. Några saker jag började göra när jag var "on"

-Grönsaker, la till grönsaker till all mat, och mkt av det.
- duscha morgon å kväll samt scrub en av dom förutsatt att din hud pallar det.
-sänkte intaget av dom där satans protein drinkarna, och såg till att verkligen få i mig proteinet via maten i stället för att halv fuska med en drink titt som tätt.

Edit : nu är jag nästan problem fri, kan lova att kosten var det viktigaste jag ändra.

Betydligt bättre att prova på lite olika innan man sopar i sig roa... folk kan få riktiga problem av roa.

Kul att någon mer kan intyga vikten av kosthållning.

Det hjälper inte alltid för alla men jag vet att många gossar därute kan slarva en del med hygienen, klassikern är byte av sängkläder varannan månad.

Huden är kroppens största organ, glöm inte det. Behandlar man insidan bra så behöver inte huden drabbas av föroreningar vilket ger dålig hy.
Ibland hjälper dock enbart preparat som roaccutan osv men då pratar vi om böldacne som sagt tidigare, men även här måste man se över precis allt och inte enbart förlita sig till att roan gör jobbet.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-30, 14:43
  #75
Medlem
sorry för dålig uppdatering..

Det här med kurraport var inte riktigt min grej, vet inte ens vad jag ska skriva för att folk ska tycka det är intressant...

Kan iallafall säga att jag väger just 108kg "+2,5kg+"

är väldigt noga med kosten så har inte gått upp så mycket i fett, utan snarare att jag har blivit mer rippad och lagt på bara muskler nästan
Citera
2017-11-30, 14:48
  #76
Medlem
Måste säga att EQn funkar riktigt bra! gillar verkligen den!
Citera
2017-12-09, 14:01
  #77
Medlem
Unniss avatar
Hur går det?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback