2017-10-14, 04:27
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdlkjadkjlakdj99
Varför skulle svenskar vara värda något när de helt frivilligt röstar för detta? jag får fortfarande ibland svar här som ”jag skulle aldrig rösta på sd”

De allra flesta svenskar förtjänar att spottas på...passiva äckliga människor
Jag kan hålla med dig! I allt du skrev särskilt det där om passiva å äckliga! Och visst förtjänar dessa skiten som kommer! Du å jag med andra kan luta oss tillbaka å bara skratta åt eländet!
MEN ja det finns ett men! Jag vill inte lämna över detta landet till mina barn och barnbarn! De förtänar leva i det ursprungliga Sverige!
Så känner jag alla fall! Jag en på gränsen till f.d patriot börjar känna och inse att det är dags att lämna skutan! Innan den sjönkt helt! Å försöka de de ett bättre liv i ett nytt land.
Hade jag inte haft barn och barnbarn vet jag inte vad ja hade gjort!
Citera
2017-10-14, 04:32
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Det kallas för segermoské.

Att beslagta marken på otrognas land som har betydelse historiskt eller modernt är en enorm seger och demoralisering för de lokala otrogna. Det är även kontroversiell imam som står för moskén och som säkert avskyr svenska folket i hela sitt hjärta men som talar mjukt och "prästerligt" i det offentliga inför oss. Mjukt och vältaligt (men super falskt) nog för att övertyga den socialdemokratiska kommunfullmäktige att resa ännu vidrig moské på svensk mark och denna gången på en historisk plats.

Jag hoppas moskén brinner ned till avgrunden så fort skelettet har kommit upp eller att kommunen tänker efter och slutar vara så jävla fega och stoppar bygget omedelbart. De har ingen rätt att behandla historiska platser såhär eller vårt land som vi förlorar bit för bit varje dag.

Vår Religionsfrihet grundlag används emot oss. Den kommer kosta livet på många svenskar i framtiden. Barn och barnbarn som säkert kommer få utstå fruktansvärt lidande.

Halmstads kommun är Socialdemokratiskt om jag får lov att tillägga.
Väldigt bra skrivet utav dig! Tack!
Citera
2017-10-14, 05:08
Medlem
musttomtes avatar
Det är bara upp till kamp och hoppas skiten brinner ner med bacon doft. Fast socialdemokraterna tycker ju allt är rasistiskt så det är förlorad mark. Stefan borde se sig om lite mer och främst för kvinnornas sak.

Lite extremt men det behövs -> https://www.youtube.com/watch?v=yKkHmXzOtcs
Citera
2017-10-14, 05:43
Medlem
Här har landstinget byggt en hälsocentral tvärs över ett fornminne. En liten notis
i lokalblaskan blev det. Inget mer.
Citera
2017-10-14, 06:30
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdlkjadkjlakdj99
Varför skulle svenskar vara värda något när de helt frivilligt röstar för detta? jag får fortfarande ibland svar här som ”jag skulle aldrig rösta på sd”

De allra flesta svenskar förtjänar att spottas på...passiva äckliga människor
Det stämmer verkligen att vi svenskar är naiva. Får och zombies går duktigt till valurnorna var fjärde år för att kunna sova om natten och känna att de kan skylla på någon annan. Samtidigt vinner muslimerna vinner allt mer mark och ställer till med allt mer djävulskap på vita svenskars bekostnad.

På vilket sätt tror du att du gör någon skillnad genom att rösta på SD, eller rösta överhuvudtaget? Har du missat att ditt land är en skendemokrati?
Citera
2017-10-14, 06:43
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Sverige är två i världen, bara i Kina finns fler. Jag talar om ateister. 75 % säger sig alltså inte vara aktivt kristna. Vi är alltså skeptiska mot religiösa människor, oavsett vilken religion. Vi firar jul, men märk väl det gjorde vikingarna med. Kommunen kommer inte gå med på något bygge utan arkeologisk utgrävning, vilket är svindyrt, borde skrämma vem som helst som inte har en sjö av pengar att gräva ur. Fast det kanske är saudierna som sponsrar igen. I Örebro brann det, kanske lite onödigt att utmana ödet. Låt de bygga sitt mög, vi andra är redan färdiga med det där för generationer sedan och lutar oss tillbaka mot beprövad vetenskap.
Må vetenskapen rädda gemene svensk om 20 år när det dinglar blonda blåögda barn från galgarna. Hoppas du kan luta dig tillbaka mot den beprövade vetenskapen när sharialagar såsmåningom råder i landet 2025.
Senast redigerad av KUSE 2017-10-14 kl. 07:29.
Citera
2017-10-14, 08:43
Medlem
paininyourasss avatar
det är väl enda kriget svenskar nånsin har vunnit, 400 år tillbaka, kanske det fanns mån i sverige då, ni krigar ju inte längre. helt rätt att moske byggs där. vi ska bygga fler. ni kan ju går i era tajta jeans, sminkad med lackade naglar och fegt bränna ner våra moskeer, vi bygger upp 1000 till då, det är islam som skapar alla jobb i sverige.
Citera
2017-10-14, 09:10
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Finns det något på platsen nu som berättar om denna historia eller blev den bara viktig nu när det ev ska byggas en moské där?
Den blev viktig nu när det ska byggas en moske. Utgrävningar och annat har ju kunnat skett när som helst. Men helt plötsligt ska det byggas en moske och då jäklar är platsen viktig. Strunt naturligtvis.

Låt som bygga en moske där. Jag bryr mig inte. Hus som hus. Dessutom är en moske inte så jäkla stor. Det går säkert att göra utgrävningar ändå trots att man bygger en moske.
Citera
2017-10-14, 09:18
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paininyourass
det är väl enda kriget svenskar nånsin har vunnit, 400 år tillbaka, kanske det fanns mån i sverige då, ni krigar ju inte längre. helt rätt att moske byggs där. vi ska bygga fler. ni kan ju går i era tajta jeans, sminkad med lackade naglar och fegt bränna ner våra moskeer, vi bygger upp 1000 till då, det är islam som skapar alla jobb i sverige.

Dags att plugga på din svenska historia lite. Som du kanske känner till var sverige en stormakt under 1600-talet. Ett av de mäktigaste länderna i Europa. Sverige krigade tex framgångsrikt mot Ryssland och vi anföll Prag.

Om om du kallar svenskar för ni kanske du flyttat till fel land?
Citera
2017-10-14, 09:50
Medlem
Cataphracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Finns det något på platsen nu som berättar om denna historia eller blev den bara viktig nu när det ev ska byggas en moské där?
Dick Harrisson är en globalist. Han njuter av att försöka krossa svensk etnisk identitet i ex. Vetenskapsradion Historia.

Han skiter i svenskarna (folket), är positiv till islam men gillar sådant som hänt i det förflutna och här har ju något faktiskt hänt.
Citera
2017-10-14, 09:53
Medlem
Cataphracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedalas
För 500-1000 år sedan var de kristna kyrkor som byggdes på våra religiösa platser. Ni vet, den andra jävla öken-religionen som inte hör hemma här. Vad är skillnaden? Historien upprepar sig.
Kristendomen anammades av svenskarna själva, den här ökenreligionen är något som de bruna ockupanterna utövar.
Citera
2017-10-14, 09:57
Medlem
Där ser man... Dick kommer ut som nazist! Förväntar mig ett ordentligt drev mot den fulingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in