2017-10-31, 15:55
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejjageskon

På riktigt den här snubben verkar ju inte ens bo i Sverige
Verkar som det var fel facebook, ja. Sorry.
Citera
2017-10-31, 15:57
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejjageskon

På riktigt den här snubben verkar ju inte ens bo i Sverige

Tänkte detsamma. Verkar bo i Tyskland. Uteslutande araber han skriver med, kan inte hitta någon som helst koppling till Sverige på hans fb.
Senast redigerad av VoldsamKnarkare 2017-10-31 kl. 16:17.
Citera
2017-10-31, 16:01
Medlem
1Partys avatar
Bilal är skriven i Centrala Stockholm... Tror att han bor har fortfarande.
Citera
2017-10-31, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
https://www.facebook.com/bilal.h*mmoud.31

*=a

Kan inte någon skärmdumpa sidan för oss utan fejjan? Den kanske tas bort därifrån oxå..
Citera
2017-10-31, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Den senaste av "världens snällaste änglar" som fått bita i gräset hade sysslat med lite boxning vid sidan av alla rån, misshandlar, mord och knarkhandel.

https://mrboxhist.se/boxare/bilal-harmoud

Boxning som sägs rädda kidsen från att hamna i kriminalitet...men där måste man ju följa regler, kämpa juste, och dessutom vara mogen att ibland kunna förlora, inse att andra ibland är bättre.
Citera
2017-10-31, 16:12
Medlem
Är det således en avrättning med automatvapen bland gränsöverskridande gängkriminella i "regnbågs"kretsar?
Citera
2017-10-31, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
...och där kom den också ja! Precis som igår om Norsborgsfallet och alla andra mord på dessa grovt kriminella invandrare. Generös, världens snällaste, ängel, alltid leende, älskad av alla, inte gjort en fluga förnär blablabla... Så himla tröttsamt.

Det är usel journalistik också. Osakligt. Man skulle lika gärna kunna publicera att någon stod där och tyckte han var en skithög, det är lika relevant. Urusel journalistik som sagt. Glorifierande intervjuer av grovt kriminellas anhöriga utan motbild eller någon som helst verklighetsförankring och kritisk granskning om det verkligen är såna änglar och världens snällaste invandrare med ett fläckfritt förflutet som alltid mördas.

De som uttalar sig om vilka änglar offren i dessa droguppgörelser är, är väl själva grova kriminella, så i det ljuset är väl de alla snälla trevliga killar i sina egna ögon åtminstone.

Jag skulle gärna se foto och skolbetyg på löpsedlarna, det skulle säga en del objektivt om deras fritidsintressen och bakgrund.
Citera
2017-10-31, 16:16
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BinzO
Ehm...Det stämmer att jag har "kopplingar" till en adress i Malmö och specifikt Möllevången där en hel del har hänt då jag är uppväxt där. Att jag driver en Svensk-Italiensk supporterklubb stämmer också. Du får gärna joina den om du vill. I övrigt så stämmer inget annat in på mig, till exempel att jag skulle vara BO. Så sluta försöka hitta kriminalitet i allt, tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Tack för info. Då kan vi lägga detta till handlingarna.

Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
https://www.facebook.com/bilal.h*mmoud.31

*=a

Nu får vi inte vara för snabba med att lägga det till handlingarna. Googlar man supporterklubb och sickla sjöväg kommer det fram att det är Inter Svezia som drivs där. Om någon har varit inne på Svenskafans forumet för Inter så framgår det att det är väldigt mycket MENA och väldigt mycket folk som tar droger där.

Inter Svezia snubben kan säkert ha en koppling till BO (BO kan vara kran till Inter supportern).
Citera
2017-10-31, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Boxning som sägs rädda kidsen från att hamna i kriminalitet...men där måste man ju följa regler, kämpa juste, och dessutom vara mogen att ibland kunna förlora, inse att andra ibland är bättre.

Herregud! Detta blir ju bara värre och värre. Hämnd i boxarkretsar med homofila inslag.
Citera
2017-10-31, 16:44
Medlem
Grudaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftturken
Tydligen BO.
Folkbokförd på Strålgatan 43 Lilla Essingen i en hyreslägenhet tillsammans med annan man.

Hatbrott eller svartsjukedrama?

I tråden om postterminalsrånet, som han tydligen var delaktig i, uttalas hot mot honom för någon sorts övertramp mot någon medlem i ASIR.
Citera
2017-10-31, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
I tråden om postterminalsrånet, som han tydligen var delaktig i, uttalas hot mot honom för någon sorts övertramp mot någon medlem i ASIR.

Långsinta rackare m a o. (10 år sedan rånförsöket mot postterminalen).

vem/vad är asir och kopplingen till Sickla sjö?
Senast redigerad av Saftturken 2017-10-31 kl. 16:55.
Citera
2017-10-31, 16:55
Medlem
Jag var nere vid platsen där det hände precis, det stod kvar en polispatrull och tog lite uppgifter från närboende. Verkade ganska förtegna och ville inte säga någonting mer än nödvändigt.

Det låg lite blommor och stod gravlyktor intill en vägg (tog bilder på både plats och alternativ flyktväg där det sägs mellan folket jag pratade med utöver polisen att skytten sprang)

Längst ned på huset är det plåt/aluminium och det var ett stort hål i den precis där blommorna var vilket indikerar på att skytten sköt BO så han ramlade ihop mot väggen och sedan fortsatte att skjuts när BO låg ned.

Jag pratade med en herre som bodde två hus ifrån och jag frågade hur han upplevde skotten, han svarade även han "automat, ratata ratata" i 4-5 "salvor" precis som jag uppfattade det 300m från platsen. Han var övertygad om att det var automat och nämnde även att han var jägare (låter övertygande jag vet men det är helt sant att han delade med sig av det.)
Förklarade för honom även hur jag uppfattat att det lät som att det kom från en bil, alltså i rörelse, det höll han inte med om. Måste ha varit ekot bland husen här på något sätt som fått mig att uppfatta det så.
Det är en vändplats mellan husen där det skedde så en "driveby" är uteslutet.
Han verkar onekligen ha flytt till fots, det är en enkelriktad gata med sånna där hål i gatan som gör att bara bussarna och motorcyklisterna kan ta sig förbi så att fly med bil vore korkat då du endast kan ta dig åt ett håll. Man är ganska instängd dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in