2010-04-09, 12:50
Bannlyst
Ja men handla någon annastans då? så slipper du smartbars inkopetens..

Egen företagare? är inte det typ 8 st anställda i smartbar ab?
och Jag skulle nog med blivit irreterad och inte vilja svara på ett artigt sätt och det förekommer personpåhopp hela tiden.

Ta och försök ordna upp allt istället för att sprida massa idioti här på forumet.

Det blir inte bättre av att du maler på om hur hemska alla på smartbar är.. tror dom flesta har förstått hur anti dom du är.
Citera
2010-04-09, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin

Utförd betalning. Från: 210 112...
Mottagare: 473-2756 *Smartbar Sweden AB
Belopp: 219,00
Betaldatum: 2010-03-15
Meddelande: 400000044

(/start Henke)

Aj då .. Vår kära Pinkskin har faktiskt rätt i sin kritik i ärendet, det ÄR vårt fel det här... Betalningen gjordes innan vi var klara över att bara för att kontohistoriken vi tittar på är från igår betyder det inte att inga fler betalningar kommer komma in på den dagen. När vi kollade kontot den 16'e och 17'e mars så låg inte dina pengar där, men nu när jag idag kollar kontot från 2010-03-15 så ligger din överföring där indeed.

Vi har på senare tid uppdaterat vårt förfarande så att betalningar som görs på måndag tas ut och kobntrolleras först på onsdag (därav fördröjningen på 2 dagar när man betalar till bankgiro) så sådana här problem inte skall uppstå igen, och du verkar vara en av de sista (hoppas jag verkligen) som vi helt sonika glömt bort/försummat att dubbelkolla.

Jag sätter ihop en REJÄL kompensation åt dig Pinkskin, och ser till att grejerna skickas omgående.

Jag måste ändå få försvara oss litegrann här i ärendet eftersom det inte hos någon bank framgår att kontoutdraget från igår inte går att lita på utan att det är kontoutdraget från i förrgår som stämmer korrekt. Samtliga bankkunder är därmed förpassade till att få reda på sådant själv när kunderna ringer och undrar var fan deras pengar är... Det var så VI fick reda på problemet. Eftersom alla banker funkar så så tycker man ju att det borde stå i leveransavtalet att man måste vänta 2 dagar innan man kollar inkommande pengar. Det här med "16.30"-regeln som banken gör reklam för är ju inte sann anywhere...

(/end Henke)
Citera
2010-04-09, 13:20
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
(/start Henke)

Aj då .. Vår kära Pinkskin har faktiskt rätt i sin kritik i ärendet, det ÄR vårt fel det här... Betalningen gjordes innan vi var klara över att bara för att kontohistoriken vi tittar på är från igår betyder det inte att inga fler betalningar kommer komma in på den dagen. När vi kollade kontot den 16'e och 17'e mars så låg inte dina pengar där, men nu när jag idag kollar kontot från 2010-03-15 så ligger din överföring där indeed.

Vi har på senare tid uppdaterat vårt förfarande så att betalningar som görs på måndag tas ut och kobntrolleras först på onsdag (därav fördröjningen på 2 dagar när man betalar till bankgiro) så sådana här problem inte skall uppstå igen, och du verkar vara en av de sista (hoppas jag verkligen) som vi helt sonika glömt bort/försummat att dubbelkolla.

Jag sätter ihop en REJÄL kompensation åt dig Pinkskin, och ser till att grejerna skickas omgående.

Jag måste ändå få försvara oss litegrann här i ärendet eftersom det inte hos någon bank framgår att kontoutdraget från igår inte går att lita på utan att det är kontoutdraget från i förrgår som stämmer korrekt. Samtliga bankkunder är därmed förpassade till att få reda på sådant själv när kunderna ringer och undrar var fan deras pengar är... Det var så VI fick reda på problemet. Eftersom alla banker funkar så så tycker man ju att det borde stå i leveransavtalet att man måste vänta 2 dagar innan man kollar inkommande pengar. Det här med "16.30"-regeln som banken gör reklam för är ju inte sann anywhere...

(/end Henke)

Grattis Pinkskin!
Citera
2010-04-09, 13:28
Medlem
MorganGrimess avatar
Man får väl lägga en beställning nu då, verkar ju som smartbar verkar lägga ner försäljning av krypton. eller?
Citera
2010-04-09, 13:38
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Man får väl lägga en beställning nu då, verkar ju som smartbar verkar lägga ner försäljning av krypton. eller?

Ingen som vet ännu. Om det visar sig att det där dödsfallet var pga enbart kratom... Ja då är det nog kört.
Citera
2010-04-09, 13:50
Medlem
Narviks avatar
Vart har ni hört om ett dödsfall på krypton? Kan ni skriva ut en länk till någon nyhetsida?
Citera
2010-04-09, 13:51
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Ingen som vet ännu. Om det visar sig att det där dödsfallet var pga enbart kratom... Ja då är det nog kört.
Men det lär väl va omöjligt att säga att det bara är kratom?
Citera
2010-04-09, 14:14
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Vart har ni hört om ett dödsfall på krypton? Kan ni skriva ut en länk till någon nyhetsida?
https://www.flashback.org/t1165793

Började som ett skämt mot aftenbladet men visade sig tydligen vara delvis sant. Läs tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Men det lär väl va omöjligt att säga att det bara är kratom?

Är det omöjligt finns det väl inge bevis heller så då kanske de kan fortsätta sälja kratom.
Man kan ju hoppas iaf.
Citera
2010-04-09, 14:31
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
https://www.flashback.org/t1165793

Började som ett skämt mot aftenbladet men visade sig tydligen vara delvis sant. Läs tråden.
Tack!
Citera
2010-04-09, 16:38
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.Moody
Jag e då nöjd -behövde dock lite mer,men det berodde nog på ett dagligt intag på ca 600 mg tram ien vecka innan dess!
Fredrik -jag e då nöjd! Å ag e en gammal räv bland de flesta kemiska substanser kan jag ju säga!
Keep it up

Själv hade jag varit helt ren i nästan 3 månader innan jag tog igår, och ändå en ganska utebliven effekt Kan det bero på att jag hade ätit ganska mycket innan? Hur som helst tänker jag ge det ett nytt försök fast denna gång med Krypton istället för Kratom.
Citera
2010-04-09, 16:58
Bannlyst
hoppas inte det slutas säljas.. då blir jag ledsen i ögat.
Citera
2010-04-09, 17:12
Medlem
Benyameans avatar
Fan senaste tiden har jag både druckit krypton och groggat på alcogel med svartvinbärste. Kommer fan aldrig kunna dricka det igen...

Men tack till smartbar för en snabb leverans även om påsen kändes lite "lätt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in