2006-01-13, 22:30
Medlem
cecels avatar
Ursäkta om det redan skapats en tråd, men vad hände med reklamforumet som dök upp för inte så längesen? En dag var det helt plötsligt borta. tyckte det var rätt intressant att läsa där!
Citera
2006-01-13, 22:33
Medlem
calle555s avatar
Det förpassades till arkivet. Jag vet inte varför, men jag förutspår att forumets f.d. moderator Siden-Carlsson kommer att svara i den här tråden.

/nostradamus555
Citera
2006-01-13, 22:48
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calle555
Det förpassades till arkivet. Jag vet inte varför, men jag förutspår att forumets f.d. moderator Siden-Carlsson kommer att svara i den här tråden.

/nostradamus555
Gärna skulle vilja ha en förklaring, med tanke på att forumet verkade ganska aktivt!
Citera
2006-01-13, 22:54
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Tillfällig brist på moderator i det forumet. Jag skulle tro att det är orsaken till att det arkiverats.
Citera
2006-01-13, 23:56
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Gärna skulle vilja ha en förklaring, med tanke på att forumet verkade ganska aktivt!

Skriv i det trots att det är arkiverat så kanske det återuppstår. Jag gjorde det senast idag.
Citera
2006-01-13, 23:59
Medlem
Madchilds avatar
Varför ingen info..? Kan väl inte vara så jävla knepigt..? Narkotikapolitik, Reklam.. Är det nåt mer som är borta..?
Citera
2006-01-14, 00:00
Medlem
von Schmerzs avatar
Vad ställs det för krav på en moderator i det forumet? Fil. kand i företagsekonomi, eller räcker det med att ha tuggat fem poäng på Kotlers The Principles of Marketing?
Citera
2006-01-14, 00:43
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Vad ställs det för krav på en moderator i det forumet? Fil. kand i företagsekonomi, eller räcker det med att ha tuggat fem poäng på Kotlers The Principles of Marketing?

Då skulle t o m jag kunna ta över.

Det fina med forumet var ju att Siden var så kunnig, det behövs ju oftast en flygande start för att ett forum ska sätta sig, anser jag i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in