2010-06-15, 06:31
Medlem
grns avatar
Skillnaderna mellan smartbars och prylis krypton kanske beror på lagringen, smartbar har ju sitt i en frys som de sagt att tillverkaren rekommenderar. ps har jag ingen aning hur de har sitt. Eller så kanske nån bankar ut det med vanligt 15x kratom, vem vet. Rena spekulationer såklart, jag gillar både smartbar och prylis

Sist jag provade var det dock ingen skillnad, men det var några månader sen jag provade prylis.
Citera
2010-06-15, 08:03
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollhouse
[text om hur grapefrukt boostar krypton]
Visst är det härligt! Sliter lite på levern i längden, dock - som du antyder i slutet.
Citera
2010-06-15, 09:21
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultraprutt
Vem faan bryr sig??

Antagligen jag, prutten.

EDIT: Som jag skrev så var jag full och nu får jag väl dra och betala dyra pengar för det.
Senast redigerad av knoxah 2010-06-15 kl. 09:43.
Citera
2010-06-15, 09:24
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Antagligen jag, prutten.

Bjussa då.
Citera
2010-06-15, 09:44
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Bjussa då.

Bjuder kanske till några få utvalda som jag känner "IRL".
Citera
2010-06-15, 09:47
Bannlyst
Citat:
Bjuder kanske till några få utvalda som jag känner "IRL".

Snälla, kan du inte låta oss veta mer?

Eller inte.
Citera
2010-06-15, 10:58
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedecineMan
Snälla, kan du inte låta oss veta mer?

Eller inte.

Citerar din signaturgrej du har under varje inlägg:
"#2. En dum fråga får ett dummare svar":

Jodu, du kan få veta mer, jag var full när jag beställde skiten och nu får jag stå mitt kast för det dumma beslutet jag tog och att vara en sarkastisk satmara över det hela ger varken dig eller mig någonting.
Citera
2010-06-15, 11:01
Bannlyst
Citat:
Citerar din signaturgrej du har under varje inlägg:
"#2. En dum fråga får ett dummare svar":

Jodu, du kan få veta mer, jag var full när jag beställde skiten och nu får jag stå mitt kast för det dumma beslutet jag tog och att vara en sarkastisk satmara över det hela ger varken dig eller mig någonting.

Touché.
Citera
2010-06-15, 12:27
Medlem
Psychoramas avatar
Chilla lite grappar! PM:a om ni ska hålla på försöka knäcka varandra.. En flashback besserwisser gillar ingen
OnT: Fått hem mitt nu. Som sagt aldrig testat Krypton innan så det ska bli kul att prova! Testar ca 0,5g senare ikväll och återkommer med resultat. Blir Tè med lite honung eller socker
Citera
2010-06-15, 13:25
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Chilla lite grappar! PM:a om ni ska hålla på försöka knäcka varandra.. En flashback besserwisser gillar ingen
OnT: Fått hem mitt nu. Som sagt aldrig testat Krypton innan så det ska bli kul att prova! Testar ca 0,5g senare ikväll och återkommer med resultat. Blir Tè med lite honung eller socker

Vi har redan PM:at, din näsblötare.
Citera
2010-06-15, 13:26
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Låter härligt, och jag hoppas du får en underbar upplevelse! Men du kanske borde vara beredd att peta i dig lite extra, särskilt ifall du har tolerans sen tidigare.
0.5g låter som något jag hade klarat mig på, det är underbart att ha en späd kvinnokropp! (jag är fortfarande en kille)
Prova gärna att mixtra med det vi pratade om i PM för några veckor sen, antar att du sitter på sådant också. Jag älskade den kombinationen, gillar iofs många kombinationer. Hm, slirar nog iväg från ämnet nu.
Citera
2010-06-15, 13:51
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Låter härligt, och jag hoppas du får en underbar upplevelse! Men du kanske borde vara beredd att peta i dig lite extra, särskilt ifall du har tolerans sen tidigare.
0.5g låter som något jag hade klarat mig på, det är underbart att ha en späd kvinnokropp! (jag är fortfarande en kille)
Prova gärna att mixtra med det vi pratade om i PM för några veckor sen, antar att du sitter på sådant också. Jag älskade den kombinationen, gillar iofs många kombinationer. Hm, slirar nog iväg från ämnet nu.
Hoppas jag med! Hehe jag kanske ska ta lite extra då. Väger väl lite mer än medel. Tyvärr sitter jag inte på "det vi pratade om".. Men tänkte prova detta ensamt först i alla fall för att se hur kroppen reagerar Är faktiskt inte så van med just opioder (endast provat tramadol). Däremot benzo är jag mer van med. Vill inte få andningsdepp I alla fall! Så jag testar ensamt först. Kombinationer kan vara kul, bara de är beprövade sen innan så vågar jag mig på det Undantag var senast när jag blandade 4-FMA och Methylone(även alkohol,lustgas och röka)...

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in