• 3
  • 4
2017-12-03, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Kanske är du som är dåligt insatt i vad hon sysslat med de senaste åren. Jag har varit FB-vän med henne i flera år. I många år köpte jag alla hennes stories. Hela tiden "råkade" hon utför grejer. Folk skrev och tyckte synd om henne. Minns en historia särskilt. Hon påstod att någon hade smugit in till hennes hästar och skurit av halva remmen på sadlarna, så att ryttaren skulle farit i backen. Folk tyckte jättesynd om henne. Men den historian bara dog ut. Mycket märkligt. En sådan allvarlig grej borde ju polisanmälts tycker man. Under flera års tid så "råkade" Hanna utför alla möjliga grejer. Var först på senare tid som jag också genomskådade henne. Hon är mytoman. Hon vill stå i centrum. Självklart skall man i första hand välja att tro på en kvinna som anmäler ett övergrepp. Men man måste också väga in flera faktorer. Hanna hade en sexuell relation med "gärningsmannen". Detta pågick samtidigt som hon var gift. Hanna var rasande på SD, och ville hämnas, när hon gick till TV 4. Förstår henne där. Hon anmälde förskingraren, men de flesta SD:are verkade anse att hon var skurken, som tjallat. Flera SD-politiker satt och bölade över att förskingraren fick fängelse. Hanna hade med andra ord alla skäl att hämnas när hon gick till TV 4. I fallet Hanna Wigh måste man väga in samtliga detaljer. Hennes historia av lögner. Hennes avsky mot SD, som behandlat henne illa ( för det gjorde de ). Om det nu finns bevis för att Hanna skickat pengar till personen som slog sönder hennes bil, tycker du inte att det är lite märkligt?

För att vara facebookvän med henne verkar du "veta" en väldig massa om henne.
För att en person har otur i livet innebär väl inte det att hon allti ljuger eller?
Dessutom ...det du nu skrivit tror jag faktiskt inte att de flesta som gått jävligt och gör fortfrande, hårt åt Hanna vet om. Dessutom kom liknande reaktioner SAMMA MINUT som media rapporterade om övergrepp. ALLA skrek ut att hopn var en jävla slampa och hora som självklart ljög för att hon ville få skadestånd.
Jag kan inte bedöma sanningshalten i rykten som går, dvs det du skriver nu. För jag antar att hon inte sagt detta direkt till dig?
Tycker det är jävligt sorgligt när folk spyr ut sitt hat över en kvinna, utan att veta...ett jävla dugg egentligen. Nu skrev du allt detta som om u "vet" att allt är sant....Men...hur vet DU det? Du bedömmer sanningshalten efter vad DU tror. Men så kan man banne mig inte döma folk år 2017.

Att jag sedan inte fattar varför en kvinna frivilligt skulle klanta sig så jävligt och betala pengar synligt, in på hans konto direkt från hennes, och sen anmäla...Tror faktiskt inte att den kvinnan ÄR så klantig. Men det är min åsikt.
En sak till...om det är saker som detta som baserar sina åsikter om folk...jösses, undrar hur Kenth, Järnröret, Ekroths SANNA historia ser ut....ruggig säkerligen. Synd att bara skitet om kvinnor kommer ut från SD. Inte det mest kvinnovänliga partiet i vår korta Svenska historia...även DET min, och massor av andras åsikt, en åsikt bildatav att ha lyssnat och läst allt partiet går ut med offentligt...
Citera
2017-12-03, 08:52
Medlem
smoerreboms avatar
Läste om han som skulle ha anlitats av HW för skadegörelse men fick inte klarhet i om han kunde visa några skärmdumpar på betalningar eller inte för reportern?

Undrar varför de inte slår tbx mot tv4 hårt nu när det är nedlagt, kalla fakta ska ju vara deras UG och det är viktigt att skada TV 4 nu när de redan har problem med sitt rykte.
Citera
2017-12-03, 11:56
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Läste om han som skulle ha anlitats av HW för skadegörelse men fick inte klarhet i om han kunde visa några skärmdumpar på betalningar eller inte för reportern?

Undrar varför de inte slår tbx mot tv4 hårt nu när det är nedlagt, kalla fakta ska ju vara deras UG och det är viktigt att skada TV 4 nu när de redan har problem med sitt rykte.

Det stämmer, en f.d SD:are, fick 2500 för det, för att hon ville ha "vakter".
Förvånad att ett sliddjur ljuger ihop en massa skit återigen, och jag som tyckte synd om henne.

https://nyheteridag.se/fore-detta-sd...ra-hennes-hem/

Källan är ju kanske inte den mest trovärdiga, men det enda jag kunde hitta..
Citera
2017-12-03, 12:55
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejsynlig
För att vara facebookvän med henne verkar du "veta" en väldig massa om henne.
För att en person har otur i livet innebär väl inte det att hon allti ljuger eller?
Dessutom ...det du nu skrivit tror jag faktiskt inte att de flesta som gått jävligt och gör fortfrande, hårt åt Hanna vet om. Dessutom kom liknande reaktioner SAMMA MINUT som media rapporterade om övergrepp. ALLA skrek ut att hopn var en jävla slampa och hora som självklart ljög för att hon ville få skadestånd.
Jag kan inte bedöma sanningshalten i rykten som går, dvs det du skriver nu. För jag antar att hon inte sagt detta direkt till dig?
Tycker det är jävligt sorgligt när folk spyr ut sitt hat över en kvinna, utan att veta...ett jävla dugg egentligen. Nu skrev du allt detta som om u "vet" att allt är sant....Men...hur vet DU det? Du bedömmer sanningshalten efter vad DU tror. Men så kan man banne mig inte döma folk år 2017.

Att jag sedan inte fattar varför en kvinna frivilligt skulle klanta sig så jävligt och betala pengar synligt, in på hans konto direkt från hennes, och sen anmäla...Tror faktiskt inte att den kvinnan ÄR så klantig. Men det är min åsikt.
En sak till...om det är saker som detta som baserar sina åsikter om folk...jösses, undrar hur Kenth, Järnröret, Ekroths SANNA historia ser ut....ruggig säkerligen. Synd att bara skitet om kvinnor kommer ut från SD. Inte det mest kvinnovänliga partiet i vår korta Svenska historia...även DET min, och massor av andras åsikt, en åsikt bildatav att ha lyssnat och läst allt partiet går ut med offentligt...

Men okey, då kan vi ju raskt dementera 95% av all skit som skrivs om SD:are. För 95% av det är ju bara skvaller, hörsägen och påståenden. Ekeroth har t.ex aldrig hotat eller slagit någon med ett järnrör. Han har däremot lyft ett alum.rör och sedan lagt ner det efter en stund. Han har aldrig hotat eller slagit någon med ett rör. Dvs. tvärtemot vad din media har påstått. Det är inte förbjudet att lyfta ett rör om man känner sig hotad. Din åsikt om Hanna, är starkt färgad av ett hat mot SD som parti. Det hat har du fått genom att läsa och titta på SD-hatande media. Du har ingen opartisk syn på SD. Du dömer Ekeroth helt pga vad "du tror". Visa istället vad han är dömd för. Hanna litar du däremot på, eftersom hon nu lämnat SD och kastar skit på dem. Försvarade du Hanna när hon fortfarande var aktiv SD-politiker? Eftersom jag läst vad hon själv lagt ut på sin sida i ett antal år, och även chattat med henne, så tror jag att jag har betydligt bättre koll än vad du har. "Alla skrek ut att hon var en hora och slampa". Vad är det för skitsnack? Du kan väl inte döma ut hundratusentals människor pga vad ett fåtal dårar skriver på nätet? Då kan vi ju döma alla muslimer kollektivt för alla terrordåd också.
Citera
2018-04-10, 11:14
Medlem
Idag har det tydligen väckts åtal mot mannen. Någon som har förundersökningen?
Citera
2018-04-10, 14:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
svt har lite om det men står bara att mannen åtalas och inget om att Hanna var inblandad.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...igh%3Anyh%3Alp
Citera
2018-04-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
svt har lite om det men står bara att mannen åtalas och inget om att Hanna var inblandad.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...igh%3Anyh%3Alp

Nä att hon skulle vart inblandad annat än som offer trodde jag alla fatta bara var svartmålningsförsök av diverse rasistsidor.....
Citera
2018-04-10, 21:15
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
En 41-årig man åtalas vid Skaraborgs tingsrätt för grov skadegörelse hemma hos riksdagsledamoten Hanna Wigh

Citat:
En man som haft förtroendeuppdrag för Sverigedemokraterna i Västsverige åtalas för att ha attackerat avhopparen Hanna Wighs hem.
Han misstänks ha slagit sönder och repat en bil – och kastat in en brandsläckare genom riksdagsledamotens köksfönster.

"Utanför det krossade köksfönstret är en träaltan och det ligger glaskross både innanför och utanför fönstret. Det finns färska blodspår även vid fönstret. Dels finns det blod på fönsterkarmen men även på glasskärvor som ligger i- och utanför fönstret. Det finns blodspår på en bok som ligger bredvid fönstret på ett bord. Brandsläckaren som är inkastad har även den blodspår på sig".

Har fått vård
Den åtalade mannen har under en längre tid vårdats inom rättspsykiatrin och efter attacken mot Hanna Wighs bostad inträffade fattades ett nytt beslut om att han skulle tvångsvårdas.
https://www.expressen.se/gt/just-nu-...ot-hanna-wigh/

Så ett namn hade varit på sin plats.
Senast redigerad av Moosky 2018-04-10 kl. 21:19.
Citera
2018-04-11, 08:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfnatt
Nä att hon skulle vart inblandad annat än som offer trodde jag alla fatta bara var svartmålningsförsök av diverse rasistsidor.....
Eftersom hon falksanmälde våldtäkt snyftande i TV4 i samband med det här så låg det väl nära till hands att tror att även det här var fake oavsett vad du tycker om juden Chang Frick.
Citera
2018-04-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Eftersom hon falksanmälde våldtäkt snyftande i TV4 i samband med det här så låg det väl nära till hands att tror att även det här var fake oavsett vad du tycker om juden Chang Frick.

Nej, det var alldeles uppenbart fakenews.... Om man inte är en lågintelligent sverigedumokrat vill säga.
Citera
2018-09-18, 15:10
Medlem
Mannen har nu fällts, enligt P4 Skaraborg och andra medier.

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7045863
Citera
2018-09-19, 19:51
Medlem
Inspirit81s avatar
jag vet vem förövaren är man kan säga han har problem med lite andra saker
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto