2017-11-01, 14:26
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag tänkte att även om msm inte outar Soran så vet väl alla ändå nu vem den misstänkta komikern är!
I dag när jag hade tvättstugan så höll 2 hantverkare på att installera nya maskiner där.
2 svenska killar i 25-års åldern, för att testa så frågade jag dom om dom visste vem den misstänka komikern är som alla tidningar skriver om?

Jag berättade för en polare idag och han hade ingen aning innan. Han vet vem Soran är och hans kommentar var "fan vad gött om det stämmer!" Det är nog ändå så att innan det når åtminstone de större Alternativmedia är det väldigt många som inte får reda på något.
Citera
2017-11-01, 14:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Stoppa pressarna gör ett litet försök utan att då hänga ut det minsta.

Citat:
DET STORMAR KRING SORAN ISMAIL
Soran Ismail står på toppen av sin karriär.
Många har sett upp till komikern som en förebild.
Men nu är många mycket arga och ledsna på sin idol.
https://stoppapressarna.se/svenskt/d...g-soran-ismail
Citera
2017-11-01, 14:29
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Inte för att jag menar att skydda honom, men om exet har anmält honom för våldtäkt och någon annan brud. Kan lika vara att bimbon blev besviken på sitt one night stand när det inte blev något mer.

Hysteriska ex vet man ju hur dom kan vara för den delen också...
Citera
2017-11-01, 14:32
Medlem
HeadOfBoos avatar
Nu verkar det kunna dyka upp runkfilmer från en tindertjej. Allt som allt skulle jag vilja påstå att KARMA har hunnit ifatt dessa kändisar och journalister. Så mycket skit dom har vräkt av sig.
Citera
2017-11-01, 14:33
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Inte för att jag menar att skydda honom, men om exet har anmält honom för våldtäkt och någon annan brud. Kan lika vara att bimbon blev besviken på sitt one night stand när det inte blev något mer.

Risken är stor att många "passar på" att ge igen för gamla oförätter nu när chansen finns. Blivit dumpad, inte tillräckligt respekterad eller kanske är bittra över något gammalt groll.
Citera
2017-11-01, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Det går inte att utesluta. Det återstår att se. Info om tjejerna hade hjälpt. Om det är borderlinetjejer som skär sig så ska man vara lite skeptisk.

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Nu verkar det kunna dyka upp runkfilmer från en tindertjej. Allt som allt skulle jag vilja påstå att KARMA har hunnit ifatt dessa kändisar och journalister. Så mycket skit dom har vräkt av sig.

Källa?
Citera
2017-11-01, 14:39
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatteplanering
Det går inte att utesluta. Det återstår att se. Info om tjejerna hade hjälpt. Om det är borderlinetjejer som skär sig så ska man vara lite skeptisk.

Källa?

Nyheteridag.
Citera
2017-11-01, 14:39
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo

Om du syftar på artikeln i n24 verkar det tvärtom som att en massmedialt begåvad feminist sagt precis vad som behöver sägas för att n24 ska antyda att det finns sådana filmer utan att de verkligen finns.

Om journalisten som skrivit artikeln verkligen trodde på att filmerna funnits på ipaden skulla jounalisten förstås inte nöja sig med att personen skulle försöka få hjälp att återskapa de raderade filerna. Man skulle erbjuda hjälp med detta. Allt annat vore grovt försumligt yrkesutövning.

Journalisten tror ju inte alls att filmerna finns.
Citera
2017-11-01, 14:43
Medlem
Verkar som att Sundsvall har tagit bort originalsidan där Sorans namn finns med.

Men, men... Internet never forgets

Tog självklart Screenshot eftersom jag förutsåg att de skulle göra detta. mohahahah

https://imgur.com/a/fAg7G

Originallänken: http://sundsvall.se/2017/10/03/mangf...illvaxtfaktor/
Citera
2017-11-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag är inte helt säker på de vill tiga ihjäl detta heller. Man ska aldrig underskatta hur folk i sådana branscher, där det är svinhård konkurrens om uppmärksamheten och jobb och mycket beror på ens kontakter och image, helt enkelt gillar att slänga varandra under bussen.

Sen kommer ju de som är "true believers" inom politisk korrekthet se Soran som en total sell-out. En förrädare. Och de som avskyr både sexuella övergrepp OCH PK-extremism kommer njuta av att sätta dit just honom för att hans hyckleri är så uppenbart. De enda "vänner" han har i detta läge är väl hans personliga riktiga vänner.
Håller med. De enda som skulle vilja tiga ihjäl är väl hans närmaste familj och vänner, från resten kommer domen vara hård.
Citera
2017-11-01, 14:45
Medlem
Blir lite komiskt när alla vet vem den utpekade är, men ingen i PK-media vill vara först med att tillkännage vem det är.
Citera
2017-11-01, 14:46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Risken är stor att många "passar på" att ge igen för gamla oförätter nu när chansen finns. Blivit dumpad, inte tillräckligt respekterad eller kanske är bittra över något gammalt groll.
Exakt, blivit en jävla häxjakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in