Flashback bygger pepparkakshus!
2018-01-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Vi får väl se vad älskad svartskalleäcklet är när det kommer ut. Politikerna lär väl gråta floder när deras lille gullegris outas som våldtäktsman.

Njutbart level 1000000
Så det är njutbart ifall en människa förstört flera andra människors liv? För att du är en rasist? Hoppas du inga barn har eller får.
Citera
2018-01-03, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag ser mig själv som en som aldrig vare sig taffsat, trakasserat, våldtagit eller varit respektlös mot kvinnor och jag är definitivt ingen feminist. Jag begriper att också att det finns män som Kapten Klänning bland oss, men de är sannolikt väldigt få. Jag har hört män säga väldigt chauvinistiska saker till kvinnor som inte uppskattat det, men det är ju inte sexuella trakasserier.

Jag har svårt att se svenska skolbarn säga till fröken att hon är en hora eftersom hon är gravid utan att vara gift eller fråga fröken om hon haft sambons kuk i munnen. Det senaste att +10.000 läkare skrivit på #metoo tycker jag gör att hela kampanjen tappar all trovärdighet om den ens haft någon innan.

Jag uppfattar hela utvecklingen så här. Kvinnor och män har varit väldigt jämställda i Sverige och båda har levt bra tillsammans. Det har definitivt funnits olyckliga män och olyckliga kvinnor. Män kan vara kräk och kvinnor kan vara ragator, men på det hela taget har vi haft harmoni i samhället mellan könen i synnerhet i ett internationellt perspektiv.

Kulturmarxismen började få fäste på 60/70-talet och viskade ondsinta ord i öronen på kvinnor att allt ont de någonsin utsatts för, alla missade chanser, allt som gott dem förbi var männens fel. Att hon, kvinnan, förtjänade mera och bättre och att mannen stod i vägen för henne och hennes lycka.

Ungefär samtidigt börjar importen av män från kulturer med en i våra ögon fasansfull syn på kvinnor, barn, djur, samhälle. Svenska män är instinktivt emot detta och då måste nu motvallskärringarna välja att vara för det.

Ju fler invandrande män med fasansfull syn på kvinnor, barn, djur, samhälle desto fler våldtäkter, övergrepp trakasserier. Eftersom man inte får kalla spade för spade så åker män - svenska män - på anklagelserna att vara chauvinistiska svin som våldtar och trakasserar. Jag känner nog inga svenska män som skulle falla i denna kategorin och då blir hela anklagelsen att svenska män generellt är svin som våldtar provocerande.

Från att ha varit ett lyckligt samhälle med sunda värderingar och framtidstro har man nu sått split mellan könen så svenska killar vet inte hur de ska bete sig med svenska flickor och vise versa. Killar blir nervösa och osäkra och flickor blir kränkta. Det är riktigt elakt.
Läs vad du skriver. Det är ju skrämmande. Snacka om att vara blind för ”det normala”.
Citera
2018-01-03, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frifrysaren
Så det är njutbart ifall en människa förstört flera andra människors liv? För att du är en rasist? Hoppas du inga barn har eller får.

Helt riktigt. Njutbart att medias gullegris nr 1 visar sig vara ett äckel.

Ja jag säger negerboll lite då och då, redan där är jag ju hitler-wannabe så..
Citera
2018-01-03, 07:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Här har vi pudelns kärna.

Jag har ofta efterlyst klipp och filmer från b la Soran och Özz där de säger något roligt. Vem vill inte ha sig ett gott skratt? Hittills har det aldrig dykt upp något.

Jag kan ju slänga ut frågan här också:

Kan någon länka ett klipp där Soran säger något kul? Jag vill gärna brista ut i gapskratt. Det måste ju finnas något? Ett enda?

Nej, sanningen är att han verkat i en väldigt speciell tid i Sverige. En tid som han lyckats kapitalisera maximalt. Dragit in miljoner av våra skattepengar för att stå och tjattra "värdegrund" och sedan raskt ut och våldta någon stackars tjej senare på kvällen. Eller skicka penisbilder.

Jag kan ha ett svagt medlidande med de anställda som av kommuner och företagsledningar tvingats gå och fejkskratta på hans värdelösa framträdanden. Antagligen har någon godhetsväktare från företagsledningen stått i hörnet med bister min och spanat ut över de anställda och snabbt noterat i anteckningsboken ifall någon inte skrattat.

Nej som sagt, han har lyckats komma in och stjäla våra skattepengar i en väldigt speciell och hysterisk period i Sveriges historia.

En komiker som inte är rolig gör karriär och blir miljonär på svenska skattepengar. Bara i Sverige.
Jag tror inte det, det är här boskapsmentaliteten kommer in. 10-20% är idioter som triggar igång. Före går dom runt och pratar om vilken upplevelse vi ska få vara med om. Under föreställningen skrattar dom åt ingenting och sen efter så åter går runt och säger åh va bra det va. Det här skapar hos de 50 procenten boskap förväntan, skratt samt efteråt en känsla av att ha varit med om något som var fantastiskt och få förunnat.

Lite O.T.
Samma sak upplever jag på jobbets julmiddag. Hemlig plats en månad i förväg, iväg till ett julbord, äter halvdan mat och snacket runt borden är som vid varje lunch sen drar 75% direkt efter maten. Dagen efter så är det, å vad trevligt vi hade, tack får igår de va sååå bra, maten var fantastisk m.m. m.m.

Jag har tio gånger roligare med 5 som gillar att umgås med, några öl och en skål jordnötter.
Citera
2018-01-03, 14:37
Medlem
Beviset på att Sorans talang inte tillnärmelsevis står i proportion till hans "framgång" blir tydligt när man jämför visningarna på olika komikers populäraste YouTube-klipp.

Varenda riktig komiker har åtskilliga klipp i miljonklassen, ofta med toppar på 4-5 miljoner.

Sorans populäraste klipp? Ynka 250,000. Vi snackar mindre än en tiondel så många tittare. En siffra som till och med överträffats av åtskilliga amatörkomiker som spelat in imitationer och dylikt hemma i sitt vardagsrum.

Detta är ett bevis på att Soran inte är en komiker som folk faktiskt vill se. 90% av hans framgång baseras på svagsinta svenskar som vill godhetsrunka i grupp.

"Jag var och kollade på Soran" var en godhetsmedalj som folk betalade dyra pengar för att kunna säga.
Senast redigerad av LordBanister 2018-01-03 kl. 14:43.
Citera
2018-01-03, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han har ju dessutom en annan liten egenhet som han delar med de flesta nutida komikerna i Sverige. Han är inte rolig. Precis som en hel del musikartister så har han "fått" sin medieexponering & sin framgång helt genom att bara vara PK, utan att egentligen ha någon talang inom sitt yrke.

Det finns ju en hel drös P3-artister som helt lever på de stimpengar man får för att spelas på P3, som belöning för PK-twittrande. Samma förhållande råder sedan länge i komikerbranschen.

Just det hen har inte varit rolig. Hens framgång beror endast att hen har varit en riktigt stor PK megafon och "folkuppfostrare". Någon talang har den "folkkäre" aldrig haft som komiker.
Citera
2018-01-03, 15:33
Medlem
Här är en fråga till TV4 på Twitter om Soran som de inte verkar så sugna att besvara

https://twitter.com/lameijelagrave/status/944679687279796224

Citat:
@TV4 Är @Soranismail och allt han står för i linje med er värdegrund? Noterar att ni visar repriser av Parlamentet där han medverkar. Med tanke på hur ni agerat mot andra som brutit mot era värderingar är det "lite" förvånande att ni fortfarande visar Ismail i era kanaler.

Gilla/retweeta/kommentera gärna så det blir lite fart på TV4!
Citera
2018-01-03, 15:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBanister
Beviset på att Sorans talang inte tillnärmelsevis står i proportion till hans "framgång" blir tydligt när man jämför visningarna på olika komikers populäraste YouTube-klipp.

Varenda riktig komiker har åtskilliga klipp i miljonklassen, ofta med toppar på 4-5 miljoner.

Sorans populäraste klipp? Ynka 250,000. Vi snackar mindre än en tiondel så många tittare. En siffra som till och med överträffats av åtskilliga amatörkomiker som spelat in imitationer och dylikt hemma i sitt vardagsrum.

Detta är ett bevis på att Soran inte är en komiker som folk faktiskt vill se. 90% av hans framgång baseras på svagsinta svenskar som vill godhetsrunka i grupp.

"Jag var och kollade på Soran" var en godhetsmedalj som folk betalade dyra pengar för att kunna säga.
Det var ju dessutom så att det inte i någon större omfattning var "folk" själv som satsade sina surt förvärvade slantar på att kolla Soran. Det var i första hand ditkommenderade hjon från kommuner & landsting som på arbetstid utgjorde publik på diverse "mångkulturella" temadagar.
Citera
2018-01-03, 21:12
Medlem
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/900438-metoo-mannen-inkomst

ny artikel fortfarande censurerad... men bra pengar har han NR6
Citera
2018-01-04, 01:58
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Det var ju dessutom så att det inte i någon större omfattning var "folk" själv som satsade sina surt förvärvade slantar på att kolla Soran. Det var i första hand ditkommenderade hjon från kommuner & landsting som på arbetstid utgjorde publik på diverse "mångkulturella" temadagar.

Precis det är den viktigaste poängen, hur många har gått på hans föreställning på sin fritid och betalat med egna beskattade pengar?
Citera
2018-01-04, 14:11
Medlem
Citat:

Precis. De blev ditkommenderande för att kommuner och landsting var tvungna att visa den "rätta" värdegrunden.

Jag tror inte att några fler kommer att bli utkommenderade för att se denne "komiker".
Citera
2018-01-04, 14:12
Medlem
Citat:

Precis. De blev ditkommenderande för att kommuner och landsting var tvungna att visa den "rätta" värdegrunden.

Jag tror inte att några fler kommer att bli utkommenderade för att se denne "komiker" under arbetstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in