Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-02, 23:33
  #1
Medlem
macgyver420s avatar
Det är en fetish jag har själv. Undrar alltid när jag går förbi kontor, om människor som jobbar där är snuskiga much. Jag skulle vara det iaf. Elr ja oavsett arbetsplats skulle jag vara jobbets lilla slyna.

snälla dela med er av erfarenhet på kontor!


Önskar kontorsnissar att sitta på
Citera
2017-11-02, 23:48
  #2
Medlem
Blondiemans avatar
Inte mer än andra jobb. Lite runk på toan när man behövt.
Citera
2017-11-03, 00:22
  #3
Medlem
Åkte in till kontoret på en gammal arbetsplats en helg då hela våningsplanet var i princip tomt då de flesta var lediga. Låg med min dåvarande där i ett "mysrum" som finns där med ett par soffor och glasväggar.

En annan gång körde jag med en brud i företagets gym - och blev sånär påkomna (mötte en kollega när vi sprang runt i endast handdukar i korridorerna efteråt). Han fattade naturligtvis vad som pågick - det framgick av hans icke-diskreta smil.
Citera
2017-11-03, 00:30
  #4
Medlem
Hupats avatar
Dragit en snabb runk på toan någon gång då jag vart superkåt. Ingenting jag vart superstolt över men you do what you gotta do.
Citera
2017-11-03, 03:09
  #5
Medlem
Skattebrotts avatar
Har knullat och även spelat in porrfilm på Nyföretagarcentrums förra kontor på Lindholmspiren i Göteborg. De hade en muslim som brukade be till Allah där så jag var helt enkelt tvungen att vanhelga marken.
Citera
2017-11-03, 06:52
  #6
Medlem
note-its avatar
Har haft brudar på jobbet. Bara haft sex en gång för jag tyckte det var för jobbigt. Såg liksom chefen komma in genom dörren hela tiden. Gick inte att slappna av.
Vi knullade hemma istället, utan att någons pojkväns vetskap.
Citera
2017-11-03, 09:29
  #7
Medlem
kordens avatar
Knullat en kollega i förrådet några gånger,
Lite smek under bordet vid möten, knulla på konferenser.
Ja vi är KK 😉 som aldrig har knullat varandra i sina hem
Citera
2017-12-06, 17:28
  #8
Medlem
Awesomelifes avatar
Det har väl hänt några gånger när det rått tystnad på kontoret sena kvällar, att jag blivit kåt i min ensamhet. Stående vid skrivbordet upphöjt, har jag ställt stolen vid sidan om mot korridoren, för att dölja eventuell insyn. Släppt fram kuken som rest sig rejält av spänningen att eventuellt bli upptäckt. Kanske surfat fram någon härlig DP på datorn, där saftiga kukar dunkar in samtidigt och tjejen njuter av smärta och vällust. I detta läget har saven nått fram till mitt ollon, och sakta klämmer jag ut och oljar in hela apparaten. Jag lyssnar lite om någon är i närheten, och runkar samtidigt. Spänningen är hög och inte många drag behövs för att lägga några kaskader med sperma på golvet. Synd att spilla på golvet, hade varit värt att fylla en villig mun på en kåt kvinna stående på knä gömd under skrivbordet. En av orsakerna att jag har en bunt servetter i bokhyllan.

I 20-årsåldern jobbade jag på en verkstadsindustri och 2-skift. Fredagens kvällsskift var väl inte helt effektiv, lägre tempo och en och annan tog sig ett glas. Jag hade nyss börjat och gick runt i slutet på skiftet och tittade på lite utrustning i verkstaden. I en lite avsides fikabur, såg jag något som rörde sig där inne i halvdunklet. Jag öppnade försiktigt dörren, och längst in i den avlånga buren, hade två jobbarkompisar i 50-års åldern fullt upp med att banga städerskan. Det var inte den vackraste kvinnan jag sett, men knulla kunde hon. Knästående blev hon tagen rejält bakifrån, så det riktigt smaskade i fettet, och på andra sidan om henne blev hon munknullad. Hon stönade av vällust, så jag blev tvungen att stänga dörren om mig. Jag blev otroligt upphetsad, tog fram apparaten och började smårunka i mörkret. Plötsligt fick han som tog henne i fittan utlösning, han stönade rejält och stötte om möjligt ännu hårdare. Sedan bytte de plats, och hon fick suga rent den nyknullade kuken, och den andre satte igång bakifrån. Han smiskade hennes feta bak rejält och använde även tummen i analen, samtidigt som han tog henne med långa hårda stötar, Han kuk såg verkligen rejäl ut. Snart kom jag och sprutade på golvet. Jag skyndade mig snabbt och försiktigt ut för att inte bli upptäckt. Den gången torkade jag inte upp efter mig
Jag fick för mig att det inte var första gången de höll på där. När jag sedan stämplade ut för kvällen såg jag henne på väg hem, och hon såg riktigt nyknullad och nöjd ut.
När jag mötte henne på jobbet efter denna händelse, ståendes och våttorka kontorsytor, tänkte jag alltid på vilket härligt sex hon fick.

Ja, det börjar bli tomt på kontoret nu, får se vad som händer....
Citera
2018-01-05, 23:43
  #9
Medlem
CarlXVIGustavs avatar
Jobbade som bilförsäljare för några år sen, och när man var ensam i bilhallen brukade en tjej från kontoret komma ner.
Blev avsugningar och knull lite varstans i bilhallen.
Nära att bli påkomna några gånger av kunder, men det var upphetsande.
Citera
2018-01-06, 19:17
  #10
Medlem
Runkat, blivit avrunkat
och en gång nästan haft sex, men vi slutade .. som tur var för fem minuter kom det folk
Citera
2018-01-07, 06:35
  #11
Medlem
Jag fick oralsex sittande på kontorets arkivskåp för ett tag sen. Det tog bort min huvudvärk och fick resten av dagens jobb att gå lätt, rekommenderas!
Citera
2018-01-08, 10:31
  #12
Medlem
Blivit avsugen på en toalett i ett kontorshotell som ingen av oss jobbade på hehe.
Vi smög helt enkelt in och gjorde vår grej, det var otroligt hett!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback