Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Jag har exakt noll åsikter om Sorans utseende
Så du tycker att det är acceptabelt att se ut som Soran Ismail? Får du inte cringe rysningar när du ser en så provocerande ful jävel som han faktiskt är?
Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
och tror inte heller utseende och våldtäkt gånger ihop.
Fast det gör det. Fula män våldtar i betydligt högre utsträckning. Kan du ärligt talat peka på någon snygg våldtäktskändis inom den här #MeToo soppan? Bill Cosby, Harvey Weinstein, Louis CK, Soran Ismail, Fredrik Virtanen, Martin Timell osv, även om de inte alla är våldtäktsmän, vad har de gemensamt? De måste sexuellt trakassera kvinnor (bland annat genom den judiska favoriten, att stå framför kvinnor och runka, lol) till ett ligg, i vissa fall går de så långt som våldtäkt, och ibland tar de till rape drugs för att få knulla.
Har vi hittills sett någon Brad Pitt, Leonardo DiCaprio, Jared Leto och liknande pretty boys, åka fast i den här #MeToo soppan? Nej, givetvis inte. Ingen snygg man behöver våldta till sig ett ligg. Fula män däremot, trots att de har enormt mycket pengar, får ingen fitta (ingen snygg sådan i alla fall), och går och våldtar.
Personligen tror jag att Timell och Virtanen inte är våldtäktsmän, men om de nu visar sig vara det, ja då var de ju åtminstone fula de också, och bidrar till statistiken våldtäktsman=ful.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Manshatare har jag aldrig varit och är inte separatist.
Kallar mig feminist ändå och väljer själv vad jag vill kalla mig för

Fast nu bidrar du till begreppsförvirring här (eller så vågar du helt enkelt inte stå för vad du tycker). Feminism är synonymt med manshat, och feminism är även kvinnohat, men det är ett annat ämne det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Är för övrigt rätt osugen på att spåra tråden till en debatt i det här ämnet.
Det som intresserar mig är att aset lyckas hålla sig undan så länge, undrar när och om han dyker upp, samt att jag givetvis precis som er andra stör mig på att han inte hängs ut.
Det som har möjliggjort att Soran Ismail inte hängts ut i Afrobladet, beror just på dina feministkompisar. Du kanske borde ifrågasätta den vänsteronda ideologin du hejar på? Det är just tack vare feminism, som avskum som Soran Ismail har kunnat hålla på så här länge, och kommit undan med det till och med. Vilka tror du det var som skyddade Harvey Weinstein? Kvinnor, och feministiska kvinnor dessutom. Så är det faktiskt; de var länge medvetna om hur Weinstein höll på, och skyddade honom på olika sätt. Det finns ett bra ordspråk:
“Misogynist: A man who hates women as much as women hate one another.” ― H.L. Mencken
^^ It's funny because it's true, och det gäller i allra högsta grad, kvinnliga feminister som skiter i hur deras makar och chefer våldtar kvinnor. Tror du att Hillary Clinton var ett undantag, när hon försvarade sin våldtäktsman till make, och attackerade hans våldtäktsoffer?