• 6
  • 7
2017-11-03, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Fast nu var det ingen terror, det var polisen som slängde granater. De drog ut 3-4 snubbar. Slängde in dom i olika bilar. Jag tror en slog i huvudet för jag hörde -aj din jävla snutbög. Och - jag har inte gjort något, släpp min jacka, den kostar mer än din horlön. - det är ingen pistol, det är en bössa släpp mig inget vapen. - Nej ni får inte åka hem till mamma, hon sover. Ingen husrannsakan, jag tänker inget säga horunge. Vafan vi tänkte betala men vi väntar på pengar. Sluta tafsa och olika könsord.

Inget anmärkningsvärt hände alltså och ynglingarna troligtvis "beväpnade" med luftpistoler.
Citera
2017-11-03, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gladgrappler
Tydligen har dom gjort en bokning med fakturering. Det måste godkännas av platschefen. Eftersom den platschefen är en allmänt stor idiot så hade han tydligen godkänt det.
Självklart ska man som receptionist göra en bedömning på vilken typ av individ man checkar in och att man får betalt. Tycker man att personen verkar skum/märklig/stökig/berysad/påtänd mm så ska man självklart inte checka in dom. Det kan vara svårt i vissa fall men när det kommer till den här typen av individer är det ganska lätt att se kännetecken. Men när nu chefen är mer kåt på att ha hög beläggning än kvalitetsbeläggning så blir det som det blir när han delar ut riktlinjer mm.

Tack för klargörandet. Låter som en mycket rimlig förklaring till upptakten.
Citera
2017-11-03, 18:46
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/tri...n-har-slappts/

Dem är släppta haha!!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto