2006-01-15, 01:50
Medlem
Pendeltågs avatar
Internets intågande samt kriminaliserandet av sexköp har minskat gatuprostitution avsevärt. Hur ser det ut där du bor? Finns det ännu några spår av prostitution ute på gatorna?
Citera
2006-01-15, 16:56
Medlem
Bangkok Swedes avatar
Ja
Citera
2006-01-15, 17:03
Medlem
Nope
Citera
2006-01-15, 17:30
Medlem
Bangkok Swedes avatar
Detta ar kanske off topic,fast samtidigt kanske inte:kom ut fran 7eleven haromkvallen,laste upp bilen och skulle precis oppna dorren nar en dam pa motorcykel stannade bredvid mig;"want to boom-boom?"fragade hon.
Gatuprostitution ar vanligt har men hon var den forsta mc-burna prostituerade jag har traffat pa sa jag blev lite overraskad,nar jag inte sa nagot sa hon:"want to boom-boom?I have own room".Nar jag till slut lyckades plocka upp hakan fran gatan sa jag:"mai ao krub"(betyder nej tack),"ok" sa hon och korde till nasta bil...
Citera
2006-01-18, 18:13
Medlem
Bandhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangkok Swede
Detta ar kanske off topic,fast samtidigt kanske inte:kom ut fran 7eleven haromkvallen,laste upp bilen och skulle precis oppna dorren nar en dam pa motorcykel stannade bredvid mig;"want to boom-boom?"fragade hon.
Gatuprostitution ar vanligt har men hon var den forsta mc-burna prostituerade jag har traffat pa sa jag blev lite overraskad,nar jag inte sa nagot sa hon:"want to boom-boom?I have own room".Nar jag till slut lyckades plocka upp hakan fran gatan sa jag:"mai ao krub"(betyder nej tack),"ok" sa hon och korde till nasta bil...

lol hehe, jag skulle inte kunna säga nej till den repliken
Citera
2006-01-19, 09:14
Medlem
Skulle nog svara nej på den frågan.
Citera
2006-01-19, 23:27
Medlem
Mulas avatar
På Malmskillnadsgatan står iallafall ludren och hänger i gathörnen som vanligt på kvällarna....
Citera
2006-01-19, 23:30
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
På Malmskillnadsgatan står iallafall ludren och hänger i gathörnen som vanligt på kvällarna....

Men inte lika många som förut va? Trodde den gatan var stendöd på sexmarknaden, brukar inte polis/socialen etc hålla ett vakande öga där? Eller är såna insatser sällsynta?
Citera
2006-01-19, 23:40
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pendeltåg
Men inte lika många som förut va? Trodde den gatan var stendöd på sexmarknaden, brukar inte polis/socialen etc hålla ett vakande öga där? Eller är såna insatser sällsynta?

Jo, dom vet nog vilka det är som står där. Har själv blivit kollad av polisen när jag parkerat där (och nej inte för att "köpa", utan jag jobbar i närheten och ofta kvällar...).
Och det är inte så mycket fart, nog dom mest slitna som står där numera. En vanlig söndagkväll runt midnatt kanske dom är 2-3 st. Och bara dom mest desperata torskarna som glider runt i sina bilar...

För nån månad sen var de tom en thaitjej som kom fram till bilen och frågade om jag ville ha "company"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in