2017-11-01, 08:47
Medlem
Thornhills avatar
Helt sjukt att MSM inte gått ut med vem det rör sig om ännu.

Sällan jag följer en tråd så slaviskt som denna.

Att Soran skulle ha tagit sitt liv är bortom all rimligt tvivel?
Citera
2017-11-01, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Förhoppningsvis har han dragit till Irak eller Turkiet. För han har inte ryggrad till att ta livet av sig vilket vore det bästa för alla.

Har Soran någon annan utbildning eller talang han kan försörja sig på?

I Turkiet, så som de ser ut nu så är det ingen god idé att ens öppna munnen i något sammanhang om man är kurd eller på flykten från våldtäktsanklagelser.

Vad har övriga släkten för yrken, eller verksamhet där Soran kan vara del i arbetslinjen efter det som nu har skett?
Citera
2017-11-01, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Blir intressant att se hur Aron hanterar detta. Tror han skulle älska att hänga ut hycklaren Soran. Tror dock han har större respekt för Alexander Bard och hans åsikter och det blir nog till att sitta stilla i båten.
Aron har väl, enligt rykten, en historia av att ligga med tjejer som är betydligt yngre än han själv, och kanske inte har 100% rent mjöl i påsen... Då kanske han ligger lågt.
Citera
2017-11-01, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mootala
Tror fortfarande inte det är S.I. . tänk själva, tv4 har inte nämnts en enda gång i detta ärendet (som överallt annars).
Parlamentet är väl där han är mest aktuell?
Kanske har dom fullt upp med Martin än så länge...? Ska rätt vara rätt bör ju fyran radera alla program med Soran oxå...
Citera
2017-11-01, 08:51
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
De sitter i styrelsen för aktiebolaget TSKNAS båda två. Affärspartners.

https://www.allabolag.se/5590841358/befattningar

Fattar knappt att Aron Flam och den här jävla PK-horan Ismail arbetar ihop, det går fan inte ihop alltså. Jag menar Ismail personifierar ju hela PK-ismen i princip perfekt, lagom blatte, uttalad feministman, vänster, lite smårolig, hela han är en enda stor slak penis som kommunistbrudarna på P3 tycker är precis lagom kastrerad och så arbetar han med Aron Flam? Hur är inte Soran punchlinen i varannat skämt?

Måste säga att jag trots mitt hat mot våldtäkter och våldtäktsmän sitter här och njuter lite åt den enorma kognitiva dissonansen. Det är något karmiskt över det hela, skit ska skit ha osv, "journalisterna" har kört ner hälarna i marken och misstänkliggjort alla försök att komma till bukt med våldtäkterna, och så blir de våldtagna av självaste prästerskapet inom PK. Glöm heller inte att Las Vegasmongot deltog i Women's March, iförd rosa fittmössa och hela jävla skiten.

Feminismen och antirasismen är lögner, det står nu helt klart.
Citera
2017-11-01, 08:53
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mootala
Tror fortfarande inte det är S.I. . tänk själva, tv4 har inte nämnts en enda gång i detta ärendet (som överallt annars).
Parlamentet är väl där han är mest aktuell?

Ändå så svarade eventets talesman i Norrköping att personen i frågan ( Soran) var anmäld.
Citera
2017-11-01, 08:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Helt sjukt att MSM inte gått ut med vem det rör sig om ännu.

Sällan jag följer en tråd så slaviskt som denna.

Att Soran skulle ha tagit sitt liv är bortom all rimligt tvivel?
Ja, det tror jag, men jag tror också att han mår riktigt dåligt nu. Hans mående beror nog till stor del på vilket stöd han får från nära och kära: vänder alla, inkl. familjen, honom ryggen är suicidrisken såklart förhöjd.

Undrar hur säker han känner sig på att han är "oskyldig" och hur mycket bevis som kan finnas? Är han säker på att det blir en "ord mot ord"-historia och att han har familjens och vännernas stöd tror jag han kommer försöka ta sig tillbaka. Såklart...
Citera
2017-11-01, 08:57
Medlem
Arshys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Fattar knappt att Aron Flam och den här jävla PK-horan Ismail arbetar ihop, det går fan inte ihop alltså. Jag menar Ismail personifierar ju hela PK-ismen i princip perfekt, lagom blatte, uttalad feministman, vänster, lite smårolig, hela han är en enda stor slak penis som kommunistbrudarna på P3 tycker är precis lagom kastrerad och så arbetar han med Aron Flam? Hur är inte Soran punchlinen i varannat skämt?

Måste säga att jag trots mitt hat mot våldtäkter och våldtäktsmän sitter här och njuter lite åt den enorma kognitiva dissonansen. Det är något karmiskt över det hela, skit ska skit ha osv, "journalisterna" har kört ner hälarna i marken och misstänkliggjort alla försök att komma till bukt med våldtäkterna, och så blir de våldtagna av självaste prästerskapet inom PK. Glöm heller inte att Las Vegasmongot deltog i Women's March, iförd rosa fittmössa och hela jävla skiten.

Feminismen och antirasismen är lögner, det står nu helt klart.

Vissa gör karriär på att vara vänster, googla till exempel Jamie Kilstein. Man har en persona när man är i rutan och en annan när man snackar med polarna och tar en öl. Det är fullt möjligt att Soran är icke-PK i privatlivet, och därför kommer överens med Flam. Att Soran har flera olika sidor av sig själv är ju uppenbart nu.

Edit: Jag har flera vänner som är starkt vänster, medan jag själv är starkt höger. Så länge man inte pratar om politik är de hur sköna som helst. Kan även vara en sådan situation mellan SI och AF.
Citera
2017-11-01, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danielpettersson
För vem får du inte försörja dig på din humor? Det är väl bara att skämta på om alla de sakerna så får du väl se om tillräckligt många tycker att du är rolig och är beredda att betala för att se dig. Tror de som mest gastar om att man inte får skämta om vissa saker är de som minst går på stand up. Testa att gå på lite mindre stand up-klubbar så ska du se att det skämtas om det mest, så kan du ta av dig den där offerkoftan du svept omkring dig.

Jag har annat yrke. Om jag ens skulle framföra det jag tänker, blir jag fattig. Det har jag ingen lust med. För hur kul är det?

Jag håller mig borta från situationer där jag måste jamsa med män som har en kollektivt uppblåst ego, av den typ Sorans gelikar har. De ska alltid ha rätt och viftar med rasistkortet, eftersom deras manliga egon vilar på en bräckligt grund. Det finns faktiskt kvalitéer som trumfar tillståndet att vara född till man!

Jag tycker faktiskt Sorans dubbelnatur belyser många problem som sopas under mattan när kvinnor från väst möter män från öst. Det är därför denna story är så njutbar i sin dramaturgi. Vad återstår av Soran när han inte är antirasist och feminist?
Citera
2017-11-01, 09:02
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Hoppas Hoppas att han inte blir dömd på samma premisser som Billy Butt 'att det är ställt utom alla tvivel att du skulle få ligga med någon frivillgt eftersom du är så ful'

Ja, premisserna är klockrena även i detta fallet. Och frågan är om inte Billy Butt var betydligt fräschare!
Citera
2017-11-01, 09:04
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, det tror jag, men jag tror också att han mår riktigt dåligt nu. Hans mående beror nog till stor del på vilket stöd han får från nära och kära: vänder alla, inkl. familjen, honom ryggen är suicidrisken såklart förhöjd.

Undrar hur säker han känner sig på att han är "oskyldig" och hur mycket bevis som kan finnas? Är han säker på att det blir en "ord mot ord"-historia och att han har familjens och vännernas stöd tror jag han kommer försöka ta sig tillbaka. Såklart...

Det finns bara ett mycket litet antal skandaler som skulle kunna kasta ut honom ur värmen även i sin privata krets och det här med multipla våldtäkter är en av dessa. Fan, snubben ska ju snart bli farsa, till och börja med så kan man ju ha åsikter om en "man" som gör sin tjej gravid och sen drar innan ungen ens är född men fan våldtäkter?

Jag tror att han tar livet av sig till slut, vad annars ska han göra? Flytta utomlands eller? I valfritt annat land är han bara ännu en flykting, glöm fet lön och komikergig. Han är ju dessutom såpass känd att han inte kan röra sig någonstans överhuvudtaget utan att bli igenkänd. Kan ju inte ens köpa kaffe längre utan att folk kommer stå och viska bakom hans rygg och peka, "titta, där går han, han som lämnade sin gravida flickvän. Vet du, jag har hört att han har fått typ tre-fyra våldtäktsanmälningar mot sig, det kunde man ju inte tro... Kanske ska prata med butikschefen? Det här känns inte tryggt, min 11-åriga dotter går ju hit själv ibland, tänk om han gör något?". Han är där nu.

En utväg vore att han och Fadakar flyttar ihop i en självförsörjande stuga i någon skog i norrland och pumpar på varandra istället, då behöver de ju bara vara PK-våldtäktsfeminister någon gång om året.
Citera
2017-11-01, 09:07
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Vem vet. Han kanske inom kort dyker upp under nån balkong, rejält tillplattad..? Hen påstod sig ju vara magsjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in