2017-10-30, 22:47
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
De var ihop i 4 år.. när hon blev gravid var han glad första veckan..sedan sade han: Gör abort, eller jag sticker” Säger alltvilken människa han ärr..och vilken respekt han har för kvinnan...
Har det verifierats eller är det hennes version? En anledning till att jag hatar kvinnor är just det faktum att de bestämmer om du skall bli pappa eller inte... Finns inget vidrigare beteende än att tvinga någon att bli far mot sin vilja, det ska väl vara bådas val?
Citera
2017-10-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SluttyPumpkin
Nej. Fråga tjejer i din närhet så får du höra hur det är att vara tjej i samhället. För några är sen fanns det värdar på dansgolven för äntligen kom det fram hur killar betedde sig där men då var det invandrare som var skurken men alla tjejer har fått nyfikna händer eller tungor i halsen mot sin vilja vid något tillfälle när de vart ute. Och kukbilder från främlingar eller sexuella kommentarer. Kvinnor känner sig trakasserade inte våldtagna. Det är så himla lätt att anta något man aldrig upplevt. Jag har inte fått en spark på pungen så väljer inte att uttrycka mina åsikter om något jag aldrig upplevt, tycker man borde lyssna och finna en lösning som #metoo tar upp.

Någon här kallade mig för sliddjur med äckelvänner då jag kommenterade i tråden, och kallade min hjärna för våldtagen för jag hade en annan åsikt än denne. Detta är tyvärr inte ovanligt bemötande som tjej, man nervärderas och misstros. Blir rädd ibland över hur killar här talar om tjejer. Tänker de så om sina syskon, döttrar och mammor?

Det viktiga är att sanningen nu kommer fram att han betett sig som ett as mot kvinnor i utsatt miljö. De har sagt nej de har inte velat, det är det viktiga. Man har rätt att ångra sig när som helst under sex, det innebär inte att det blir en våldtäkt om man ångrar sig under eller efter om killen lyssnar och slutar. Nu har en partner inte velat ha sex men Soran tvingade till sig det.. så enkelt är det.

Du har så jävla rätt. Många män som aldrig förstår detta. Män utan respekt för sig själva och utan det vi i Sverige refererar till som heder. Det vill säga den som gör det rätta för att det är det rätta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Windom_Earl
Huruvida det verkligen är SI låter jag vara osagt, men nog ser det ut som SI:s jacka i den kraftigt pixlade bilden från Expressens artikel, som några tidigare har varit inne på.

https://i.imgur.com/0Z6avyM.jpg

Den av Expressen pixlade bilden är inte baserad på bilden i jämförelsen ovan, det är ett annat fototillfälle, men jackan ser ut att vara densamma eller åtminstone väldigt lik SI:s jacka.

Jag har studerat bilderna närmare. Utöver det ljusblåa så är det rutigt mönster ovan på båda bilderna. Innerfodret på kapuschongen. Jag kan med stor säkerhet konstatera att det är samma jacka. Sömmarna stämmer också.

Bilden och plötslig magsjuka. Jag tror vi kan sluta spekulera.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Varifrån kommer alla dessa Soran-försvarare i tråden? Är det fans, eller manager?

- Antingen så menar man på att det inte Soran Ismail, trots att bevisen är många och samstämmiga. Man hittar på allehanda namn, från Snoddas till Charlie Chaplin.

- Eller så menar man att det alls icke är våldtäkt. Men att tvinga sig till oralsex i en park, samtidigt som man kallar kvinnan för hora och slyna ÄR våldtäkt.
Citera
2017-10-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Är Soran inte längre svensk helt plötsligt? När han roade folket så var han svensk men inte när det visar sig att han varit ett svin som Martin Timell.

Vem har sagt att han var svensk innan detta? Visa ett enda inlägg här ifrån Flashback när någon sagt det. Vi väntar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Han har väl aldrig varit svensk, född av kurder i iran, svensk medborgare är han men inte svensk.

Klart S.I är svensk, släpp det rasbiologiska svamlet nu.
Han är uppväxt sedan väldigt låg ålder och gick i samma gymnasieskola som mig, han är tveklöst att anse som svensk.
Citera
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Tro fan att det är det, men hur vet du att det är sant? Det är ju det jag försöker säga, att än så länge kan allt bara vara påhittat. Folk är så in i helvetes snabba med att döma folk, särskilt här på Flashback.

Här på Flashback kommer den sanna människan fram. Ingen påklistrad västanpassad samhällsfasad ivägen.

Håller ändå med dig. Metoo-kampanjen förde mycket bra skit med sig, men rubbade hela idén om en rättsstat. Tyvärr är vårt samhälle i vanlig ordning föråldrat i relation till modern teknik. I det aktuellta fallet gäller det internet och sociala medier gentemot en segdragen trött gammelbyrokrati.
Kalkylerar man det med grundläggande naturlagar som att vatten och ursinniga människor alltid tar snabbaste vägen får man rätt tydliga resultat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Har det verifierats eller är det hennes version? En anledning till att jag hatar kvinnor är just det faktum att de bestämmer om du skall bli pappa eller inte... Finns inget vidrigare beteende än att tvinga någon att bli far mot sin vilja, det ska väl vara bådas val?

Du bidrog med kuken och säden hjärtat, ni var två om det. Inte fan ploppade en bebis automatiskt in i hennes livmoder. Vill du inte ha barn, kondom eller vasektomi. Lika stort ansvar du.
Citera
2017-10-30, 22:50
Bannlyst
Citat:

Han har SJÄLV sagt detta. Hon fick välja. Döda ett barn.. eller han stack från henne. Det var ett ultimatum. Han är en sjuk psykopat! Äcklig typ
Citera
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Är Soran inte längre svensk helt plötsligt? När han roade svenskarna så var han svensk men inte när det visar sig att han varit ett svin som Martin Timell.

Ismael har aldrig varit svensk och kommer aldrig att bli svensk. Han har alltid varit kurd och kommer så förbli.
Citera
Medlem
Witkos avatar
Citat:

Det är väl ditt val om du vill spruta i eller utanför fittan? Som man sår får man skörda.

Den informationen har verifierats av henne själv samt hennes vänninor, sen hur säker den källan är har jag ingen aning om. Men om du träffar Soran kan du ju fråga honom.
Citera
2017-10-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Men dra åt helvette din äckliga jävla bög. Det räcker med ett skäl för att häkta.

Fy fan vad jag hatar patetiska äckliga bögar som sitter på Flashback och besserwissrar utan att veta något. Gå och ta livet av dig, ditt sjuka fan!!!!

Bravo.
Du har nu visat både på okunskap och bristande läsförståelse.
Att slänga med massa utropstecken och kalla folk bög brukar vara tecken på att man är kunnig inom ämnet man talar om. Bra jobbat.

Precis som han säger så krävs det recidivfara, flyktfara eller kollusionsfara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in