Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Ja, det tror jag, men jag tror också att han mår riktigt dåligt nu. Hans mående beror nog till stor del på vilket stöd han får från nära och kära: vänder alla, inkl. familjen, honom ryggen är suicidrisken såklart förhöjd.
Undrar hur säker han känner sig på att han är "oskyldig" och hur mycket bevis som kan finnas? Är han säker på att det blir en "ord mot ord"-historia och att han har familjens och vännernas stöd tror jag han kommer försöka ta sig tillbaka. Såklart...
Det finns bara ett mycket litet antal skandaler som skulle kunna kasta ut honom ur värmen även i sin privata krets och det här med multipla våldtäkter är en av dessa. Fan, snubben ska ju snart bli farsa, till och börja med så kan man ju ha åsikter om en "man" som gör sin tjej gravid och sen drar innan ungen ens är född men fan våldtäkter?
Jag tror att han tar livet av sig till slut, vad annars ska han göra? Flytta utomlands eller? I valfritt annat land är han bara ännu en flykting, glöm fet lön och komikergig. Han är ju dessutom såpass känd att han inte kan röra sig någonstans överhuvudtaget utan att bli igenkänd. Kan ju inte ens köpa kaffe längre utan att folk kommer stå och viska bakom hans rygg och peka, "titta, där går han, han som lämnade sin gravida flickvän. Vet du, jag har hört att han har fått typ tre-fyra våldtäktsanmälningar mot sig, det kunde man ju inte tro... Kanske ska prata med butikschefen? Det här känns inte tryggt, min 11-åriga dotter går ju hit själv ibland, tänk om han gör något?". Han är där nu.
En utväg vore att han och Fadakar flyttar ihop i en självförsörjande stuga i någon skog i norrland och pumpar på varandra istället, då behöver de ju bara vara PK-våldtäktsfeminister någon gång om året.