• 1
  • 2
2017-10-31, 16:28
Medlem
mmas avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...kade-med-honom

Citat:
När den mötande bilen kom över på fel sida på vägen och frontalkrockade med honom blev den 25-årige Gävlebon så arg att han misshandlade den åldrige föraren av den andra bilen.
Det var i juli förra året som den åldrige Valbobon blev sjuk bakom ratten och tappade kontrollen över sin bil och frontalkrockade med den 25-årige Gävlebon på Kryddstigen i Gävle.

– Jag trodde jag skulle få hjälp. Men i stället började han slå mig i ansiktet, berättar Valbobon i rätten.

Vem är den dömda?
Citera
2017-10-31, 16:45
Medlem
Den dömde får sitt straff men har familj. Varför ska den utsättas för folks vrede? Idioter kan nämligen inte skilja på brottslingen och dennes familj.
Citera
2017-10-31, 19:16
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Den dömde får sitt straff men har familj. Varför ska den utsättas för folks vrede? Idioter kan nämligen inte skilja på brottslingen och dennes familj.

Verkar ju vara en rätt sjuk person.
Citera
2017-10-31, 19:32
Medlem
tokidokis avatar
Citat:

Är du idiot då? För normala svenskar kan nämligen skilja på vettvillingen och hans familj.
Självklart vill vi ha identitet på den psykopaten även om du vill skydda honom.
Citera
2017-10-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Verkar ju vara en rätt sjuk person.
Det tror jag knappast. Men en som blev arg och tog lagen i egna händer och som därför får ta sitt straff.
Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
... Självklart vill vi ha identitet på den psykopaten även om du vill skydda honom.
Som sagt, jag bryr mig om brottslingens familj, jag skrev det uttryckligen, men du förstod inte det. Jag är inte förvånad.
Citera
2017-10-31, 19:51
Medlem
Ruger89s avatar
Vanlig svensk knegargrabb, Ali eller Mustalainen? Det äro frågan om denna ilska idiot.
Citera
2017-10-31, 20:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Osäker människa som verkar få "blackout" å inte minnas att han misshandlar folk. Jag kan ju tycka att de kan finnas skäl att ta reda på vem den dömda är.

Edit: från artikeln.
Citat:
– Jag kontrollerade att min familj hade klarat sig, sedan svartnade det bara för ögonen på mig, säger Gävlebon och anser att han inte var medveten om vad han gjorde när han slog Valbobon.
Senast redigerad av Tok-Frans 2017-10-31 kl. 20:02.
Citera
2017-10-31, 20:59
Medlem
Europes avatar
Citat:

Källa på det? Många som gör liknande har stora kriminella klaner till familjer i Sverige och jag har då aldrig hört att någon skulle ha gett sig på familjen och resten av klanen bara för att man vet att en av dem har begått brott.
Citera
2017-10-31, 21:06
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:

Varför ska vi inte få reda på vem han är?
Alla brottslingar har familj..

Om han inte är från brorsornas land blir jag väldigt förvånad
Citera
2017-10-31, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Källa på det? ...
Vilken papegojfråga. Jag kan riktigt se framför mig hur näbben öppnas och stängs. Källa på det? Källa på det? Polly vill ha en jordnöt. Källa på det?
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Varför ska vi inte få reda på vem han är?
Alla brottslingar har familj.. ...
Problemet är att det når fram till folk som utsätter familjen för spott och spe. I bästa fall. Men jag inser givetvis att den genomsnittlige Flashbackmedlemmen inte har något problem med det. Snarare tvärtom.
Citera
2017-10-31, 22:09
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Vilken papegojfråga. Jag kan riktigt se framför mig hur näbben öppnas och stängs. Källa på det? Källa på det? Polly vill ha en jordnöt. Källa på det?

Problemet är att det når fram till folk som utsätter familjen för spott och spe. I bästa fall. Men jag inser givetvis att den genomsnittlige Flashbackmedlemmen inte har något problem med det. Snarare tvärtom.
Var det inte en etnisk svensk som misshandlade gubben? Är det därför du inte vill skriva något?!
Citera
2017-10-31, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Var det inte en etnisk svensk som misshandlade gubben? Är det därför du inte vill skriva något?!
Var det inte det? Är det därför (du frågar om) du inte vill skriva något?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in