Jag går ofta runt på jobbet med pungen uppbunden och min sköna kukformade plug i röven. Gärna i trosor.... och med massor med runk på toa varje dag. Har sedan 2 år en kk som ngn månad innan allt stängde ner fick konsultuppdrag på mitt kontor.... snuskandet ökade därmed med en faktor 10... utöver dagliga toahångel och oftast knull så kan jag få ett mess om vilken toa han just sprutat ner så jag smita dit och slicka rent...eller att när jag kommer till min plats står det en öppnad läskburk vid min dator...ingen Fanta...bara varm piss för mig att smutta på ...osv
Tur att vi var tvugna att börja jobba hemifrån för på kontoret fick vi inte mkt gjort...
Rövknullade städerskan på mitt nuvarande jobb. Det var nog inte en bra idé då hon inte hade föreberett sig genom lavemang osv....körde utan kondom och kuken stank bajs hela dagen även om jag tvättade med tvål...det var dock värt det, så jävla kåt som jag var. Fasen vilken väformad röv hon har. Fick dock veta att flera på jobbet har varit i henne. Hade tänkt etablera en KK-relation men blev lite smått äcklad av att höra det...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!