• 1
  • 2
2006-01-13, 23:09
Medlem
En oerhört motbjudande och obalanserad personlighet med sociopatiska drag.
Vem döljer sig bakom det påhittade namnet med titeln "Platschef"? Han är en av dessa personer jag skulle få lust att använda oprovocerat våld mot genom hans blotta uppenbarelse.

Grundat på nogranna studier (10 minuter) törs jag sätta pengar på att kvällstidningarna inom en snar framtid har "Lixörn" på löpsedeln.

Vilka stackare är det som har honom som chef?
Citera
2006-01-14, 07:35
Medlem
Hanzels avatar
Fan vad bra det känns att någon mer än jag ser det. Jag hade nästan förlorat hoppet om mina medmänniskor eftersom jag sagt detta om Lixörn till flera personer men de har tittat oförstående på mig.

Hela hans ansiktsuttryck och stil andas mycket obehaglig man.
Citera
2006-01-14, 08:32
Bannlyst
"Varje dag ska drygt 50 000 kvadratmeter rengöras och totalt har vi 35 städare anställda, säger Sodexhos nytillträdde platschef Robert Lixörn. "

Bakgrund:
Åsa Carlsson 33 år , Ekonomiansvarig
Robban Lixörn 37 år , Enhetschef
Paret är bosatt i Hörningsnäs, Stockholm

Åsa och Robban träffades på spraydate, blev ett par den 20 april -01

Parets förlovning:
De förlovade sig den 30 november 2001 en fullmåns kväll under en palm på stranden i Playa del carmen Mexico. Som en överraskning för bruden.
Citera
2006-01-14, 08:33
Medlem
Det säger ganska mycket om personen för övrigt att ens delta i en dokusåpa och skämma ut sig inför alla TV-tittare. Att den mannen ska vara platschef ger inget vidare intryck i mina ögon.

Förresten finns det fler individer i Riket som jag inte skulle vilja se anställda på poster med ansvar.

Jag har hört talas om en deltagare som var med i Riket trots att personen var halvtidssjukskriven på grund av att ha gått in i väggen. Det skulle vara intressant att veta om det inte i själva verket kan ha varit ett sjukpenningbedrägeri.

Det finns säkert ännu mera skit att ta fram på årets Riketdeltagare.
Citera
2006-01-14, 09:51
Medlem
M2ks avatar
Håller med. En synnerligen repellerande typ. Typisk “öhhh-jag-tränar-på-gym-fattar-ingenting-kille”.

Mer om Robert:
Robert Lixörn, eller bara Lixörn som han helst vill kallas, är en "buren säljare och affärsstrateg". Han arbetar som platschef och bor i villa med fru och katter i Huddinge. Att vara chef gillar han. "Jag är en chef och en chef är en chef".

Tidigare i livet var det betydligt tuffare. Båda föräldrarna gick bort och Robert fick vara stark och klara sig själv.

Han har tidigare drivit städfirma och restaurang och även jobbat som ljudtekniker och spelat i band (sång & gitarr).

Robert är en stor AIK- och fotbollsentusiast, gillar westernridning och har fött upp perserkatter. Överhuvudtaget har han mycket god hand med djur. Han gillar att synas, Lixörn, och är ganska fåfäng. Men tar livet med en klackspark!

Som härskare är jag:
Omtänksam och snäll så länge mina underlydande gör som jag . Annars får dom problem modell större! ("Hehe!")

källa: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...90&lpos=lasMer

:thumbsdow :thumbsdow :thumbsdow
Citera
2006-01-14, 11:19
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
"Jag är en chef och en chef är en chef".

Jag ryser bara jag tänker på hur han är som chef.
Ni får skrika jantelag hur mycket ni vill, men detta låter som en tölp, översittare, en som ser ned på andra bara för att de inte är chefer, en som verkligen tror han är något.
En sån som skulle kunna säga något i denna stilen:
"Jag är ju chef, för bövelen! Se så, tvätta min nya fina bil nu, patrask"!
....Men jag kan ju ha fel.
Citera
2006-01-14, 11:32
Medlem
Minkybabys avatar
Jag, liksom, kan liksom inte fatta liksom hur man liksom om man ska ändra sitt efternamn liksom då väljer ett namn liksom som låter som ... ja, liksom ...
Citera
2006-01-14, 11:48
Medlem
Han spottade (?) tydligen en annan medverkande i ansiktet efter en mindre dispyt i ett tidigare avsnitt, det verkar som om reptilhjärnan är den enda som är i bruk. Typiska tendenser hos en hustrumisshandlare..
Citera
2006-01-14, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Han spottade (?) tydligen en annan medverkande i ansiktet efter en mindre dispyt i ett tidigare avsnitt, det verkar som om reptilhjärnan är den enda som är i bruk. Typiska tendenser hos en hustrumisshandlare..

Jo, det var Sauk.

Jag tycker också han är en äcklig människa i Riket. Han har så vidrigt ansiktsuttryck. Men jag undrar hur mycket skådespeleri det är i serien. Hur mycket det måste spela sin roll som härskare eller fattig.
Citera
2006-01-14, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barba stark
Jo, det var Sauk.

Jag tycker också han är en äcklig människa i Riket. Han har så vidrigt ansiktsuttryck. Men jag undrar hur mycket skådespeleri det är i serien. Hur mycket det måste spela sin roll som härskare eller fattig.

Spottade Sauk en deltagare i ansiktet? Det tvivlar jag på.. Fattade som att det var Lixörn..

Sauk spelar, men det tvivlar jag på att Lixörn har förmåga att göra..
Citera
2006-01-14, 12:17
Medlem
Jo, det var Sauk.

Nähä tack du, inte var det Sauk inte..
Men Jonas var det han spottade i ansiktet..
Citera
2006-01-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Spottade Sauk en deltagare i ansiktet? Det tvivlar jag på.. Fattade som att det var Lixörn..

Sauk spelar, men det tvivlar jag på att Lixörn har förmåga att göra..

Lixörn spottade Jonas i ansiktet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in