2017-10-15, 19:29
Medlem
Onan-erarens avatar
Frågan riktar sig främst till singlar. Knullar ni runt mycket?
När man är singel å fri varför inte passa på, är man i ett förhållande är det nog inte så lämpligt om man inte har ett öppet förhållande då vill säga. Själv knullar jag runt en hel del i perioder. Hur är det med er andra?
Citera
2017-10-15, 19:31
Medlem
2bigmacplzs avatar
Absolut! Speciellt om man som mig själv bor i en storstad med mycket nattliv. Jag upplever det som att en stor del av de singlar ute på krogen gör det.
Citera
2017-10-15, 20:06
Medlem
ace_secs avatar
Random ligg ger mig inget numera. När man var runt 20 var det roligt och intressant. Numera ser jag inget värde i det. Har höjt kraven =)
Citera
2017-10-15, 20:08
Medlem
Nej. Jag knullar inte med randoms. Jag delar inte ut min kropp till höger och vänster.
Är jag kåt så kan jag lösa det på egen hand alldeles utmärkt. Mitt liv ska inte och styrs inte, av min tillgång till snopp.

Måste suga å vara kille och hela tiden vara beroende av det andra könet för tillfredsställning.
Citera
2017-10-15, 20:13
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2bigmacplz
Absolut! Speciellt om man som mig själv bor i en storstad med mycket nattliv. Jag upplever det som att en stor del av de singlar ute på krogen gör det.

Jag bor inte i en storstad men visst knullar jag runt en del, både med min kk å andra kvinnor.
Citera
2017-10-15, 20:13
Medlem
2bigmacplzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cortada
Nej. Jag knullar inte med randoms. Jag delar inte ut min kropp till höger och vänster.
Är jag kåt så kan jag lösa det på egen hand alldeles utmärkt. Mitt liv ska inte och styrs inte, av min tillgång till snopp.

Måste suga å vara kille och hela tiden vara beroende av det andra könet för tillfredsställning.

Självklart väljer man individuellt vilket typ av sexliv man vill leva. Mänsklig kontakt är viktig för en själv och jag vet att många hade mått bättre med mera av det.

En tjej kan vara mer sugen än en kille, kön spelar ingen roll vid tillfredsställning.
Citera
2017-10-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2bigmacplz
Självklart väljer man individuellt vilket typ av sexliv man vill leva. Mänsklig kontakt är viktig för en själv och jag vet att många hade mått bättre med mera av det.

En tjej kan vara mer sugen än en kille, kön spelar ingen roll vid tillfredsställning.

Jag håller med, jag hade nog blivit knäpp om jag aldrig fått vara med en man igen. Men min tanke i tidigare inlägg var att under de perioder jag varit singel så har jag varit utan andra män och det har fungerat väldigt bra. Har gått utan sex i 1-2 år och visst kände man sig sugen på "äkta vara" ibland men det gick över.

Jag har själv varit den som är mer sugen än killen, men min kommentar gällde mest att dagens samhälle för män endast verkar kretsa om att de ska hitta någon att ligga med. 99% av alla trådar här är gjorda av män,som vill ha kvinnor. Och då är tanken att fan vad kasst det måste vara att hela tiden vara beroende av nästa knull, och nästa tjej.
Citera
2017-10-15, 20:55
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Frågan riktar sig främst till singlar. Knullar ni runt mycket?
När man är singel å fri varför inte passa på, är man i ett förhållande är det nog inte så lämpligt om man inte har ett öppet förhållande då vill säga. Själv knullar jag runt en hel del i perioder. Hur är det med er andra?
Inte mycket och det är rätt ok faktiskt. Har ett gammalt ex som jag träffar ibland och dessutom en tjej i ett annat land dit jag reser i februari (och var senaste februari). Förutom det.. en annan tjej i samma land som jobbade på resort. Ett sunkigt ragg på en lokal pizzeria och en arbetskollega (katastrof..). Hon slutade sen.
Så för att sammanfatta kanske 25 ggr på det senaste året varav 10 var riktigt bra och 5 rätt kassa. Men möjligheterna sjunker med åldern...
Citera
2017-10-15, 20:58
knulla en del när jag gick på krogen men tröttnade på det livet nu är jag mest med folk hemma , känner mig lite asexuell
Citera
2017-10-15, 21:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
knulla en del när jag gick på krogen men tröttnade på det livet nu är jag mest med folk hemma , känner mig lite asexuell

Jag har själv perioder det kan vara veckor till och med månader då jag inte känner för att knulla runt alls, det är nog mina viloperioder tror jag för jag återvänder till mina knulläventyr igen. En gång så hade jag ett halvårs avbrott då en av mina ex gjorde slut efter ett missfall, då tappade jag helt gnistan.
Citera
2017-10-15, 23:08
Medlem
Hupats avatar
Förut när jag var nydumpad och singel blev det lätt att jag knullade runt en del. Åkte till Göteborg och låg med en brud i några dagar. Sedan vart det direk tillbaka till Stockholm och ligga med någon annan brud. Blev dock tråkigt i längden.
Citera
2017-10-16, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cortada
Jag håller med, jag hade nog blivit knäpp om jag aldrig fått vara med en man igen. Men min tanke i tidigare inlägg var att under de perioder jag varit singel så har jag varit utan andra män och det har fungerat väldigt bra. Har gått utan sex i 1-2 år och visst kände man sig sugen på "äkta vara" ibland men det gick över.

Jag har själv varit den som är mer sugen än killen, men min kommentar gällde mest att dagens samhälle för män endast verkar kretsa om att de ska hitta någon att ligga med. 99% av alla trådar här är gjorda av män,som vill ha kvinnor. Och då är tanken att fan vad kasst det måste vara att hela tiden vara beroende av nästa knull, och nästa tjej.
Ja, eller jag tror det är såhär. De män som har problem med att hitta kvinnor, eller de män som är i stor behov av kvinnor, skapar trådar för tips och råd.

Jag tror det är såhär, att det måste inte innebära alla män har detsamma tankebanor, även om man säger det. Jag tror att det är mer enklare och öppet för män att diskutera hur kåt man är. Det är nog det enda skillnaden.

Något trevligt som jag märkt är att i denna forumen har ökat upp sig med kvinnor, som vågar berätta mer och mer i detaljer hur de tänker och tycker om män. Jag tycker också att det dyker upp mer och mer trådar om kvinnor som inte vet hur man kan få en kille, o.s.v. Det är kul, att världen eller i alla fall i Sverige börjar bli mer öppna med det. Kul!

Kanske tack för många partier om jämställdhet, och mycket diskussioner kring jämställdhet? Det är ju inte trådarna i sig, som får mig att bli glad. Utan det är själva det positiva förändringen som man märker av som man blir glad av

Jag är en man och jag tror att jag aldrig skapat om någon sådan tråd som du pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in