Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sölve
alltså det är ingen fara att utsättas för någon AT sålängde man undviker att använda för stora doser varje dag. Körde runt 1g dag i runt 1.5 vecka utan att få ngon AT, förutom lite rastlösa ben. o allmän ångest.
Även när jag käkat K i två veckor o slutat direkt har AT;n inte varit speciellt jobbig, förutom ångesten o svettningarna fast det har löst sig pga farbror doktor skriver ut zolpidem.
Håller med. Sen så har vi alla olika defenitioner på vad som EGENTLIGEN är en AT. Det finns ju såklart dem som är värre än andra, å det beror till stor del på hur länge man tagit å hur höga doserna då varit,anser jag.
Ångest hade jag väldigt mcyket av i början, men jag vet ej vad som hände, har ingen ångest alls nu alla helger som jag går CT. Beror nog också till stor del på dosen. Allt är dosrelaterat

ELLER så är det bara enkel fakta att vissa tål krypton,andra inte.?
Svettningar får man leva med, får även svttningar då jag tar krypton, svettas likt som att jag hade sprungit 5 km. Men jag rukar oftast bara kallsvettas under morgonen då jag har gått CT, sen går det över liksom..
Försök att inte tänka så mycket på AT, bara det i sig gör det lättare.