2009-01-07, 23:37
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spizze
0.3 räcker ingenstans. För en härlig stund ta 0.8-1g

Är man inte tillvand kratombrukare så ska man börja försiktigt. Så menade jag.
Citera
2009-01-07, 23:49
Medlem
deadsets avatar
Endast en liten nypa Krypton kan ge rätt go effekt. Det är fruktansvärt potent.
Citera
2009-01-08, 15:32
Medlem
vikels avatar
Det var nog en miss av mig att läsa hela tråden eftersom man får så otroligt många olika svar på vad en nybörjardos bör vara.

Beställt 5g 15x och hade tänkt ta hälften, men det börjar luta åt att jag ska ta mer, då jag i fråga om andra droger är hyfsat tolerant.

Jag är bara ute efter att testa skiten, så att förbruka alla mina 5g är fine för mig. Men det skrivs mycket både om att ta det lugnt första gången OCH att man inte ska ta det lugnt ifall man vill ha effekt. Så vilket är det? Eller vad rekommenderar ni som provat tidigare i mitt fall? Vet att det är en svår fråga, men ändå

Dessutom verkar ju bästa alternativet att inta extraktet vara oralt genom att blanda ner i juice eller liknande, kanske ta en glasburk med lock och skaka ett tag för att blanda så bra som möjligt. Några invändningar?

Dessutom ta det på fastande mage och inte äta förrän man väl känner effekten på kratom. Tror jag nailat det viktigaste faktiskt, ni kan ju säga till ifall jag missat något
Citera
2009-01-08, 20:48
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Orkar inte gå igenom hela tråden...
Hur mycket ligger en dos på av Kratom 15x?
Och hur tar man det enklast, smula sönder i varmtvatten och dricka?
Citera
2009-01-09, 06:28
Bannlyst
Jag måste ju bara fråga om det är någon som kan rekommendera Kratom med bra kvalité! Finns en uppsjö av olika sorter och alla här tycker väl att det är onödigt att lägga ner pengar på något som inte kommer o fungera så bra/alls!

Har aldrig testat Kratom förut och är nu sugen på att göra det.
Citera
2009-01-09, 13:57
Medlem
vikels avatar
Efter mindre än 48 timmar sitter jag nu med min första batch Kratom någonsin. Tummen upp för SS som levererade snabbt och utan krångel! (som dom alltid gjort för mig)

Det är 5g Kratom 15X och jag planerar att testa hälften. Svårt när det är uppenbart att allting är olika potent. Men jag har hört flest bra saker om just 15X så det fick bli det, kanske inte direkt prisvärt i jämförelse, men har bra erfarenhet av just SS så jag slog till. Ska ju ändå bara testa.

Hade tänkt äta nu, så jag intar senare ikväll så länge det inte dyker upp något annat. Ska delge er av min erfarenhet då=)
Citera
2009-01-09, 15:47
Medlem
Hej!

Jag hade tänkt att testa Krytpon Kratom och letar efter en billig och pålitlig sida att beställa ifrån, är det någon här som kan tipsa mig om en?

PMa också går utmärkt och skulle uppskattas!

Tack på förhand!

Z
Citera
2009-01-09, 18:47
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Jag måste ju bara fråga om det är någon som kan rekommendera Kratom med bra kvalité! Finns en uppsjö av olika sorter och alla här tycker väl att det är onödigt att lägga ner pengar på något som inte kommer o fungera så bra/alls!

Det finns väldigt bra kratom. Ma daeng och red vein är bra. Super Green Indonesian och Golden Indonesian.

Räcker till måånga härliga kvällar. Eller varför inte mysa runt i stan?

Jag myste som fasiken varje dag i två veckor för en femhundring.

No PM, tack! Orkar inte just nu.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-01-09 kl. 18:49.
Citera
2009-01-09, 20:04
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek

Vanliga x15 är ju en bra sort som ger effekt .
Citera
2009-01-09, 20:15
Medlem
Vem beställer du kratom av?? Sökte via prylbutiken dom hade inget.
gimmli

Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Någon som kört denna:

"Kratom leaves Thai 10g (Very Strong)" från Pryl-butiken (eller vad de heter)?

Lämplig dosering?

Körde en del kratom 2007 från SS men fick ingen märkbar effekt alls.

- F.G
Citera
2009-01-09, 20:17
Medlem
vikels avatar
Håller med foxx. Just slagit i mig 15X. Kratom första gången och definitivt inte besviken. Påminner väldigt mycket om mild effekt på tramadol än så länge och och jag tog det för bara 25 minuter sedan. Än så länge inget regelriktigt "rus", men jag var inte ute efter det. Bara något att chilla på, inte trippa och det funkar utmärkt för det=)
Citera
2009-01-09, 20:17
Medlem
Hej undrar bara vilka SS är. Det verkar vara där ifån du beställer
gimmli

QUOTE=vikel]Efter mindre än 48 timmar sitter jag nu med min första batch Kratom någonsin. Tummen upp för SS som levererade snabbt och utan krångel! (som dom alltid gjort för mig)

Det är 5g Kratom 15X och jag planerar att testa hälften. Svårt när det är uppenbart att allting är olika potent. Men jag har hört flest bra saker om just 15X så det fick bli det, kanske inte direkt prisvärt i jämförelse, men har bra erfarenhet av just SS så jag slog till. Ska ju ändå bara testa.

Hade tänkt äta nu, så jag intar senare ikväll så länge det inte dyker upp något annat. Ska delge er av min erfarenhet då=)[/quote]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in