2017-10-28, 15:37
Medlem
DyslexiKungens avatar
SVT 1 visar släng dig i brunnen nu, Soran ska vara med där.SVT har ju inte stoppat Soran än i allafall?
Citera
2017-10-28, 15:38
Medlem
Ollonets avatar
Nu ökar statistiken tack vare Soran.http://www.friatider.se/ny-unders-kn...-av-invandrare
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ryktet måste väl nåt Soran nu, om man är 100% oskyldig går man väl ut och nekar lr vad har man att vinna på att vara tyst och låta rykten växa sig starkare?

Jag tycker Hasse Brontén verkar vara en sliskig typ.

Så varje gång en svensk är inblandad i en våldtäkt går du ut å säger att det inte är du? Om det inte är han, varför skulle han kommentera på det? Massa kändisar uttalar sig i stort aldrig kring anklagelser och kritik, inget konstigt alls..
Citera
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Citerar mitt eget inlägg från skvallertråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Säkerligen har det någongång i historien hänt att någon kvinna någonstans har hittat på en våldtäkt. Men jag kan lova dig att det är inte ett samhällsproblem. Den dagen det blir det kan vi väl ta den kampen, eller?

Men nu är det så att jag kan lova dig att du och jag och alla andra på denna jord känner massor av kvinnor som aldrig orkar anmäla eller ens prata om vad de har varit med om. Till och med våra allra närmaste står med på den listan. Det är och har alltid varit ett samhällsproblem. Kan inte ni hjälpa oss och ta tag i det problemet istället för att börja fantisera ihop en skräckfilm om en värld som inte finns?

Man kan göra både, hålla två tankar i huvudet samtidigt.

Hjälpa kvinnor som råkat ut för en våldtäkt samt se att dessa uthängningar av folk i media och på social medier som inte dömts för ett brott som ett problem. Du pratar om framtiden. Jag ser det precis framför ögonen.

Med det sagt ska man hjälpa kvinnor som råkar illa ut. Fast min medmänsklighet sträcker sig bara inte åt det kvinnlig könet utan även till det manliga.

Det är nästan som om det finns ett uppdämt hat från kvinnor som aldrig vågat anmäla att du nu spelar det ingen roll om oskyldiga män råkar illa ut.
Citera
2017-10-28, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Varför talar person X's utseende emot något?

Shit, har folk inte lärt sig något den senaste veckan? Det spelar ingen roll hur folk ser ut, hur trevliga, feministiska, allmänt pk osv dom är. De kan likväl vara äckel.
Av den anledning jag precis skrev, samtliga namn som kommit ut så här långt har varit strykfula.
Citera
2017-10-28, 15:39
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
SVT 1 visar släng dig i brunnen nu, Soran ska vara med där.SVT har ju inte stoppat Soran än i allafall?
Haha, nu sitter äcklet där och snackar. Måste kolla, han brukar ju inte kunna hålla sig från att prata pk
Citera
2017-10-28, 15:41
Medlem
YuriOrlovs avatar
Män som spekulerar likt "Jag tror det kan vara XXX för han verkar sliskig" i den här tråden är lika pantade som tjejer som tror att killen som köper blommor varje dag inte kan slå henne.

Putsa hjärncellerna för i h-e. Ni framstår ju som lågintelligenta.
Citera
2017-10-28, 15:41
Medlem
CaptainBlueshearts avatar
Adde Malmberg eller Lennie Norman.
Förmodligen obekanta för FBs kunder men oerhört populära på 80-talet.

Adde ser ut som en jude och Lennie spelar jazz.
Citera
2017-10-28, 15:42
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Jag har inte påstått att det är något stor samhällsproblem. Det verkade som att du trodde att det aldrig hänt, därav mitt svar. Du skriver massa överdrifter och saker som liknar känsloargument, jag har därför besvarat dina inlägg. Håll dig till sanningen och överdriv inte, du verkar ha bra åsikter men det blir svårt att ta dig på allvar när du skriver att kvinnor aldrig har en chans i rätten och liknande. Det är illa nog som det är, du behöver inte överdriva.

Jag överdriver inte. Kvinnor har aldrig haft en chans mot sina förövare. Det är ingen överdrivt även om en liten liten del av männen som våldtar har fått straff.

Det är som att säga att män har större fötter än kvinnor. Inget att bli upprörd över trots att det säkert finns ett fåtal kvinnor som har storlek 45 i skor.
Citera
2017-10-28, 15:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Sjukaste förslagen så här långt måste ändå ändå vara Dr Alban och Lasse Lindroth (som dog år 2000)

Om det inte skulle vara S.I, vilket mkt pekar på skulle det även kunna vara Mårten A. (ett namn som kommit upp tidigare på twitter, han har varit på tv (Guinness rekord TV), och radio (Pippirull). Det som talar emot detta är att han är faktiskt ser rätt bra ut, samtliga namn som har kommit ut så här långt har annars varit fula som stryk.

Haha ..

Våldtäkt har inget att göra med att man inte får ligga .. det är en maktgrej & kass kvinnosyn och uppblåst självbild .

Mårten A har varit en riktig jävla gris mot massor av tjejer .. ! Men att behandla tjejer som horor är ändå inte att våldta ..
Citera
2017-10-28, 15:45
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag överdriver inte. Kvinnor har aldrig haft en chans mot sina förövare. Det är ingen överdrivt även om en liten liten del av männen som våldtar har fått straff.

Det är som att säga att män har större fötter än kvinnor. Inget att bli upprörd över trots att det säkert finns ett fåtal kvinnor som har storlek 45 i skor.
Jo, du överdriver och det du skriver stämmer inte.
Citera
2017-10-28, 15:46
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Hans ex ser iaf inte ut att må så bra om man läser på Twitter men lite oklart vad det beror på.

Länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in