2010-06-23, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Har lagt ner 0.6 g i mitt kokheta te nu. (vafan tog jag varmt te för?) tar sån jävla tid att få i sig skiten. Sen fastnar det dessutom överallt på denna mugg,vilket gör processen ännu långsammare.
Men men, den som väntar på nåt gott...

mjölk kanske
Citera
2010-06-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
mjölk kanske

Jag tog mjölk Men jag råkade ta för mycke te så de rymdes inte så mycke mjölk. Men det gick bra ändå, ba vänta en minut eller tio, sen svepa, å självklart skölja muggen i vatten så man får med varenda korn(utan kvistar;-))
Citera
2010-06-24, 12:44
Medlem
Grohls avatar
På tal om mjölk, rekommenderar inte varm O'boy som substitut för tet. Har testat två gånger (glömde bort hur dåligt det funkade första gången) och Kryptonet löser sig inte ordentligt, det bildas små vidriga klumpar som faller sönder i munnen.
Citera
2010-06-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grohl
På tal om mjölk, rekommenderar inte varm O'boy som substitut för tet. Har testat två gånger (glömde bort hur dåligt det funkade första gången) och Kryptonet löser sig inte ordentligt, det bildas små vidriga klumpar som faller sönder i munnen.

Och? Ba svepa skiten för fan. Å inte va så kräsen.
Själv sveper jag numera i ett glas vatten. Å sköljer sedan glaset två gåner för att få med alla klumpar!
Funkar utmärkt.

För övrigt så tycker jag att legalhighs krypton funkar sämre än de som smartbar hade. Varför vet jag inte men. Eller så har toleransen blivit äckligt hög.
Citera
2010-06-24, 13:23
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Och? Ba svepa skiten för fan. Å inte va så kräsen.
Själv sveper jag numera i ett glas vatten. Å sköljer sedan glaset två gåner för att få med alla klumpar!
Funkar utmärkt.

För övrigt så tycker jag att legalhighs krypton funkar sämre än de som smartbar hade. Varför vet jag inte men. Eller så har toleransen blivit äckligt hög.

Du har inte läst på paketen från LH va? Kryptonet som LH säljer är det samma som SB`s så de är nog rätt lika i potens anar jag.
Citera
2010-06-24, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Du har inte läst på paketen från LH va? Kryptonet som LH säljer är det samma som SB`s så de är nog rätt lika i potens anar jag.

Jodå, jag har läst på paketet. Men det känns fortfarande inte lika potent. Eller som jag skrev, så har jag blivit tolerant. är uppe på 3g nu och känner ingenting, förutom lite yrsel.
Tilläggas bör att det är på tom mage.

Igår kväll tog jag 1.2 g. Satt å tittade på film, kände mig ba yr å lite varm..men SEN när ja klev upp från sängen så poff, jag gick som ett riktigt fyllo å fick anstränga mig för att inte vingla för resten av omgivningen. Å så fort jag rörde på mig så blev jag illamående, sen kunde jag verkligen inte somna. Så jag låg vaken hela natten, grymt jobbigt !
Men ändå är det nånting som får mig att gilla substansen, kan bara inte komma på va det är.. eftersom opiater inte är "min grej".. håller hellre på med ccentralstimulanter.
Citera
2010-06-24, 17:36
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Jodå, jag har läst på paketet. Men det känns fortfarande inte lika potent. Eller som jag skrev, så har jag blivit tolerant. är uppe på 3g nu och känner ingenting, förutom lite yrsel.

Igår kväll tog jag 1.2 g. Satt å tittade på film, kände mig ba yr å lite varm..men SEN när ja klev upp från sängen så poff, jag gick som ett riktigt fyllo å fick anstränga mig för att inte vingla för resten av omgivningen. Å så fort jag rörde på mig så blev jag illamående, sen kunde jag verkligen inte somna. Så jag låg vaken hela natten, grymt jobbigt !
Men ändå är det nånting som får mig att gilla substansen, kan bara inte komma på va det är.. eftersom opiater inte är "min grej".. håller hellre på med ccentralstimulanter.

Det låter som om du ofta blir yr och illamående av Krypton, har jag rätt?
I så fall, varför fortsätter du med det? Låter lite som slöseri med pengar,
fast det kan ju bara vara jag som är snål.
Citera
2010-06-24, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Det låter som om du ofta blir yr och illamående av Krypton, har jag rätt?
I så fall, varför fortsätter du med det? Låter lite som slöseri med pengar,
fast det kan ju bara vara jag som är snål.

Nej du har helt rätt, jag förstår det inte heller.
Men grejen är att jag faktiskt jobbar sjukt bra och motiverat på det och inne i mig själv så gillar jag ändå yrseln(under kontrollerade former). Å klådan gör ju pricken över i:et
Men visst, jag är säkert en av dom som inte får lika mycket utav krypton som andra.
Men men
Citera
2010-06-24, 19:04
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:

Det låter ju verkligen som att du blivit hooked snabbt, och rejält. Började du inte typ för första gången förra veckan, nån gång?
Tråkigt med folk som går ner sig, bara. Vill inte moralisera för mycket, annars.
Citera
2010-06-24, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Det låter ju verkligen som att du blivit hooked snabbt, och rejält. Började du inte typ för första gången förra veckan, nån gång?
Tråkigt med folk som går ner sig, bara. Vill inte moralisera för mycket, annars.

Hur menar du? Säg inget nu som ger mig ångest, lider tillräckligt av det pga att jag ens brukar nån substans.(å ja, jag gör det ändå, för tillvaron helt enkelt känns lite behagligare).
Två veckor sedan började jag, å då körde jag varje dag tills skiten tog slut. Sen la jag direkt en ny beställning, tog ju dock bara små doser i början. (en kapsel ca 0.6).
Nu är det större doser, annars är det helt lönlöst. Tar jag en kapsel så känner jag knappt nåt å det sitter i en timme eller tre MAX.

Ingen som vet nån bra och laglig centralstimulant?
Citera
2010-06-24, 19:11
Medlem
tilläggas ska ju också att, när ruset går ur mig så känner jag att jag vill ha mer hela tiden, vill alltså ha befintligt rus dag in och ut.. så nån sorts AT vore väl bra att få, så man tappar suget.
Kanske låter fjantigt men, det är så sjukt äckligt beroendeframkallande. frågan är bara vad fan de är som gör att det blir så.?
Citera
2010-06-24, 19:19
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Hur menar du? Säg inget nu som ger mig ångest, lider tillräckligt av det pga att jag ens brukar nån substans.(å ja, jag gör det ändå, för tillvaron helt enkelt känns lite behagligare).
Två veckor sedan började jag, å då körde jag varje dag tills skiten tog slut. Sen la jag direkt en ny beställning, tog ju dock bara små doser i början. (en kapsel ca 0.6).
Nu är det större doser, annars är det helt lönlöst. Tar jag en kapsel så känner jag knappt nåt å det sitter i en timme eller tre MAX.

Ingen som vet nån bra och laglig centralstimulant?
Menar att du snabbt gått upp i dos, och att du kört mycket Krypton. Finns ju flera här i tråden som blivit torsk på det. Och det är ju inte kul.

Du kommer ju tvingas kliva av Krypton till slut, liksom. Det går ju inte bara att höja dosen i oändlighet. Varken kroppsligt eller ekonomiskt hållbart!
Därför tycker jag att du ska försöka trappa ned. Men lyssna gärna på fler röster! Jag är trots allt bara en ensam liten Lime.

De lagliga centralstimulanter som det pratas mest om nu är väl 4-FMA, Flephedrone och nya E2! Tror alla de tre fortfarande är lagliga, i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in