2017-10-15, 19:29
Medlem
Onan-erarens avatar
Frgan riktar sig frmst till singlar. Knullar ni runt mycket?
Nr man r singel fri varfr inte passa p, r man i ett frhllande r det nog inte s lmpligt om man inte har ett ppet frhllande d vill sga. Sjlv knullar jag runt en hel del i perioder. Hur r det med er andra?
Citera
2017-10-15, 19:31
Medlem
2bigmacplzs avatar
Absolut! Speciellt om man som mig sjlv bor i en storstad med mycket nattliv. Jag upplever det som att en stor del av de singlar ute p krogen gr det.
Citera
2017-10-15, 20:06
Medlem
ace_secs avatar
Random ligg ger mig inget numera. Nr man var runt 20 var det roligt och intressant. Numera ser jag inget vrde i det. Har hjt kraven =)
Citera
2017-10-15, 20:08
Medlem
Nej. Jag knullar inte med randoms. Jag delar inte ut min kropp till hger och vnster.
r jag kt s kan jag lsa det p egen hand alldeles utmrkt. Mitt liv ska inte och styrs inte, av min tillgng till snopp.

Mste suga vara kille och hela tiden vara beroende av det andra knet fr tillfredsstllning.
Citera
2017-10-15, 20:13
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2bigmacplz
Absolut! Speciellt om man som mig sjlv bor i en storstad med mycket nattliv. Jag upplever det som att en stor del av de singlar ute p krogen gr det.

Jag bor inte i en storstad men visst knullar jag runt en del, bde med min kk andra kvinnor.
Citera
2017-10-15, 20:13
Medlem
2bigmacplzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cortada
Nej. Jag knullar inte med randoms. Jag delar inte ut min kropp till hger och vnster.
r jag kt s kan jag lsa det p egen hand alldeles utmrkt. Mitt liv ska inte och styrs inte, av min tillgng till snopp.

Mste suga vara kille och hela tiden vara beroende av det andra knet fr tillfredsstllning.

Sjlvklart vljer man individuellt vilket typ av sexliv man vill leva. Mnsklig kontakt r viktig fr en sjlv och jag vet att mnga hade mtt bttre med mera av det.

En tjej kan vara mer sugen n en kille, kn spelar ingen roll vid tillfredsstllning.
Citera
2017-10-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2bigmacplz
Sjlvklart vljer man individuellt vilket typ av sexliv man vill leva. Mnsklig kontakt r viktig fr en sjlv och jag vet att mnga hade mtt bttre med mera av det.

En tjej kan vara mer sugen n en kille, kn spelar ingen roll vid tillfredsstllning.

Jag hller med, jag hade nog blivit knpp om jag aldrig ftt vara med en man igen. Men min tanke i tidigare inlgg var att under de perioder jag varit singel s har jag varit utan andra mn och det har fungerat vldigt bra. Har gtt utan sex i 1-2 r och visst knde man sig sugen p "kta vara" ibland men det gick ver.

Jag har sjlv varit den som r mer sugen n killen, men min kommentar gllde mest att dagens samhlle fr mn endast verkar kretsa om att de ska hitta ngon att ligga med. 99% av alla trdar hr r gjorda av mn,som vill ha kvinnor. Och d r tanken att fan vad kasst det mste vara att hela tiden vara beroende av nsta knull, och nsta tjej.
Citera
2017-10-15, 20:55
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Frgan riktar sig frmst till singlar. Knullar ni runt mycket?
Nr man r singel fri varfr inte passa p, r man i ett frhllande r det nog inte s lmpligt om man inte har ett ppet frhllande d vill sga. Sjlv knullar jag runt en hel del i perioder. Hur r det med er andra?
Inte mycket och det r rtt ok faktiskt. Har ett gammalt ex som jag trffar ibland och dessutom en tjej i ett annat land dit jag reser i februari (och var senaste februari). Frutom det.. en annan tjej i samma land som jobbade p resort. Ett sunkigt ragg p en lokal pizzeria och en arbetskollega (katastrof..). Hon slutade sen.
S fr att sammanfatta kanske 25 ggr p det senaste ret varav 10 var riktigt bra och 5 rtt kassa. Men mjligheterna sjunker med ldern...
Citera
2017-10-15, 20:58
knulla en del nr jag gick p krogen men trttnade p det livet nu r jag mest med folk hemma , knner mig lite asexuell
Citera
2017-10-15, 21:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
knulla en del nr jag gick p krogen men trttnade p det livet nu r jag mest med folk hemma , knner mig lite asexuell

Jag har sjlv perioder det kan vara veckor till och med mnader d jag inte knner fr att knulla runt alls, det r nog mina viloperioder tror jag fr jag tervnder till mina knullventyr igen. En gng s hade jag ett halvrs avbrott d en av mina ex gjorde slut efter ett missfall, d tappade jag helt gnistan.
Citera
2017-10-15, 23:08
Medlem
Hupats avatar
Frut nr jag var nydumpad och singel blev det ltt att jag knullade runt en del. kte till Gteborg och lg med en brud i ngra dagar. Sedan vart det direk tillbaka till Stockholm och ligga med ngon annan brud. Blev dock trkigt i lngden.
Citera
2017-10-16, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cortada
Jag hller med, jag hade nog blivit knpp om jag aldrig ftt vara med en man igen. Men min tanke i tidigare inlgg var att under de perioder jag varit singel s har jag varit utan andra mn och det har fungerat vldigt bra. Har gtt utan sex i 1-2 r och visst knde man sig sugen p "kta vara" ibland men det gick ver.

Jag har sjlv varit den som r mer sugen n killen, men min kommentar gllde mest att dagens samhlle fr mn endast verkar kretsa om att de ska hitta ngon att ligga med. 99% av alla trdar hr r gjorda av mn,som vill ha kvinnor. Och d r tanken att fan vad kasst det mste vara att hela tiden vara beroende av nsta knull, och nsta tjej.
Ja, eller jag tror det r shr. De mn som har problem med att hitta kvinnor, eller de mn som r i stor behov av kvinnor, skapar trdar fr tips och rd.

Jag tror det r shr, att det mste inte innebra alla mn har detsamma tankebanor, ven om man sger det. Jag tror att det r mer enklare och ppet fr mn att diskutera hur kt man r. Det r nog det enda skillnaden.

Ngot trevligt som jag mrkt r att i denna forumen har kat upp sig med kvinnor, som vgar bertta mer och mer i detaljer hur de tnker och tycker om mn. Jag tycker ocks att det dyker upp mer och mer trdar om kvinnor som inte vet hur man kan f en kille, o.s.v. Det r kul, att vrlden eller i alla fall i Sverige brjar bli mer ppna med det. Kul!

Kanske tack fr mnga partier om jmstlldhet, och mycket diskussioner kring jmstlldhet? Det r ju inte trdarna i sig, som fr mig att bli glad. Utan det r sjlva det positiva frndringen som man mrker av som man blir glad av

Jag r en man och jag tror att jag aldrig skapat om ngon sdan trd som du pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in