I Finland deporteras migranter varje vecka, oftast till Afganistan.
Problemet enligt Migrationsverket är Irak, som vägrar att ta emot kriminella irakier, och det finns massor av dem i Finland som är utsagda, men som inte kan deporteras.
Men förra vår deporterades än ett gäng afganska migranter, och då var en 'kristen' präst på platsen och försökte förhindra deportationen. Hon hade kallat kameramän på platsen, gav order att filma 'jag går och står framför polisbilen och försöker få det se ut som om jag är överkörd', visade ett dokument och skrek "jag har fullmakt", "det här är grundlagen" och poliserna måste fösa henne jämt. Inte en enda polis diskuterade med henne, vi har ingen dialogpolis, så hon skrek för sig själv.
https://www.youtube.com/watch?v=4_8KgLyjqoM
Tydligen var hennes boytoy en av dom afganer som deporterades...
Käringen fick vänsterslemmet igång, inklusive kvinnliga sk. kristna präster som tog del i upproret. Vänsterpolitikerna hyllade slemmet och polisen var förbannad på både politikerna och vänsterslemmet.
Polismakten hade en twitter-strid med politikerna. De får order om att hämta deporterade migranter och sätta dom på flygplanet, och så kommer vänsterslemmet och försöker hindra polisen för att göra deras arbete. Politikerna tystnade fort.
Men den satanistiska - fd. kristna - kyrkan höll kyrkomässor där alla pseudo-empatiska präster bad för dom stackars deporterade afganerna, grät krokodiltårar över hur de också har människorättigheter och uppmuntrade människor att stoppa deportationerna.
En mycket ung finsk flicka grät hemma. En av de deporterade afganerna hade våldtagit henne och tagit hennes oskuld, och sedan ser hon i televisionen hur prästerna ber febrilt för våldtagaren - ingen skänkte en enda tanke till det verkliga offret - den våldtagna flickan.
Vi lever i en ytterst sjuk värld. Det är ett stort under om inte människorna snart tar lagen i deras egna händer och försvarar offren, inte gärningsmännen.
När prästidioterna gick med i upproret, fick kyrkan än en våg av människor som lämnade kyrkan. Ingen vill betala kyrkoskatt och vara med i djävulskapet.