2010-11-08, 12:12
Medlem
SyphaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erase
Har någon testat prylshoppens kratom bali?

Käkade 10g igår och kände inte ett skit. Funkar kanske på folk med ingen eller liten opiattolerans/erfarenhet.
Citera
2010-11-08, 13:01
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag börjar bli lite sugen på Krypton igen. När kommer det tillbaka egentligen?
Du vet att det finns på prylshoppen va?
Citera
2010-11-08, 14:05
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes

Nej, det visste jag faktiskt inte. Då får jag nog beställa lite. Hur snabbt brukar prylshoppen skicka ut sina varor. Får man det dagen efter om man betalar med postförskott som hos t ex legalhighs?
Senast redigerad av Himmler! 2010-11-08 kl. 14:40.
Citera
2010-11-08, 15:26
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Nej, det visste jag faktiskt inte. Då får jag nog beställa lite. Hur snabbt brukar prylshoppen skicka ut sina varor. Får man det dagen efter om man betalar med postförskott som hos t ex legalhighs?
jag har fått tagen efter på både postförskott och förskottsbetalning.
Mycket bra service!
Citera
2010-11-08, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes

Yes, +1 på den

Tar några dagar att få det man hade beställt som med de flesta andra butiker...

Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Svalde ett par kapslar för en timme sen men känner inte av nånting. Vad i h...

Testa att ta det utan kapslar och se om det blir bättre... jag får mycket bättre effekt så. Med kapslar måste jag ta mer för att få någon effekt och då får jag mest ont i huvudet
Senast redigerad av tixe 2010-11-08 kl. 16:46.
Citera
2010-11-09, 00:14
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:

Kommer ALLTID dagen efter ordern är lagd om man beställer före kl.18.00 (mån-to)
På Fredagar är sista ordertid 12.00 för att få på måndag..

Har ALLTID fått mitt dagen efter jag har beställt! Grymt snabba (som tur är...)
Citera
2010-11-09, 07:34
Medlem
Rullkardins avatar
Är det någon som kan säga mig hur bra prylshoppens krypton är i jämförelse med den smartbar hade inne för ungefär ett halv år sedan? Den var enligt mig ganska opotent, och det trots att jag inte har någon nämnvärd tolerans.
Citera
2010-11-09, 16:48
Medlem
Fyfan vilka problem jag börjar få med mig själv pga mitt beroende.
Jag är så otrolig nojig och orolig, oron har helt tagit över mig som person. Det enda jag tänker på under dagarna är på krypton och allt som hör där till. Känns som att folk VET att jag "knarkar" men jag vet inte hur dom skulle kunna veta. Å tankarna har fan inget slut,detta håller på driva mig till helvetet. På riktigt.
Har nu varit orolig över att hämta mitt beställda krypton i en vecka. Mamma har en kompis på utlämningsstället och första gången jag hätmade där så stod hon i kassan,såklart. Efter det har det känts som att mamma har anat nånting, alltså jag får för mig att denna kärring har sagt något. Kan dom över huvudtaget se vad som finns i paketerna? Det står avsändare JH avanti, paketet väger ju ingenting men ändå är det så dyrt. Misstankar?

Jag hämtade idag ut paketet. Har liksom ringt skyddat nummer och kollat ifall hon svarade, det gjorde hon inte. Så jag åkte dit, men tror fan att jävulen själv står i kassan. Nu är oron helt fullbordad.
Sen så kommer ju ännu mer oro då jag är nojjig över att en påminelse om detta ska lämnas i brevlådan, å att mamma ska se denna som är på 1148 kr. Hur förklarar man det? Omöjligt.

Jag känner mig bara så jävla avslöjad, men varför och hur jag känner så, det kan jag inte sätta fingret på. Som sagt, tankarna har inget slut och oron/klumpen i magen är ett stort jävla faktum.

Har till o med börja gå så långt att jag åker hem på lunchen för att kolla postjäveln, så ingen ska se mina AVI's. Å innan jag åker hem så ringer jag skyddat nr för att säkerställa om att ingen är hemma och ser att jag kollar posten. Ja,ni förstår kanske.

Jag känner mig som en tragisk person, vet helt allvarligt inte vad jag ska göra. Trodde jag kunde sluta, men det kan jag fan inte. Va nere på bara ett krm två veckor, sen kunde jag inte hålla emot längre. Så då ha det blivit 1.5 krm, å två ibland. Jag lurar till och med mig själv. Vem fan tror jag att jag är? Jag vet inte ens längre vem fan jag är.

Skulle bara mest av allt vilja ta ledigt 1 vecka ifrån jobbet och återhämta mig helt och hållet.
Kan knappt kolla folket i jobbet i ögorna längre, för det känns som det står en skylt ovanför mig"Knarkare".

Är det nån som vet ifall dom bokstavligen kan se vad som finns i pakterna man hämtar? Jag vill bara hemifrån, får en klump av att vara hemma, ständig oro då mamma kommer hem. Vet ej varför.

Det här är ingen lek längre, som det var i början.
Går det på nåt sätt att minska oron som man bär på? Jag va ett tag i en väldigt bra period, där jag helt enkelt inte orkade tänka så mycke, kände mig likgiltig, det va riktigt jävla skönt, då va ångesten också ett minne blott.

Alltså vissa jävla dagar så känner jag att jag skulle kunna bryta fasaden och berätta för mamma, men samtidigt vill jag att HON kommer till mig ifall hon anar nånting. Det enda konkreta som skulle göra att hon anar nånting är denna tjej på kiosken(hon ha bara varit där två gånger då jag hämtat paket) och att hon kanske ha sett mina pupiller.

Om ni tänker skriva nåt dumt eller ja, nåt som framkallar mer oro/ångest så vill jag att ni struntar i att svara. Behöver bara lugnande svar nu inget annat.
Citera
2010-11-09, 17:42
Medlem
Det går tyvärr att dölja sitt missbruk allt för bra - jag tror inte att någon behöver ha märkt något.

Mitt råd till dig är att: sjukskriv dig en vecka och sluta tvärt. Det kommer inte bli bättre av sig självt. Och lyssna inte på folks råd att ersätta Kryptonet med något substitut - det bara drar ut på det hela.

Lycka till!
Citera
2010-11-09, 18:28
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Heirophant
Kommer ALLTID dagen efter ordern är lagd om man beställer före kl.18.00 (mån-to)
På Fredagar är sista ordertid 12.00 för att få på måndag..

Har ALLTID fått mitt dagen efter jag har beställt! Grymt snabba (som tur är...)

Yepp, det dök upp idag. Lite klena kapslar bara. 0,6 var en bättre dos.
Citera
2010-11-09, 18:30
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Är det någon som kan säga mig hur bra prylshoppens krypton är i jämförelse med den smartbar hade inne för ungefär ett halv år sedan? Den var enligt mig ganska opotent, och det trots att jag inte har någon nämnvärd tolerans.

Krypton som Krypton. Det tycks bara finnas en enda tillverkare i världen så det är nog bara placebo att du har fått för dig att en viss sort är bättre.
Citera
2010-11-09, 19:14
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Skulle bara mest av allt vilja ta ledigt 1 vecka ifrån jobbet och återhämta mig helt och hållet.
Kan knappt kolla folket i jobbet i ögorna längre, för det känns som det står en skylt ovanför mig"Knarkare".

Är det nån som vet ifall dom bokstavligen kan se vad som finns i pakterna man hämtar? Jag vill bara hemifrån, får en klump av att vara hemma, ständig oro då mamma kommer hem. Vet ej varför.

Det här är ingen lek längre, som det var i början.
Går det på nåt sätt att minska oron som man bär på? Jag va ett tag i en väldigt bra period, där jag helt enkelt inte orkade tänka så mycke, kände mig likgiltig, det va riktigt jävla skönt, då va ångesten också ett minne blott.

Alltså vissa jävla dagar så känner jag att jag skulle kunna bryta fasaden och berätta för mamma, men samtidigt vill jag att HON kommer till mig ifall hon anar nånting. Det enda konkreta som skulle göra att hon anar nånting är denna tjej på kiosken(hon ha bara varit där två gånger då jag hämtat paket) och att hon kanske ha sett mina pupiller.

Om ni tänker skriva nåt dumt eller ja, nåt som framkallar mer oro/ångest så vill jag att ni struntar i att svara. Behöver bara lugnande svar nu inget annat.

Jag känner igen mig så mycket i dina beskrivningar. Ja, folk förstår nog faktiskt att du håller på med något. Tyvärr. Man tror inte att det syns, men det syns. Det syns på ögonen, det märks i beteendet. Själv blev jag kallad till möte med chefen för att jag var påverkad av kryppe på jobbet.

Du behöver nog mer än en vecka att återhämta dig från ditt beroende. Om du ska köra en cold turkey, så skulle jag nog råda dig att ta åtminstone 2 veckor ledigt från jobbet. Dom första två, tre dagarna är obeskrivligt jobbiga. Sedan tar det ytterligare en till två veckor att återhämta sig mentalt samt återfå orken.

Jag höll på med helt sinnessjuka saker när jag var torsk. Jag drog hem från jobbet (detta är totalförbjudet på mitt jobb) så fort det blev en liten lucka bara för att hämta avi'er från posten så jag kunde hämta ut mer kryppe. Jag blåljög för vänner och familj. Jag gjorde vad jag än kunde för att få tag på nästa dos, även om detta innebar att jag skulle skämma ut mig eller vad som helst. Det där beroendet hade sådant grepp om mig att jag inte riktigt kan förstå det idag faktiskt.

Det kommer bli jobbigt, men om du vill slippa alla vidriga avtändningar, om du vill slippa ljuga, om du vill slippa känna dig nervös och paranoid - då måste du sluta. Helt, alltså.

Jag har fullbordat tre stycken cold turkey (ja, jag fick återfall men denna gång har jag faktiskt inte fått det, jag blev nog för uppskrämd och omskakad av min sista AT) så jag vet vad jag pratar om. Om du vill ställa frågor via PM, eller bara ha någon att snacka med, så ställer jag upp. Jag vet hur för jävligt det är, och av den anledningen så ställer jag upp som stöd för dig. Om du vill alltså.

Det kommer inte bli lätt, men om du verkligen vill sluta, så kan du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in