2017-10-28, 19:21
Medlem
jag blev introducerad till en grupp människor inte så jätte farliga men ändå kriminella, jag misstänker att en eller 2 av de har tjallat ut mig för kul skull, det gäller misshandel, jag tog up att nån har tjallat på mig och då sa han att han är 100% på att det är en annan grabb som va där dock så såg jag inte denna person och misstänker att han ljuger, men vet inte hur jag ska göra nu jag känner för att ge han stryk men då finns det en bra chans att jag torskar och att jag får problem med de andra i gruppen, dock så tror jag att den mest kriminella personen inte skulle tjalla men jag vet inte om han skulle backa denna person om jag slogs med han. hur fan ska jag göra, jag kan inte bara släppa det när han bara tjallade för kul skull, men det kan bli större problem med resten av gruppen, som sagt jag misstänker att det var 1-2 personer men jag känner inte att den andra personen har goolat för denna person ringde mig typ 1 dag efter han såg mig slåss och bad om back up i slagsmål på ett väldigt lugnt sätt, det finns ju en bra chans att han också har goolat men på magkänsla så tror jag bara att han vet vem som tjalla. men vad fan ska jag göra???
Citera
2017-10-28, 19:22
Medlem
Byt kompisar.
Citera
2017-10-28, 19:27
Medlem
lyktstolpes avatar
Umgps du med sådant sködder kan du väl bara vänja dig vid skitsnack
Citera
2017-10-28, 19:30
Medlem
Prova att sluta vara en sån jävla sopa samt lära dig att stava. Lycka till!
Citera
2017-10-28, 19:40
Medlem
maxatdunders avatar
du ska gå och "ge" stryk men du har ignorerat faktorn att han kan likväl ge dig stryk och du får halta iväg med blåklocka!! bra jobbat mannen
Citera
2017-10-28, 20:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Låter som en inte direkt homogen grupp där ingen riktigt går att lita på. Ska du förbli kriminell sök dig till en bättre grupp eller hellre sluta upp med det livet.
Citera
2017-10-28, 20:29
Medlem
Mia-Rovys avatar
Du har alltså misshandlat någon för dig okänd?

Jättebra att någon tjallade ju. De verkar i alla fall ha lite moral i det gänget, mer än vad du i dagsläget har.

Jag tycker att du ska stå för vad du gjort och ta lärdom av detta istället och vara glad för att dina polare anser att man inte misshandlar personer hur som helst. Vilket också gynnar dig så länge du slutar upp med det. Detta lär t.ex. innebära att de står på din sida om någon i gruppen oberättigat skulle misshandla dig (kanske något att ha i åtanke när du funderar på att misshandla någon i den gruppen).

En grupp som inte accepterar orättvisor är en stabil och framgångsrik grupp, så ta istället tillvara på det.

"Jag kan inte komma på någon annan förklaring än att någon av er har tipsat polisen. Så i alla fall en av er tycker nog att jag gjorde något pissigt, jag köper det. Och jag står mitt kast och ber om ursäkt om jag gjort något som inte gillades. Ska försöka tänka på det i framtiden, men man borde snacka med mig först." = Respekt-, förtroende- och ansvarsingivande. Alla kommer att gilla dig mer.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-10-28 kl. 20:47.
Citera
2017-10-29, 12:58
Medlem
Misshandeln va personlig hämnd. Jag behöver inte moral trams i tråden
Citera
2017-10-29, 14:07
Medlem
Milovinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
jag blev introducerad till en grupp människor inte så jätte farliga men ändå kriminella, jag misstänker att en eller 2 av de har tjallat ut mig för kul skull, det gäller misshandel, jag tog up att nån har tjallat på mig och då sa han att han är 100% på att det är en annan grabb som va där dock så såg jag inte denna person och misstänker att han ljuger, men vet inte hur jag ska göra nu jag känner för att ge han stryk men då finns det en bra chans att jag torskar och att jag får problem med de andra i gruppen, dock så tror jag att den mest kriminella personen inte skulle tjalla men jag vet inte om han skulle backa denna person om jag slogs med han. hur fan ska jag göra, jag kan inte bara släppa det när han bara tjallade för kul skull, men det kan bli större problem med resten av gruppen, som sagt jag misstänker att det var 1-2 personer men jag känner inte att den andra personen har goolat för denna person ringde mig typ 1 dag efter han såg mig slåss och bad om back up i slagsmål på ett väldigt lugnt sätt, det finns ju en bra chans att han också har goolat men på magkänsla så tror jag bara att han vet vem som tjalla. men vad fan ska jag göra???

Lämna dess losers och skaffa ett RIKTIGT liv. Lägg din energi på någon sysselsättning där det finns en framtid. Hur kan du överhuvudtaget vilja hänga med folk som är så här primitiva?
Citera
2017-10-30, 13:57
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
Skulle rekommendera GrundVux till att börja med och sedan KomVux, så kanske svenskan börjar fungera för dig och att du blir vuxen. åtminstone språkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in