Citat:
Ursprungligen postat av
ejsynlig
Känns ju jävligt dåligt att behöva läsa den skit vissa här öser över Hannah Wigh.
Har ni fortfarande inte fattat, har ni fortfarande inte klickat i era hjärnor?
Meeto-kampanjerna bara ökar för var dag. Fler och fler kvinnor berättar om sexuella trakasserier, ren mobbing för att hon ärr kvinna, våldtäkter, "du lilla stumpan"-män som förminskar kvinnor mm mm mm.
Uppenbarligen har många svenska män trots detta inte fattat utan kör vidare med att Hannah Wigh har ljugit, hon ska också ha betalat för att få sitt hem vandaliserat....!!!???
Ursäkrta att jag frågar men har ni slutat använda hjärnan helt och fullt eller tänker ni försöka väcka liv i den inom det snaraste?
Eller...evigt viloläge för hjärnan från nu kanske är det bästa för er som fortfarande resonerar som SD's hela partitopp-"hon ljuger...allt för pengar....allt för uppmärksamheten...hon är ju kvinna oc h därmed gör hon som alla kvinnor, ljuger och begår kriminella handlingar för att ställa sig själv i bättre läge..."
Man baxnar tamejfaan.
Tror ni på fullt allvar att en kvinna, kanske särskilt en kvinna från SD, skulle sätta sig själv i en sån jävlig sits som hon hamnat i efter att gon började tala öppet om vad hon blivit utsatt för.
Isåfall undrar jag om det är så din mamma, syster, mormor, svärmor, fru, farmor, kusin mm- skulle bete sig? Påstår ni att Hanna ljuger om vad hon berättat bara för att en åklagare inte kan bevisa brott? Ni försvarar en herre som borde ligga längst ned på er favoritlista över vettiga personer.
I fängelset är det folk som han och hans gelikar som råkar mest illa ut.
Synd bara att fängelsekunderna, de manliga, greppasde detta för länge, länge sen...Undrar när resten av svenska män ska inse att det kanske är er egen jävla inställning till kvinnor som borde ändras. Och inte hela resterande mänsklighet av kvinnligt kön.
Kanske är du som är dåligt insatt i vad hon sysslat med de senaste åren. Jag har varit FB-vän med henne i flera år. I många år köpte jag alla hennes stories. Hela tiden "råkade" hon utför grejer. Folk skrev och tyckte synd om henne. Minns en historia särskilt. Hon påstod att någon hade smugit in till hennes hästar och skurit av halva remmen på sadlarna, så att ryttaren skulle farit i backen. Folk tyckte jättesynd om henne. Men den historian bara dog ut. Mycket märkligt. En sådan allvarlig grej borde ju polisanmälts tycker man. Under flera års tid så "råkade" Hanna utför alla möjliga grejer. Var först på senare tid som jag också genomskådade henne. Hon är mytoman. Hon vill stå i centrum. Självklart skall man i första hand välja att tro på en kvinna som anmäler ett övergrepp. Men man måste också väga in flera faktorer. Hanna hade en sexuell relation med "gärningsmannen". Detta pågick samtidigt som hon var gift. Hanna var rasande på SD, och ville hämnas, när hon gick till TV 4. Förstår henne där. Hon anmälde förskingraren, men de flesta SD:are verkade anse att hon var skurken, som tjallat. Flera SD-politiker satt och bölade över att förskingraren fick fängelse. Hanna hade med andra ord alla skäl att hämnas när hon gick till TV 4. I fallet Hanna Wigh måste man väga in samtliga detaljer. Hennes historia av lögner. Hennes avsky mot SD, som behandlat henne illa ( för det gjorde de ). Om det nu finns bevis för att Hanna skickat pengar till personen som slog sönder hennes bil, tycker du inte att det är lite märkligt?