2010-09-25, 22:49
Medlem
racermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Ahh okej, hur mycket stoppar du i dig på fredagen isåfall? Aa, jag vet ej ifall jag kan hjälpa dig så mycket, även fast jag ade velat. Det är så fruktansvärt olika från person till person och det borde vi alla veta i detta nuet.

Sen måste jag bara fråga vad AT för just DIG är? Alltså vad föknippar du med ATn?
I början kallade jag mina "AT's" för just det skrivna, TILLS jag åkte på en RIKTIG avtändning. Sedan dess ändrade jag helt uppfattning om hurvida man går igenom en AT eller ej,personligen.

Men avtändning har aldrig någonsin förkommit mig efter bara en dags bruk, inte heller två och inte ens fleeeeera dagar i sträck,utan det krävdes närmare veckor för att sedan bryta ihop totalt.

Och jag håller fortfarande fast vid att ALLT handlar om en doseringsfråga! Jag har fixat,trixat och åkt på AT's omvartannat, tills jag hittade min rätta dos som faktiskt går att ta dagligen bra många dagar utan nån som helst AT.

Körde runt 2,5g i fredags och 1,5g i lördags, tidigare har jag kört 3g per kväll och åkt på AT 2 dagar efteråt varje gång, med AT menar jag fruktansvärt ont i ryggen, brutala svettningar, hög feber, diarre och frossa.
Citera
2010-09-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sölve
alltså det är ingen fara att utsättas för någon AT sålängde man undviker att använda för stora doser varje dag. Körde runt 1g dag i runt 1.5 vecka utan att få ngon AT, förutom lite rastlösa ben. o allmän ångest.
Även när jag käkat K i två veckor o slutat direkt har AT;n inte varit speciellt jobbig, förutom ångesten o svettningarna fast det har löst sig pga farbror doktor skriver ut zolpidem.

Håller med. Sen så har vi alla olika defenitioner på vad som EGENTLIGEN är en AT. Det finns ju såklart dem som är värre än andra, å det beror till stor del på hur länge man tagit å hur höga doserna då varit,anser jag.

Ångest hade jag väldigt mcyket av i början, men jag vet ej vad som hände, har ingen ångest alls nu alla helger som jag går CT. Beror nog också till stor del på dosen. Allt är dosrelaterat
ELLER så är det bara enkel fakta att vissa tål krypton,andra inte.?

Svettningar får man leva med, får även svttningar då jag tar krypton, svettas likt som att jag hade sprungit 5 km. Men jag rukar oftast bara kallsvettas under morgonen då jag har gått CT, sen går det över liksom..
Försök att inte tänka så mycket på AT, bara det i sig gör det lättare.
Citera
2010-09-26, 12:32
Medlem
racermans avatar
Klarade mig från ATn denna gång.... fan va skumt att jag klarade mig denna gång medans jag förut mått riktigt kasst.
Citera
2010-09-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Klarade mig från ATn denna gång.... fan va skumt att jag klarade mig denna gång medans jag förut mått riktigt kasst.

Anvnde du PS Krypton eller LH's?
Citera
2010-09-26, 15:28
Medlem
Bongmons avatar
Så både krypton och kratom klarade klassningen? Kan inte hitta nån info om det

Skulle vilja slänga iväg en beställning men vilken sida bör man använda? Är varorna från ps bra saker?
Citera
2010-09-26, 15:46
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Så både krypton och kratom klarade klassningen? Kan inte hitta nån info om det

Skulle vilja slänga iväg en beställning men vilken sida bör man använda? Är varorna från ps bra saker?

Kanske klarade klassningen denna gång, men inte länge till tack vare element som Aftonbladet och Flashbackare... Jag kan inte förstå hur ni som verkligen uppskattar kratom kan sitta o skriva som ni gör om det här på Sveriges kändaste Knarkforum... Det är som att be om att det kommer upp i rampljuset...
Citera
2010-09-26, 16:10
Medlem
racermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Anvnde du PS Krypton eller LH's?

Prylshoppens, kan inte säga att jag blev särskilt nöjd med kvalitén dock.
Citera
2010-09-26, 16:38
Medlem
Bongmons avatar
Nu är en 9a krypton beställt. Testat kratom förut gjorde te på 10g, kände ingenting.
Hur mycket bör ja ta första gången med krypton? Hur bör jag ta det för bästa resultat?
Vore bra att veta hittar ingen bra info.
Har käkat tram några gånger om det behövs tillläggas.
Citera
2010-09-26, 16:49
Medlem
Är det ens värt att köpa PS kryppe just nu? Funderar på att beställa men vill att det ska funka ganska bra då.
Citera
2010-09-26, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berberine
Kanske klarade klassningen denna gång, men inte länge till tack vare element som Aftonbladet och Flashbackare... Jag kan inte förstå hur ni som verkligen uppskattar kratom kan sitta o skriva som ni gör om det här på Sveriges kändaste Knarkforum... Det är som att be om att det kommer upp i rampljuset...
mÅste ju diskuteras någonstans uppenbarligen har folk sjukt mycket frågor och funderingar runt krypton och det är bara bra att folk faktiskt har någonstans där dom kan ställa frågor och få svar.

Liksom sök på krypton i "drogakuten" så får du se att det nog är ganska bra att det diskuteras på fb ändå.
Citera
2010-09-26, 17:20
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Är det ens värt att köpa PS kryppe just nu? Funderar på att beställa men vill att det ska funka ganska bra då.

LH´s är mycket bättre imo, drack 4.5gram en kväll och kände knappt av det. LH´s förtär jag nu och är mycket bättre kvalite. Och förresten, ge fan i att säga kryppe. Är nog världens jobbigaste och fulaste slang för krypton...

Har någon tagit disofrol mot opiat klådan som man får av kryptonet? Min vän har en jobbig klia säger han och det ända jag hittade var disofrol.
Citera
2010-09-26, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berberine

Mjo håller med, ett tag va det fruktansvärt mycke negativt som kom upp om krypton här i forumet. Efter att jag har använt krypton i fyra månader så har jag mer positivt än negativt att säga om "drogen". Å jag är en av dem som kommer grina illa då den klassas.

Fast som nån annan skrev, första gången man tar nåt så vill man gärna veta lite innan därav alla frågor som dyker upp.
Men det folk inte förstår är att oavsett ifall dom åker på en avtändning så kommer dom likt förbannat sitta och gosa på krypton en eller två helg efter å uppsktta drogen så mycke osv osv.
OCH jag säger det igen, ALLT i detta fall ÄR faktiskt dosrelaterat. NI behöver inte åka på en avtändning om ni tar rätt mängd. Tro mig.
Eller är jag ensam i sverige om att tycka såhär?

*Men det är för sent att ändra på det negativa som skrivits...Jag personlige tycker att krypton är riktigt bra substitut till många saker! Alkohol är en av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in