Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-28, 18:02
Medlem
wowvadintressants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nu har jag inte hängt med i tråden riktigt men min gissning på vem komikern kan vara är (drumvirvel) Messias H*llberg.

Varför det? Det är något creepy med killen, räcker med att titta på honom och tillsammans med hur han låter så ringer varningsklockor.
M*ssiah H*llberg hålls hårt i koppel av sin tio år äldre fru Christina N*rdh*ger, det vet alla som någonsin hört eller sett dem i samma sällskap. De har dessutom två barn tillsammans, så att skicka runt penisbilder till höger och vänster känns extremt olikt honom.
Citera
2017-10-28, 18:02
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blankdank
Han har tweetat!!

https://twitter.com/Soranismail/stat...19483796602881
2a dec 2014?
Citera
2017-10-28, 18:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abborrmaster
2a dec 2014?
I går:

https://twitter.com/Soranismail/stat...07116989079552
Citera
2017-10-28, 18:05
Medlem
Skyddar ni vår Kurd för att han är kurd behandla vår Kurd nu som ni behandlade Martin Timell. Men det går väl inte trots att MT bara var elak och nöp Lulu Carter i rumpan. Vår Kurd har våldtagit men det kanske inte spelar någon roll han är ju Kurd och det är synd om Kurder... fy fan era as
Citera
2017-10-28, 18:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
När hängs han ut?

Löpsedeln borde vara given i alla fall.

"En skam för Sverige".
Är det han eller Betnér så är ju rubriken klockren
Citera
2017-10-28, 18:16
Medlem
ThuleSocietys avatar
Fast vem kan det egentligen vara förutom Soran?

Läser man tråden om honom samt det som hans flickvän skrev igår så är ju Soran en ordentlig lågoddsare.
Citera
2017-10-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Brukar Soran kalla sig feminist ens?

Om det faktiskt är han kan man väl inte vara helt säker på än, men gällande kalla sig feminist så..

https://www.elle.se/9-kanda-man-som-...rattar-varfor/
(ismail nr 3 på listan)

Han brukar(brukade?) kalla sig det.
Citera
2017-10-28, 18:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Sorans Twitter har nedlusats av anklagelser i ungefär ett dygn nu. Om det INTE hade varit han, så hade det garanterat varit stora rubriker "Soran Ismail felaktigt påstått vara den misstänkte".

Han har inte heller svarat på kommentarerna, eller gjort något överhuvudtaget för att hävda att det är fel.

Så jag säger som kaptenen på M/S Europa: Saken är klar.
Citera
2017-10-28, 18:22
Medlem
DyslexiKungens avatar
Om det nu är Soran, så då skulle det vara smart att sluta twittra, för twittrar han då får han ju arga svar direkt och blir snabbare uthängd.

mvh/
Citera
2017-10-28, 18:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Fast vem kan det egentligen vara förutom Soran?

Läser man tråden om honom samt det som hans flickvän skrev igår så är ju Soran en ordentlig lågoddsare.
Det finns givetvis fler möjligheter än Soran. Jag gissar för övrigt att det är fler än en känd komiker som kan åka i det här drevet - för långt färskare gärningar än de som V, T och K hängts ut för.

När det gäller Sorans ex och hennes skriverier så tror jag inte man skall dra in dem som stöd för vare sig det ena eller det andra.
De separerade med stora bitterhet mellan sig -- och det är vad man tolka in i hennes gamla inlägg.
Citera
2017-10-28, 18:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Sorans Twitter har nedlusats av anklagelser i ungefär ett dygn nu. Om det INTE hade varit han, så hade det garanterat varit stora rubriker "Soran Ismail felaktigt påstått vara den misstänkte".

Han har inte heller svarat på kommentarerna, eller gjort något överhuvudtaget för att hävda att det är fel.

Så jag säger som kaptenen på M/S Europa: Saken är klar.
Å andra sidan så kan Soran lika gärna hantera det så att han lutar sig tillbaka och samlar material till nästa show de skall sätta ihop.

Hans tystnad tolkar jag inte som skuld.
Citera
2017-10-28, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Å andra sidan så kan Soran lika gärna hantera det så att han lutar sig tillbaka och samlar material till nästa show de skall sätta ihop.

Hans tystnad tolkar jag inte som skuld.

Att inte säga något är ingen skuldbekännelse . även om en oskyldig börjar försvara sig kommer påhopp.

Minns ni 80-talet då Paul Paljett (paul sahlin - som var helt bortglömd) hela tiden gick ut och sade att "det är inte jag, men folk tror det" trots att ingen nämnt hans namn på 15 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in