2010-05-11, 20:59
Medlem
är prylshoppen åxå samma ägare som smartbar och legalhihg? kommer den också bli hackad eller..
Citera
2010-05-11, 21:29
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnie_9
är prylshoppen åxå samma ägare som smartbar och legalhihg? kommer den också bli hackad eller..

Nej inte samma ägare.
Citera
2010-05-11, 23:37
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Boosta var nog fel ord när jag tänker efter. Är gobben som gör det. Men det är jävligt skönt att röka och godare som du säger på krypton.

Aldrig provat gobbe, men Xanor är perfekt till Krypton, du borde prova om du inte gjort det. Och cigg är fint ja, men inte nödvändigt för mig.
Citera
2010-05-11, 23:57
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Aldrig provat gobbe, men Xanor är perfekt till Krypton, du borde prova om du inte gjort det. Och cigg är fint ja, men inte nödvändigt för mig.

Jag kör typ alltid alprazolam tillsammans med Krypton, står på dagsdos + vid behov så blir en del poppande vid Krypton-rus, men jag vet ärligt talat inte. Effekten känns lite som benso under ett CB-rus, man blir lite känslokall och kan inte uppleva ruset på samma sätt.
Citera
2010-05-12, 01:02
Medlem
Tenbules avatar
Vafalls?

Har de slutat sälja Krypton i 1 g-förpackningar? Jag som är schvinsugen på att prova med flickan min, men snopen vart jag. Eller jag kanske missade någon shop som fortfarande säljer den kvantiteten?

Skulle mer än gärna beställa en större påse, men cashflowet är inte riktigt på topp.
Citera
2010-05-12, 07:43
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag kör typ alltid alprazolam tillsammans med Krypton, står på dagsdos + vid behov så blir en del poppande vid Krypton-rus, men jag vet ärligt talat inte. Effekten känns lite som benso under ett CB-rus, man blir lite känslokall och kan inte uppleva ruset på samma sätt.

Jadu, alla kan inte uppskatta samma saker, benso funkar på mig tillsammans med Krypton väldigt bra. Har aldrig rökt på när jag tagit Krypton dock, försöker hålla mig till lagliga substanser (utom den benso jag har utskriven då) och har lyckats vara "ren" i sju månader nu, har jag för mig. Körkortet sitter på spel och har inte lust att riskera om jag ska vara ärlig, så drogtokig är jag inte.

Nåja, får se om PS levererar idag, vilket jag hoppas för annars måste jag vänta till på fredag. De skickade i går och har alltid skickat till dagen efter, dock fick jag ingen SMS-avi.
Citera
2010-05-12, 11:47
Medlem
.44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonedXman
fick hem krypton från smartbar för ca 2 timmar sen. slängde i mig vad jag tror är 0,4-0,6 mg. har ingen våg så fick gå på känn. innan frukost också så det är på tom mage.

måste bara kolla om någon annan köpt därifrån nyligen, för jag har inte gjort det sedan man fick dem i 5g påsar istället för dom där fabrikspåsarna med 1g i varje. men jag tycker inte det känns lika potent som jag en gång tyckte. någon annan som fått samma uppfattning eller är det bara att slänga i sig mer?
om inte annat får jag dra iväg o köpa lite röka också men det tycker jag inte borde behövas för att bli någolunda nöjd iaf

Fick hem en 5g-påse Krypton från SB i fredags. I går testade jag det. Tog 1,5 kryddmått i en kopp te på tom mage. Efter 30-60min kände jag lite, det var som att jag vara lätt berusad av alkohol. Blev lite gladare, lätt flumig och lite yr i huvudet. Ruset släppte efter ca två timmar. Fick inga biefekter alls efter ruset. De enda droger jag tar regelbundet är cb och alkohol. Har aldrig testat någon opiat opioid.

Vad kan detta komma sig? Dålig kvalitet på Kryptonet? För liten dos? Någon som har några idéer?
Citera
2010-05-12, 12:15
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .44
Fick hem en 5g-påse Krypton från SB i fredags. I går testade jag det. Tog 1,5 kryddmått i en kopp te på tom mage. Efter 30-60min kände jag lite, det var som att jag vara lätt berusad av alkohol. Blev lite gladare, lätt flumig och lite yr i huvudet. Ruset släppte efter ca två timmar. Fick inga biefekter alls efter ruset. De enda droger jag tar regelbundet är cb och alkohol. Har aldrig testat någon opiat opioid.

Vad kan detta komma sig? Dålig kvalitet på Kryptonet? För liten dos? Någon som har några idéer?

Antar att människor reagerar olika på kratom... 0.6g för mig räcker till ett skönt rus, komplett med noddning och hela fadderullan, och det varar hela dagen. Huvudruset sitter i några timmar, sen afterglow på det lika många timmar till. När jag tar på morgonen räcker det alltså till kvällen.

Skulle tro att du behöver aningen större dos helt enkelt.
Citera
2010-05-12, 12:20
Medlem
.44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Antar att människor reagerar olika på kratom... 0.6g för mig räcker till ett skönt rus, komplett med noddning och hela fadderullan, och det varar hela dagen. Huvudruset sitter i några timmar, sen afterglow på det lika många timmar till. När jag tar på morgonen räcker det alltså till kvällen.

Skulle tro att du behöver aningen större dos helt enkelt.

Testar tre kryddmåt nästa gång. Hur länge bör jag vänta om jag inte vill ha någon tolerans sedan gårdagen?
Citera
2010-05-12, 12:39
Medlem
Jungas avatar
Testade krypton igår för första gången. Tog lite i taget flera gånger! var hyfsat nice ruset höll på i mer än 4 timmar kändes det som drog till bruden och slagga. Fan va skönt det var och blunda och lät bruden klia på ryggen
Citera
2010-05-12, 12:46
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Testar tre kryddmåt nästa gång. Hur länge bör jag vänta om jag inte vill ha någon tolerans sedan gårdagen?

Tror inte toleransen ökar så himla kraftigt, du borde helt klart kunna ta mer nu
Citera
2010-05-12, 12:55
Medlem
TheFaces avatar
Citat:

Du tog för lite helt enkelt. 1 gram är nog lagom för ett bra rus. Tog själv 1.5g första gången.
Senast redigerad av TheFace 2010-05-12 kl. 13:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in