2018-01-18, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Byxorna halvvägs nere eller nåt sånt men inget sexbrott, låter mysko. Kan det ha varit med flit för att få det att se ut som ett sexbrott

Garanterat efter att hon släpats på marken som nån sa.
Citera
2018-01-18, 23:06
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargtavla
Går rykten om att mordet verkar vara beställt.

Tror vi att mannen som blev av med barnen fortf är inblandad?
Skulle den nu döda gm mördat mot betalning? Varför går det sådana rykten, är det rykten i vänkretsen? Var han en stökig typ?
Citera
2018-01-18, 23:07
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leorardlake
Den är bra man hakar upp sig på att vittnen sett den här mannen med dojorna
Annars är det ju klockrent med att gm kom med sin bil så slutade som det gjorde
Men isåfall hade han en passagerare med sig
Dra ner brallorna kan ju vara en undanmanöver
Vem var passageraren
Jag tror nog att byxorna hasade ner när han släpade henne in i skogen. GM ser ju inte så muskulös ut precis
Citera
2018-01-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Rimligt att topsa 1000 personer....nej det är inte rimligt alls...snarare ett pinsamt bevis på hur inkompetenta och/eller lata poliskåren är.
På vilket sätt har DU koll "Beck" ? Tillhör du den inkompetenta kåren måntro......

Om gm varit kall å hållt käften hur hade dem ringat in han då
Citera
2018-01-18, 23:11
Medlem
Citat:
Rimligt att topsa 1000 personer....nej det är inte rimligt alls...snarare ett pinsamt bevis på hur inkompetenta och/eller lata poliskåren är.
På vilket sätt har DU koll "Beck" ? Tillhör du den inkompetenta kåren måntro......

Jo det är rimligt och ett verktyg som borde användas oftare.

Har inget med inkompetenta och/eller lata att göra.

Hur har du själv koll?
Citera
2018-01-18, 23:13
Medlem
Han måste ju kört på henne inte fan sysslar en bonnraggare med överfallsvåldtäkter i ett motionsspår
Vem var passageraren?
Citera
2018-01-18, 23:21
Medlem
Om han kört på henne kommer det att synas på obduktionen.

Dumt att ta livet av sig för en olycka som leder till dråp eller vållande av annans död. Men det kanske han inte visste om.
Citera
2018-01-18, 23:21
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leorardlake
Han måste ju kört på henne inte fan sysslar en bonnraggare med överfallsvåldtäkter i ett motionsspår
Vem var passageraren?

Som jag skrev tidigare, så kan han väl lika väl kört cross där. Jag har precis för mig att det stod något i början av tråden, om att det förekommit crosskörning i spåret. Ingen mer än han behöver ha varit med på det.
Citera
2018-01-18, 23:26
Medlem
Kan han/de ha förvarat droger som de grävde upp och blev påkomna? Fast det borde hundar ha luktat sig till.
Citera
Medlem
Sista fotot på hans Facebook juni
Undra om han tagit bort foton annars verkar det ju vara en vanlig bilintresserade ung kille från en tätort som gillar humor typ family gay å sånt
De klart är du en stekare å ser en 740 så tror man att dom är sjuka men så ser det ut uti landet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Byxorna halvvägs nere eller nåt sånt men inget sexbrott, låter mysko. Kan det ha varit med flit för att få det att se ut som ett sexbrott

Ett alternativ är att det börjat som ett sexbrott. Han kan på uppfattat BO i träningskläder som betydligt yngre, påbörjar ett överfall men insett snabbt att hon dubbelt så gammal mot vad han först trott och har då ihjäl henne i panik.
Citera
2018-01-18, 23:30
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:

Tja, vet inte om ditt inlägg överhuvudtaget kvalificerar sig för ett svar.....
Ett motlägg i alla fall.

Vare sig Du eller någon annan vet vad polisen sitter med för information så här långt.
De har säkert gjort sin bedömning angående topsning av i det här fallet ca 1000 pers.
Personligen applåderar jag det som synnerligen bra polisarbete på ett mord som troligen annars kunde blivit en svår nöt att knäcka.

Det sista Du skriver avstår jag att kommentera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in