• 1
  • 2
2017-10-23, 21:48
Awaiting Email Confirmation
fan texten smälte typ min hjärna. Jag tycker du borde börja titta på någon serie. bara vilken som helst. Starta en serie . sätt dig ner. och chilla. Bry dig inte om hur nästa dag ser ut
Citera
2017-10-23, 21:50
Medlem
Välkommen in i klubben
Citera
2017-10-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plopp123
Du kanske bör satsa på en tjej som inte har haft ett slampigt förflutet?
Nu är du förvisso själv ett as som saknar ett moraliskt kompass, men när det kommer till otrohet och kvinnor så visar den statistik som finns klart och tydligt att ju fler sexuella partners som en kvinna har haft desto högre blir risken för otrohet, skilsmässa osv.

Detta.

Lyssna inte på alla cucks och indoktrinerade får i tråden TS. Det är helt normalt att känna som du gör och givetvis ska du inte binda dig med en slampa.
Du är man och har all tid i världen att hitta en kvinna värdig att binda dig med.

Det är extremt vanligt att känna som du gör och det är helt naturligt. Slampor är inget att ha.
Jag själv var i liknande situation där jag var med en slampa i fem år innan jag insåg att det skulle bli ohållbart då jag inte klarade av tanken och förnedringen i att se denna människa i en vit klänning med en dyr ring på fingret och föda mina barn.
Citera
2017-11-03, 21:38
Medlem
Tjuvhederns avatar
För det första: Det kommer aldrig nåt gott ur att diskutera folk man legat med tidigare, innan man träffade sin partner. Det allra sämsta är förstås att ange både antal och identitet på ens tidigare ligg/pojkvänner/flickvänner.

För det andra: det finns hjälp att få TS! Du skulle försöka gå till vårdcentralen och få träffa nån terapeut inriktad på KBT, kognitiv beteendeterapi. Man får lära sig att tänka på annat sätt, inte fastna i orostankar eller ångest.

Kom ihåg att du inte är ensam.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in