2010-04-24, 23:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Sant, det finns ju koffein också.

Mvh

Men hur ställer du dig till att Mitragynin troligtvis inte är den aktiva substansen i Kratom då? Det sägs ju vara 7-hydroxymitragynin som är det huvudsakliga rusgivande ämnet i Kratom.
Citera
2010-04-24, 23:50
Medlem
Pinkskins avatar
Helt otroligt att det finns folk som själva använder sig av bl a Henke & Fredriks utbud faktiskt gör allt här för att få dem bägge att lägga ner sina verksamheter. Vad dessa figurer anser att de vinner på taktiken är långt mer än jag förstår. Att nattkatthatt inte bryr sig nämnvärt om substanserna i sig, utan enbart är här för att spela viktigpetter, är väl en sak, men ni övriga???
Citera
2010-04-24, 23:52
Medlem
deadsets avatar
Har du glömt ta din medicin nu igen?
Citera
2010-04-24, 23:52
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Men hur ställer du dig till att Mitragynin troligtvis inte är den aktiva substansen i Kratom då? Det sägs ju vara 7-hydroxymitragynin som är det huvudsakliga rusgivande ämnet i Kratom.
Som du! Vad vill du åstadkomma med dit TJAT?!?
Klassa Krypton så fort som möjligt bara för att du inte kan hantera substansen?
Det låter i vart fall så!
Citera
2010-04-24, 23:58
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Som du! Vad vill du åstadkomma med dit TJAT?!?
Klassa Krypton så fort som möjligt bara för att [b]du/B] inte kan hantera substansen?
Det låter i vart fall så!

Nej. Du är otroligt paranoid, Pinkskin.

Åter till ämnet. När jag ser motsägelsefulla förklaringar från återförsäljare av något jag själv använder så vill jag ha svar på varför förklaringarna är motsägelsefulla. Henke tyckte ju sig komma med något som för vissa verkade slå klubban i bordet, att Kryppe inte innehåller O-DMT. Istället, säger han, att det är rent mitragynin i påsen. "AHA!", säger vissa Kratom-älskare, och verkar tycka debatten är över. Och så finner jag detta;...

Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
Kratom innehåller många aktiva substanser, bl. a. mitragynin (som man tidigare trodde var det primära aktiva ämnet), mitrafyllin och 7-hydroxymitragynin (vilket man nu tror är det huvudsakliga aktiva ämnet i växten).
Citera
2010-04-25, 00:13
Medlem
Real1Samas avatar
Bara sluta tjata. Kanske 7-hydroxymitragynin är mycket starkt. Men Rent mitragyn kanske också är jävligt starkt när det är koncentrerat som i Krypton. Liksom lämna detta snack nu. Alltid samma upprepade saker i denna jäkla tråd.
Citera
2010-04-25, 00:20
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Bara sluta tjata. Kanske 7-hydroxymitragynin är mycket starkt. Men Rent mitragyn kanske också är jävligt starkt när det är koncentrerat som i Krypton. Liksom lämna detta snack nu. Alltid samma upprepade saker i denna jäkla tråd.

Haha... när uppepades detta senast? Jag utmanar dig att hitta en enda länk.
Citera
2010-04-25, 00:38
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Haha... när uppepades detta senast? Jag utmanar dig att hitta en enda länk.

Diskussionen om vad krypton "egentligen" innehåller har pågått i typ totalt 100 sidor eller något nu. Fortfarande har ingen sida några bevis. Allt står på lösa grunder och vi kommer inte fram till något.
Citera
2010-04-25, 00:45
Medlem
Lime-Limes avatar
Just det här om huruvida det skulle vara koncentrerat mitragynin, eller koncentrerat hydroxymitragynin - det tycker jag väl inte känns så väldigt intressant. Det är ju ändå en bagatell, deadset?
Citera
2010-04-25, 00:48
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Just det här om huruvida det skulle vara koncentrerat mitragynin, eller koncentrerat hydroxymitragynin - det tycker jag väl inte känns så väldigt intressant. Det är ju ändå en bagatell, deadset?

Menar det... Tror att det är jäkligt starkt vilket det än är som Krypton är baserat på.
Citera
2010-04-25, 00:53
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime

Inte efter att Henke påstod att Krypton är 100% rent mitragynin.
Citera
2010-04-25, 00:58
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Inte efter att Henke påstod att Krypton är 100% rent mitragynin.
Nej, precis. Jag fattar ju hur du resonerar. Trovärdigheten sjunker ju.
Men de vet ju inte mer än de får höra från Dyder, liksom. De är ju också brickor. I spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in