Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-10-27, 22:47
Medlem
Mogna-Meloners avatar
En 18-årig elev från södra Sverige på skolresa utomlands, visade upp en lista på skolkamrater han ville döda och dokument på hur man dödar och styckar människor. Han blev därför hemskickad och sedan anhållen misstänkt för olaga hot

Vilken skola gäller det och vad heter detta charmtroll?

Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet blev eleven hemskickad efter att ha visat ett dokument för en klasskamrat. Dokumentet, som han hade i sin mobiltelefon, handlade om hur man dödar och styckar folk.

Eleven ska också ha visat en lista på sex-sju skolkamrater som ”han hatar och vill döda”, däribland tjejer som ska ha nobbat honom, erfar Aftonbladet.
Han ska också ha frågat klasskamraten om denne hade funderat på ”hur det skulle kännas att döda en person".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-fran-skolresa

Citat:
Eleven går på en skola i en stad i södra Sverige.

Citat:
18-åringen skickades hem från klassresan och anhölls, misstänkt för olaga hot.
Citera
2017-10-27, 23:04
Medlem
Charmtrollet ifråga kommer från det spännande sociala experimentet till stad - Malmö - som alltid är i händelsernas centrum när det kommer till individer benägna att begå brott.

https://www.sydsvenskan.se/2017-10-2...e-en-dodslista

På förhand luktar det muslimskt över det hela. Var det IS-avrättningar kulturberikaren visade för klasskamraten som blev rädd?
Citera
2017-10-27, 23:27
Medlem
Aston-Martins avatar
Hur skulle avrättningen gå till? Halshuggning med svärd? IS fasoner.. Utvisning..
Citera
2017-10-27, 23:48
Medlem
Det stinker inavlad whitetrash av detta.

Om det hade varit en kulturberikare, då hade väl denne bara fått tala med en batikhäxa som bjuder på kakor?
Citera
2017-10-28, 00:18
Bannlyst
"i Malmöområdet" säger mig att det är utanför Malmö. Vad räknas som utanför Malmö? Lund? Fosie? Ystad?

https://www.expressen.se/kvallsposte...-mot-kamrater/
Citera
2017-10-28, 00:23
Medlem
Killen i ifråga uppfattas som "stekare" har själv festat med han par gånger och blev väldigt förvånad när jag fick reda på det då han verkar vara en hygglig typ när man pratat med han.

Ganska läskigt hur man kan ha såna empati störda personer i sin närhet utan att veta om det
Senast redigerad av Diplomacy 2017-10-28 kl. 00:26.
Citera
2017-10-28, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Killen i ifråga uppfattas som "stekare" har själv festat med han par gånger och blev väldigt förvånad när jag fick reda på det då han verkar vara en hygglig typ när man pratat med han.

Ganska läskigt hur man kan ha såna empati störda personer i sin närhet utan att veta om det

Då vet du ju vilket stad det rör sig om. Vilken är det?
Citera
2017-10-28, 00:28
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Luktar muslimskt? Det luktar underviktig och socialt handikappad aspergerindivid som säkert kollar på filmer av mord och skolskjutningar och gillar att tortera djur i min näsa.

Ja, jag tänker mig en udda kille av nordiskt ursprung, förmodligen med Aspergers, som är en potentiell seriemördare - inte massmördare. Dvs han vill döda en och en på ett utstuderat vis - inte många på en gång. Använder fritiden till att kolla på riktiga filmer av folk som blir torterade och avrättade i krig eller av drogmaffian. Mår gott av se andra lida. Längtar efter att själv få skära och stycka en annan människa.
Citera
2017-10-28, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Då vet du ju vilket stad det rör sig om. Vilken är det?

Malmö och skola Malmö Latin
Citera
2017-10-28, 00:35
Bannlyst
Citat:

Tack.
Citera
2017-10-28, 00:44
Medlem
Citat:

Mer sannolikt att han bara är barnslig än empatistörd. Han har väl sett "American Psycho" eller något liknande och tyckte nu att det var coolt att vara intresserad av lustmord. Hade han varit några år yngre så hade det inte tagits seriöst av någon, på sin höjd hade han fått en tillsägelse av läraren och så hade det varit bra sen.
Citera
2017-10-28, 00:49
Medlem
zemfiras avatar
Citat:

Namn på pojken?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera