2010-03-17, 21:38
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
SÅ HÄR ÄR DET!

Det är skillnad på denna skörd mot den förra men det är framställt på precis samma sätt som vanligt.

För er som är intresserade så förpackas kryptonet med dämpad belysning, plasthandskar, skyddsrockar samt munskydd är ett krav.
Rummet det det packas i håller en temperatur på 17 grader.
All bulk samt färdigpackad krypton förvaras sedan i en industrifrys som jag införskaffade enbart för denna produktion.

http://www.restaurangutrustning.se/Product.aspx?Id=183&Category=58

Sedan komma att säga att Krytonet är utblandat är helt fel, bara en åsna sysslar med sådant.
Ja, kryptonet har en annan färg ni får helt enkelt stå ut med det.

Vi på Smartbar har gjort så gott vi har kunnat för att allt skulle bli så bra som möjligt, och duger inte det så får ni helt enkelt handla av min konkurrent (vi köper på samma ställe så hans krypton kommer se lika dant ut bara så att ni inte börjar klaga i hans kundtjänst).

This is it.

Nu ska jag på krogen!

Mvh

/Fredrik

Dåså. Då har alla fått klarhet!
Krypton kommer se ut och lukta så här framöver. Både från prylis och SB.

In conclusion så tror jag bestämt att jag håller mig till SB. Min kompis sitter här i Skype och går på moln efter 0.7g av denna nya batch.
Citera
2010-03-17, 21:55
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
SÅ HÄR ÄR DET!

Det är skillnad på denna skörd mot den förra men det är framställt på precis samma sätt som vanligt.

För er som är intresserade så förpackas kryptonet med dämpad belysning, plasthandskar, skyddsrockar samt munskydd är ett krav.
Rummet det det packas i håller en temperatur på 17 grader.
All bulk samt färdigpackad krypton förvaras sedan i en industrifrys som jag införskaffade enbart för denna produktion.

http://www.restaurangutrustning.se/Product.aspx?Id=183&Category=58

Sedan komma att säga att Krytonet är utblandat är helt fel, bara en åsna sysslar med sådant.
Ja, kryptonet har en annan färg ni får helt enkelt stå ut med det.

Vi på Smartbar har gjort så gott vi har kunnat för att allt skulle bli så bra som möjligt, och duger inte det så får ni helt enkelt handla av min konkurrent (vi köper på samma ställe så hans krypton kommer se lika dant ut bara så att ni inte börjar klaga i hans kundtjänst).

This is it.

Nu ska jag på krogen!

Mvh

/Fredrik

Får man fråga VARFÖR ni börjar hålla på så här och inte bara håller allt cleant när ni vet att det gick bra? Varför byta ner sig. Blir så jävla trött på detta asså, ni borde fan få skicka tillbaka 600 kronor fattar ni hur jävla muppiga när har blivit eller? NI BLÅSER FOLK.
Citera
2010-03-17, 22:05
Bannlyst
......hoppas du ha läsa det.
Senast redigerad av smartbarfredrik 2010-03-17 kl. 22:10.
Citera
2010-03-17, 22:11
Medlem
ultraprutts avatar
Hmm kul att ha 20g från Legalhigh liggandes på posten och läsa det här. Om fler bekräftar att skiten inte fungerar (eller fungerar skitdåligt), vad gör man? Vad händer om man inte hämtar ut grejerna? Surt...
Citera
2010-03-17, 22:12
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Får man fråga VARFÖR ni börjar hålla på så här och inte bara håller allt cleant när ni vet att det gick bra? Varför byta ner sig. Blir så jävla trött på detta asså, ni borde fan få skicka tillbaka 600 kronor fattar ni hur jävla muppiga när har blivit eller? NI BLÅSER FOLK.

Är väl inte SBs fel att leverantören gör annorlunda?
Citera
2010-03-17, 22:17
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultraprutt
Hmm kul att ha 20g från Legalhigh liggandes på posten och läsa det här. Om fler bekräftar att skiten inte fungerar (eller fungerar skitdåligt), vad gör man? Vad händer om man inte hämtar ut grejerna? Surt...

150kronor tar dom då? ALltså jag ska fan kräva ersättning asså jävla fittor som blåser en för fan.
Citera
2010-03-17, 22:20
Bannlyst
Citat:
150kronor tar dom då? ALltså jag ska fan kräva ersättning asså jävla fittor som blåser en för fan.

Det är ingen blåsning......du vill alltså ha samma krypton vi har nu packat i dom gamla förpackningarna så att vi måste höja priset.

Jag tycker inte det verkar rimligt, någon som håller med denne man?
Citera
2010-03-17, 22:22
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:

Håller inte med dig riktigt. Min kompis sitter nu och noddar på det han fick. Inte bara så att du byggt en sjuhelvetes tolerans?
Citera
2010-03-17, 22:23
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Håller inte med dig riktigt. Min kompis sitter nu och noddar på det han fick. Inte bara så att du byggt en sjuhelvetes tolerans?

är hajpad hehe går loss snart.
Citera
2010-03-17, 22:23
Medlem
MorganGrimess avatar
Han missbrukar väl också? kan ju vara det...
Citera
2010-03-17, 22:24
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Han missbrukar väl också? kan ju vara det...

ne har lagt ner det tar väldigt sällan, Jag hittade ett knep för att slippa avtändningen helt även fast jag körde monsterdoser månaden i streck.
Citera
2010-03-17, 22:27
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Bra jävla nerkörd i denna skiten, ska beställa 20gram den 25de och trappa ner på det, är så som en jävla junkie nu, ligger i fosterställning, legat vaken sen 04.00 och väntat på att mamma skulle baka klart bullarna, kubba upp och svepte mitt sista. cirkus 08, vet ifan hur min vardag ska gå ihop nu. har ekonomi kris, hade klarat lida igenom morgondagen.

Säger väl en hel del... Eller?
Senast redigerad av MorganGrimes 2010-03-17 kl. 22:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in