• 5
  • 6
2020-04-27, 19:59
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Vi kan ses vid toaletterna ovanför klarälvsentrén och ha trevligt där

Ojdå, lite cruising här på forat.

Trevligt med kamratsamverkan
Citera
2020-04-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Vi kan ses vid toaletterna ovanför klarälvsentrén och ha trevligt där
Varför inte på taket till sommaren så ser ni ändå ner till Hammarsjön men den utsikten är förbehållen för straighta
Citera
2020-07-27, 10:51
Medlem
SaktaMenSakerts avatar
Jag går ofta runt på jobbet med pungen uppbunden och min sköna kukformade plug i röven. Gärna i trosor.... och med massor med runk på toa varje dag. Har sedan 2 år en kk som ngn månad innan allt stängde ner fick konsultuppdrag på mitt kontor.... snuskandet ökade därmed med en faktor 10... utöver dagliga toahångel och oftast knull så kan jag få ett mess om vilken toa han just sprutat ner så jag smita dit och slicka rent...eller att när jag kommer till min plats står det en öppnad läskburk vid min dator...ingen Fanta...bara varm piss för mig att smutta på ...osv

Tur att vi var tvugna att börja jobba hemifrån för på kontoret fick vi inte mkt gjort...
Citera
2020-08-02, 14:03
Medlem
Rövknullade städerskan på mitt nuvarande jobb. Det var nog inte en bra idé då hon inte hade föreberett sig genom lavemang osv....körde utan kondom och kuken stank bajs hela dagen även om jag tvättade med tvål...det var dock värt det, så jävla kåt som jag var. Fasen vilken väformad röv hon har. Fick dock veta att flera på jobbet har varit i henne. Hade tänkt etablera en KK-relation men blev lite smått äcklad av att höra det...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in