2017-10-29, 22:40
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razamataz
Verkar vara tydligt att det är han.
Dala-Nytt går ut med namn på misstänkte gärningsmannen SI:

https://www.dalanytt.se/valdtaktsank...rlorar-jobbet/

Vad är det där för skitsida du luras med.
Jag fick en virusvarning när jag kollade på den.
Citera
2017-10-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
https://www.facebook.com/dalanytt/

En sån där källa WT anser som legitim. Nu misstror jag inte att det är Soran det gäller men folk på Flashback har ju IQ som ett suddgummi.

Ja, nu blev jag besviken på många - "Dala-nytt" är väl att jämställa med vilken egensnickrad blogg som helst, till och med sämre tillförlitlighet, hehe! Att det är Soran som är skyldig är en helt annan sak!
Citera
2017-10-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Säkert mer tillförlitligt än våldtäktsbladet iaf...

Det är dock svårt om inte omöjligt att vara mindre pålitlig än Aftonbladet. Att man är mer pålitlig säger således ingenting.
Citera
2017-10-29, 22:47
Medlem
Stenballes avatar
Jag vet inte om "Dalanytt" har rätt, men efter en snabb koll vill jag bara påpeka att det inte är någon etablerad nyhetsförmedlare.
Citera
2017-10-29, 22:48
Medlem
franges avatar
Citat:
https://www.facebook.com/dalanytt/

En sån där källa WT anser som legitim. Nu misstror jag inte att det är Soran det gäller men folk på Flashback har ju IQ som ett suddgummi.

Skall du inte gå all in och anklaga alla lågintelligenta WT-Flashbackare för att vara för att vara fördomsfulla, när du ändå håller på att kasta stenar i glashusen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
Ja exakt. Så en ev psycho tjej som vill hämnas på en kille, och hittar på... det hade inte hållt så långt. Om folk tror det så underskattar de polis och rättsväsende grovt.
Att gå igenom en våldtäktsprocess rättsligt som den som anmäler, är att bli totalt dissikerad, ännu en gång höll jag på att säga, men återuppleva det gång på gång mentalt. Och ja, det är ju tyvärr så det måste gå till för att man ska kunna sålla bort folk som helt enkelt bara ljuger.
O
Den uppenbara haken är alltså att den som bara ljuger inte har något att återuppleva.
Citera
Medlem
Glorkass avatar
Jag har uppfattat herr Ismail som en ganska bräcklig person, tror att den här typen av drev kan knäcka honom totalt.

Kan verkligen se framför mig hur han har hamnat i den här sitsen:
Genom att vara gunstling i pk-Sverige så har kvinnor flockats runt honom, trots att han ser ut som nån slags talibansk fågelunge, och somliga av dessa groupies har helt säkert varit unga. Tjejer i åldern 16-19 som ofta har en överdramatiserad syn på sex men en stark dragning till kändisar.

Soran har såklart dragit nytta av situationen vilket vem som helst skulle ha gjort, men de amörösa äventyren har ändå krävt att han har behövt vara ganska aktiv i slutskedet, så att säga. Tjejen vill ju dejta en kändis men soran vill ju bara få göka och sen blockera numret till denna random pantad 18-åring.

Dagen efter så har tjejerna insett att, ojdå, jag låg med en ful talibansk tuppkyckling som nu inte svarar på mina sms. Magin är lite bruten nu. Jag ville ju bli ihop med en kändis och bjudas på middagar med levande ljus. Snyft. Nu är jag kränkt.

Såklart har inte alla kvinnor reagerat så, men slå ut detta på 300 krogkvällar med en kändis som garanterat får ligga varje gång han går ut... osv.

Lite så tänker jag mig situationen.
Senast redigerad av Glorkas 2017-10-29 kl. 22:57.
Citera
2017-10-29, 22:49
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dala-nytt innan crashen

https://imgur.com/a/QdofE

Haha, det är ju för bra för att vara sant! Medias favorit av våra kära kulturkurder, han som har fått göra ett eget program på SVT om hemska, svenska rasister.

Men jag trodde faktiskt inte det om honom. Jag kände att Özz Nujen eller Betnér skulle kunna vara rimliga, med lite tur, men det här var ännu bättre. Soran som verkar så klok och timid...

Hoppas att anklagelsen är korrekt.
Senast redigerad av RZLA 2017-10-29 kl. 22:51.
Citera
2017-10-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobotalent
Det påminner väldigt mycket om en så kallad "strapon", eller?.......

Ungefär som jag skulle klä ut mig till en bergsget och göra narr av kurder.

Jag skulle antagligen blivit anmäld.
Citera
2017-10-29, 22:52
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Haha, det är ju för bra för att vara sant! Medias favorit av våra kära kulturkurder, han som har fått göra ett eget program på SVT om hemska, svenska rasister.

Men jag trodde faktiskt inte det om honom. Jag kände att Özz Nujen eller Betnér skulle kunna vara rimliga, med lite tur, men det här var ännu bättre. Soran som verkar så klok och timid...

Det markerade:

Det är just sådana man ska akta sig för.

Jag är ALDRIG rädd för en rasist eller nazist - ty jag vet var jag har dem.

"Kloka och timida" människor som Soran eller Anders Timell är dem man är rädd för. Kolla bara Harvey Weinstein. Samma sak där. Det är personer som utåt verkar "schyssta och snälla" som oftast bär på sjuka tendenser.
Citera
2017-10-29, 22:53
Medlem
CarlosRexs avatar
Citat:
Relevancy = 0.
Talade med en jag litar på som jobbar på MSM som bekräftar att det är Soran men han går inte att nå och hans manager vill inte uttala sig. Därför går de inte ut med vem det är men har beskrivit honom så tydligt man vågar.

Radio och TV
En av de mest kända
Sverigeturnéer
Discovery var tänkt att han skulle vara i OS-studion 2018
Citera
2017-10-29, 22:55
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Det markerade:

Det är just sådana man ska akta sig för.

Jag är ALDRIG rädd för en rasist eller nazist - ty jag vet var jag har dem.

"Kloka och timida" människor som Soran eller Anders Timell är dem man är rädd för. Kolla bara Harvey Weinstein. Samma sak där. Det är personer som utåt verkar "schyssta och snälla" som oftast bär på sjuka tendenser.

Det ligger en hel del sanning i det du säger. Det finns många Kapten Klänning där ute. Men Nujen är så slemmig, så han kändes trolig, men han var för uppenbar den här gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in