Citat:
Ursprungligen postat av
Cortada
Jag hller med, jag hade nog blivit knpp om jag aldrig ftt vara med en man igen. Men min tanke i tidigare inlgg var att under de perioder jag varit singel s har jag varit utan andra mn och det har fungerat vldigt bra. Har gtt utan sex i 1-2 r och visst knde man sig sugen p "kta vara" ibland men det gick ver.
Jag har sjlv varit den som r mer sugen n killen, men min kommentar gllde mest att dagens samhlle fr mn endast verkar kretsa om att de ska hitta ngon att ligga med. 99% av alla trdar hr r gjorda av mn,som vill ha kvinnor. Och d r tanken att fan vad kasst det mste vara att hela tiden vara beroende av nsta knull, och nsta tjej.
Ja, eller jag tror det r shr. De mn som har problem med att hitta kvinnor, eller de mn som r i stor behov av kvinnor, skapar trdar fr tips och rd.
Jag tror det r shr, att det mste inte innebra alla mn har detsamma tankebanor, ven om man sger det. Jag tror att det r mer enklare och ppet fr mn att diskutera hur kt man r. Det r nog det enda skillnaden.
Ngot trevligt som jag mrkt r att i denna forumen har kat upp sig med kvinnor, som vgar bertta mer och mer i detaljer hur de tnker och tycker om mn. Jag tycker ocks att det dyker upp mer och mer trdar om kvinnor som inte vet hur man kan f en kille, o.s.v. Det r kul, att vrlden eller i alla fall i Sverige brjar bli mer ppna med det. Kul!
Kanske tack fr mnga partier om jmstlldhet, och mycket diskussioner kring jmstlldhet? Det r ju inte trdarna i sig, som fr mig att bli glad. Utan det r sjlva det positiva frndringen som man mrker av som man blir glad av
Jag r en man och jag tror att jag aldrig skapat om ngon sdan trd som du pratar om.