2010-07-27, 17:07
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Mm, har man den självdisciplinen redan ifrån början så är det nog "bara" att göra så.
Är man fast så ser man till att det finns hemma och tillgängligt, som med alla beroenden.

Får du Xanor på laglig väg? Skulle vara skönt att ha ett substitut till krypton, men jag vill ändå inte hamna i fler beroenden. Så det är väl inte ens att tänka på..
Sen så vet du nog själv hur det är att vara fast i något/missbruka, så du är nog inte helt oenig i min mening om att man gärna har produkterna tillgänglig hemma"bara för att".

Förut hade jag problem med alkohol(som jag lyckades ta mig ur, å nu dricker jag nästan aldrig)
Å bara att veta att det fanns en öl hemma till hands fick mig att bli välmående. Hjärnan spelar ett spratt helt enkelt.

Jodå, jag får det av farbror doktorn och det hjälper verkligen om man har opiatsuget i bakhuvudet, så att säga.
Citera
2010-07-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Jodå, jag får det av farbror doktorn och det hjälper verkligen om man har opiatsuget i bakhuvudet, så att säga.

Det kan jag verkligen tänka mig!
Sitter och är nervös inför att jobba imorn, dels är jag inte helt återställd å dels för att jag inte har jobbat utan krypton i kroppen på över en månad. Är i vanliga fall rätt så osocial och osynlig, men blir motsatsen på krypton. Å jag är relativt ny på mitt jobb. Så folk lär kanske undra om man kommer imorn som en helt annan människa. Dvs, tyst, trög,förvirrad och nervös.
Tror det var därför jag fastnade för just krypton, jag blev som jag alltid vill vara.. framåt,glad,positiv,inititivtagande å mysig.

Hade varit jävligt skönt med ett substitut till krypton,det måste jag erkänna. De hade gått lite lättare då, men allt ska inte vara som näckrosor på blått vatten Livet har sin gång!

Jo just det, jag har liksom 12g liggandes här hemma nu, som jag inte alls vet vad jag ska göra med?
Å dessutom har jag skit som ligger å väntar på utlämningsstället. Vad faan ska jag göra?
Det beställde jag i fredags, å då kunde jag ju inte veta att jag skulle åka på min livs avtändning på Lördagen. :S
Kan jag skita i att hämta ut det?
Citera
2010-07-27, 17:27
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Å dessutom har jag skit som ligger å väntar på utlämningsstället. Vad faan ska jag göra?
Det beställde jag i fredags, å då kunde jag ju inte veta att jag skulle åka på min livs avtändning på Lördagen. :S

"Ej uthämtade paket debiteras med 150 kronor."
citerat från LH
Citera
2010-07-27, 18:16
Medlem
Songbirds avatar
Citat:
Sitter och är nervös inför att jobba imorn, dels är jag inte helt återställd å dels för att jag inte har jobbat utan krypton i kroppen på över en månad. Är i vanliga fall rätt så osocial och osynlig, men blir motsatsen på krypton. Å jag är relativt ny på mitt jobb. Så folk lär kanske undra om man kommer imorn som en helt annan människa. Dvs, tyst, trög,förvirrad och nervös.
Tror det var därför jag fastnade för just krypton, jag blev som jag alltid vill vara.. framåt,glad,positiv,inititivtagande å mysig.

Hade varit jävligt skönt med ett substitut till krypton,det måste jag erkänna. De hade gått lite lättare då, men allt ska inte vara som näckrosor på blått vatten Livet har sin gång!

Jo just det, jag har liksom 12g liggandes här hemma nu, som jag inte alls vet vad jag ska göra med?

Om jag vore du så skulle jag maila till berörd shop och beskriva läget, så lär det inte vara några som helst problem.
Citera
2010-07-27, 18:37
Medlem
SneakyRussians avatar
Citat:

Säg till arbetskollegorna att du är lite småsjuk om de undrar. AT:n borde gå över efter en vecka eller två
Citera
2010-07-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyRussian
Säg till arbetskollegorna att du är lite småsjuk om de undrar. AT:n borde gå över efter en vecka eller två

Jo, jag har som förklarat läget på jobbet, då jag varit sjukskriven i två dagar. Fast jag sa ju inte att jag har knarkat å att jag just nu går igenom en AT.
Utan jag sa mer att jag inte mår så bra varken psykiskt eller fysiskt, då det ligger en depression i grund och botten som nu har slagit till.(vilket iofs är heelt sant)
Så dom har nog överseende ifall jag ter mig konstigt på jobbet.
Citera
2010-07-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
"Ej uthämtade paket debiteras med 150 kronor."
citerat från LH

Tack, fast jag beställde ifrån prylshoppen, 18g. :/
Men hellre betala 150-200 kr än att hämta ut ett paket för 1145kr, som man inte kommer kunna använda på ett tag (om ens nånsin).

Går det ens att använda krypton normalt utan att förvänta sig en AT? Tror faktiskt aldrig mer jag vågar röra krypton, vilket är rätt trist. :/
Citera
2010-07-27, 20:00
Medlem
Mullemecks avatar
Vilka sidor kan man beställa krypton på these days förutom legalhigh och prylshoppen?
Citera
2010-07-27, 20:01
Medlem
Citat:
Tack, fast jag beställde ifrån prylshoppen, 18g. :/
Men hellre betala 150-200 kr än att hämta ut ett paket för 1145kr, som man inte kommer kunna använda på ett tag (om ens nånsin).

Går det ens att använda krypton normalt utan att förvänta sig en AT? Tror faktiskt aldrig mer jag vågar röra krypton, vilket är rätt trist. :/

För att undvika AT gäller det att kunna hålla sig till högst två dagar i sträck och per vecka. Kan vara jävligt svårt när man har det liggandes hemma. Handlar om självdiciplin.

Hur många dagar in på atn är du?
Citera
2010-07-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
För att undvika AT gäller det att kunna hålla sig till högst två dagar i sträck och per vecka. Kan vara jävligt svårt när man har det liggandes hemma. Handlar om självdiciplin.

Hur många dagar in på atn är du?

I Fredags var sista dagen jag tog krypton, kände redan där att det skulle bli helvetiska dagar. Så jag ställde ett ultimatum till mig själv,kan man säga.
Endera kunde jag välja att fortsätta och sen trappa ner, men skulle jag välja det alternativet så skulle jag bara ha skjutit på AT'n. Å jag kände att det var liksom lika bra att släppa fram den, för jag har känt helgerna då jag varit grön att det har blivit värre och värre, men sen då man på veckorna doserade i monsterdoser på slutet så tänkte man sig inte riktigt för, man ville bara ha samma härliga rus som de första gångerna.

Jag hade med andra ord känt av AT'n redan för över en v ecka sedan, men fortsatte ändå att dosera å sköt därmed upp AT'n, å i lördags small det. Å jag har inte tagit krypton sedan dess, fyra dagar alltså.
Går ej att beskriva hur helvetisk lördagen-söndagen och måndagen var. Låg och skakade i sängen, å grät om vartannat, fick panikattacker som utlöstes en efter en, å ångesten! Jag lider av ångest i vanliga fall men detta önskar jag inte ens min fiende. Sen feber,frossa,kallsvettningar,panikkänslor,övergive nhet,myrkrypningar,ryckningar i ben å armar, toppat med en gnutta dödsångest å självmordstankar..Å DÄR trodde jag ungefär att mina sista andetag var räknade.
Alltså det går verkligen inte att beskriva. Skulle jag läsa den här beskrivningen ifall jag inte hade varit där så hade jag rynkat på axlarna och tänkt"Jaha?" Det låter ju inte såå jobbigt ändå..

Men jag höjer ändå varningens finger till er där ute.

Å Denna AT fick jag efter lite mer än en månads kontinuerligt missbruk, kryptonrace 5dgr i sräck varje vecka, å grön på helgerna, sen fullfart igen. osv osv.

Långt inlägg,men..
Citera
2010-07-27, 23:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
Vilka sidor kan man beställa krypton på these days förutom legalhigh och prylshoppen?

Legalhigh har väll slut på sitt?
Citera
2010-07-28, 00:01
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Legalhigh har väll slut på sitt?
Stämmer, dom har slut. Bara prylis som har kvar i lager nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in