Citat:
Kanske är du som är dåligt insatt i vad hon sysslat med de senaste åren. Jag har varit FB-vän med henne i flera år. I många år köpte jag alla hennes stories. Hela tiden "råkade" hon utför grejer. Folk skrev och tyckte synd om henne. Minns en historia särskilt. Hon påstod att någon hade smugit in till hennes hästar och skurit av halva remmen på sadlarna, så att ryttaren skulle farit i backen. Folk tyckte jättesynd om henne. Men den historian bara dog ut. Mycket märkligt. En sådan allvarlig grej borde ju polisanmälts tycker man. Under flera års tid så "råkade" Hanna utför alla möjliga grejer. Var först på senare tid som jag också genomskådade henne. Hon är mytoman. Hon vill stå i centrum. Självklart skall man i första hand välja att tro på en kvinna som anmäler ett övergrepp. Men man måste också väga in flera faktorer. Hanna hade en sexuell relation med "gärningsmannen". Detta pågick samtidigt som hon var gift. Hanna var rasande på SD, och ville hämnas, när hon gick till TV 4. Förstår henne där. Hon anmälde förskingraren, men de flesta SD:are verkade anse att hon var skurken, som tjallat. Flera SD-politiker satt och bölade över att förskingraren fick fängelse. Hanna hade med andra ord alla skäl att hämnas när hon gick till TV 4. I fallet Hanna Wigh måste man väga in samtliga detaljer. Hennes historia av lögner. Hennes avsky mot SD, som behandlat henne illa ( för det gjorde de ). Om det nu finns bevis för att Hanna skickat pengar till personen som slog sönder hennes bil, tycker du inte att det är lite märkligt?
För att vara facebookvän med henne verkar du "veta" en väldig massa om henne.
För att en person har otur i livet innebär väl inte det att hon allti ljuger eller?
Dessutom ...det du nu skrivit tror jag faktiskt inte att de flesta som gått jävligt och gör fortfrande, hårt åt Hanna vet om. Dessutom kom liknande reaktioner SAMMA MINUT som media rapporterade om övergrepp. ALLA skrek ut att hopn var en jävla slampa och hora som självklart ljög för att hon ville få skadestånd.
Jag kan inte bedöma sanningshalten i rykten som går, dvs det du skriver nu. För jag antar att hon inte sagt detta direkt till dig?
Tycker det är jävligt sorgligt när folk spyr ut sitt hat över en kvinna, utan att veta...ett jävla dugg egentligen. Nu skrev du allt detta som om u "vet" att allt är sant....Men...hur vet DU det? Du bedömmer sanningshalten efter vad DU tror. Men så kan man banne mig inte döma folk år 2017.
Att jag sedan inte fattar varför en kvinna frivilligt skulle klanta sig så jävligt och betala pengar synligt, in på hans konto direkt från hennes, och sen anmäla...Tror faktiskt inte att den kvinnan ÄR så klantig. Men det är min åsikt.
En sak till...om det är saker som detta som baserar sina åsikter om folk...jösses, undrar hur Kenth, Järnröret, Ekroths SANNA historia ser ut....ruggig säkerligen. Synd att bara skitet om kvinnor kommer ut från SD. Inte det mest kvinnovänliga partiet i vår korta Svenska historia...även DET min, och massor av andras åsikt, en åsikt bildatav att ha lyssnat och läst allt partiet går ut med offentligt...