Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
För att undvika AT gäller det att kunna hålla sig till högst två dagar i sträck och per vecka. Kan vara jävligt svårt när man har det liggandes hemma. Handlar om självdiciplin.
Hur många dagar in på atn är du?
I Fredags var sista dagen jag tog krypton, kände redan där att det skulle bli helvetiska dagar. Så jag ställde ett ultimatum till mig själv,kan man säga.
Endera kunde jag välja att fortsätta och sen trappa ner, men skulle jag välja det alternativet så skulle jag bara ha skjutit på AT'n. Å jag kände att det var liksom lika bra att släppa fram den, för jag har känt helgerna då jag varit grön att det har blivit värre och värre, men sen då man på veckorna doserade i monsterdoser på slutet så tänkte man sig inte riktigt för, man ville bara ha samma härliga rus som de första gångerna.
Jag hade med andra ord känt av AT'n redan för över en v ecka sedan, men fortsatte ändå att dosera å sköt därmed upp AT'n, å i lördags small det. Å jag har inte tagit krypton sedan dess, fyra dagar alltså.
Går ej att beskriva hur helvetisk lördagen-söndagen och måndagen var. Låg och skakade i sängen, å grät om vartannat, fick panikattacker som utlöstes en efter en, å ångesten! Jag lider av ångest i vanliga fall men detta önskar jag inte ens min fiende. Sen feber,frossa,kallsvettningar,panikkänslor,övergive nhet,myrkrypningar,ryckningar i ben å armar, toppat med en gnutta dödsångest å självmordstankar..Å DÄR trodde jag ungefär att mina sista andetag var räknade.
Alltså det går verkligen inte att beskriva. Skulle jag läsa den här beskrivningen ifall jag inte hade varit där så hade jag rynkat på axlarna och tänkt"Jaha?" Det låter ju inte såå jobbigt ändå..
Men jag höjer ändå varningens finger till er där ute.
Å Denna AT fick jag efter lite mer än en månads kontinuerligt missbruk, kryptonrace 5dgr i sräck varje vecka, å grön på helgerna, sen fullfart igen. osv osv.
Långt inlägg,men..