2017-10-29, 23:05
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Jag gissar på Shan Atci. (FB) Shan Atci komikern våldtäksman

Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Shan Atci, en annan tråkig kurdkomiker.

Jaha, okej. Jo, men det kan nog stämma. Är ju dock bra att skriva så man åtminstone kan försöka få en aning om namnet, även om man nu tvunget inte vill hänga ut någon.
Citera
2017-10-29, 23:06
Avstängd
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Jag gissar på Shan Atci. (FB) Shan Atci komikern våldtäksman

"Dragplåstret till kommunens tillställning på internationella kvinnodagen Shan ”the man” Atci är dömd för att ha tagit nakenbilder på en tjej och visat för sina kompisar. Nu avbryter kommunen samarbetet."

http://www.lt.se/stockholm/sodertalj...an-kvinnodagen
Citera
2017-10-29, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Det markerade:

Det är just sådana man ska akta sig för.

Jag är ALDRIG rädd för en rasist eller nazist - ty jag vet var jag har dem.

"Kloka och timida" människor som Soran eller Anders Timell är dem man är rädd för. Kolla bara Harvey Weinstein. Samma sak där. Det är personer som utåt verkar "schyssta och snälla" som oftast bär på sjuka tendenser.

Glöm inte Edward Blom.. Kusligare person en han är svårt att finna
Citera
2017-10-29, 23:07
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosework
Din egen inställning till kvinnor verkar något skev.

Skev? Jag har kört taxi i många år och har kört mängder med 08-slampor som åker hem på lördags- och söndagsmorgnar efter deras nattligg. Självklart är det ligget som brukar betala taxiresan också.
Citera
2017-10-29, 23:09
Medlem
Han och de andra tog väl den svenska och Povelianska kulturen till sig..

https://www.youtube.com/watch?v=MPcuO2_K4LU kan ju anses ganska milt i sammanhanget, men detta, gott folk, var fröet som såddes då, som vi ser idag vad det blev.
Citera
2017-10-29, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Vad tror du.
Följande hedersmord begångna i eller med anknytning till Sverige har blivit uppmärksammade i media:
1986 - Mordet på Ibrahim och Bafreen Fatah (kurdiska makar från Irak).[7]
1994 - Mordet på Maryam i Hällefors (kristen palestinsk kvinna).[8]
1996 - Mordet på Sara Abed Ali (kurdisk kvinna från Irak)
1999 - Mordet på Pela Atroshi (kurdisk kvinna från Irak). Mordet begicks fysiskt sett i Irak, men inom en i Sverige bosatt familj.
2002 - Mordet på Fadime Sahindal (kurdisk kvinna från Turkiet)
2005 - Mordet på Abbas Rezai (afghansk man)
2010 - Mordet på Jian Subhi Aref (kurdisk kvinna från Irak) [9][10][11]
2012 - Mordet på Maria Barin Aydin (kurdisk kvinna från Irak)
2016 - Mordet på Ramin Sherzaj (afghansk man)[12]
Representationen av kurder bland de som dömts för hedersmord i Sveige är lite småhög sådär.

Min tanke också. Undrar om polisen alls utreder hotbilden på hans ex. Där torde det i s f finnas mycket att gräva i. Likaså om hans offer för secbrotten fått ta emot anmärkningsvärda hot.
Exet verkar ju i a g vara livrädd.
Citera
2017-10-29, 23:11
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Jag har en annan bild. Jag tror han är ganska psykiskt stark ändå. Kändisskap kräver nog det i dagens samhällsklimat.
Men däremot tror jag INTE han haft någon vidare tur med tjejer alls, utan jag tror tvärtom att han är typen som blir besatt av tjejer och bär på mycket sexuell frustration. Han är intelligent, men har ingen aning om hur man beter sig med tjejer och får istället ta till härskartekniker och hot och trakasserier om det ska bli nåt.

Nu spekulerar jag bara men det är bilden jag har. Tror inte det finns groupies till någon som han, tjejer idag (även unga) vill ha Youtube/Temptation Island-killar med tvättbräda annars får det vara.

Du får tänka på att mannen ifråga höjts till skyarna, har utsetts till "bäst klädde" och figurerat i "snyggast-listor" och dylikt tack vare sin starka pk-profil. Sånt räcker ganska långt när man står vid en bardisk i Västerås. Tro mig!
Citera
2017-10-29, 23:13
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Du får tänka på att mannen ifråga höjts till skyarna, har utsetts till "bäst klädde" och figurerat i "snyggast-listor" och dylikt tack vare sin starka pk-profil. Sånt räcker ganska långt när man står vid en bardisk i Västerås. Tro mig!

Inte undra på att han och Bet*er åker på knullturne.
Senast redigerad av sinewave 2017-10-29 kl. 23:15.
Citera
2017-10-29, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Jag anar att din kommentar är en kombination av fobier och ett visst mått av sexuell frustration, kan det vara så?

Jag är beredd att delvis hålla med, man skulle nog kunna kalla det fobi då jag har två döttrar.
Citera
Jag är god vän med en man som personligen är vän med Soran, dom har umgåtts mycket och mest i "festsammanhang" och han berättar att Soran är ganska "äcklig" mot svenska tjejer och att han flera gånger varit betätt sig opassande och gjort under många år.

Illa att kasta bort karriären..
Citera
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas

Som om jag skulle ge mig själv en utmärkelse, wtf. Endast för inbördes beundran.
Knappast någon utanför deras sfär som bryr sig.
Soran ismail ser ut som en luffare IRL, har tyvärr råkat på honom flertalet ggr.
Citera
2017-10-29, 23:16
Medlem
Kibombos avatar
Ger inte mkt för Dalanytt som källa. Efter att ha tittat på deras FB-sida, är det uppenbart att det handlar om en mycket liten publikation, gissningsvis en enmansshow.

Att vara "först på bollen" med en uthängning kan dock ge en hel del cred i efterhand, så det vore inte förvånande om det handlar om att utgivaren helt enkelt dragit en rövare innan de stora drakarnas måndagsupplagor så att säga gått i tryck. Chansen är ju stor att det hela offentliggörs i morgon oavsett vad som sker idag.

Sannolikhetsgraden att det är SI som är MGM är dock, enligt min bedömning, större än vad som är fallet med någon av hans kollegor. Även om det bara finns en hyfsat trovärdig källa än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in