Citat:
Ursprungligen postat av Helren
Finns det Kratom som är STARKT?
Jag blev klart besviken iaf!
Beställde för strax under 500Kr och det gick åt som smör utan egentlig effekt "Enligt mig"!
Jag skulle vara tvungen att ta 30-40g i en kopp te och sitter i Ca; 3-5Tim!
Men då är jag van vid Ketogan,100Mg dolcontin,Stesolid 10Mg 1x3 dag, Metadon,Subutex,Ren Morfin, mm mm!
Jag stoppar i mig 100-300Mg Dolcontin per dag när ekonomin tillåter! Men då INTE för att droga mig utan för att ta bort smärtan "Kotkoprision,Kotförskjutning i Ryggraden"
Om man då köper exvis : Dolcontin,Metadon,Subutex eller dylikt så har man effekt a 24Tim + till en mindre kostnad än vad kratomet!
Men OM det är någon som vet vad man beställer BRA Kratom så gärna för mig!
Jag kommer troligtvis att få Metadon eller subutex på Recept så då är detta uteslutet!
Men mottager gärna Bra Kratom länk, Jag beställde Thai jag vet inte om Indo är bättre?
Mvh
Helren
Tja!
Det är som sagts tusen ggr tidigare, inte för att verka tvär och sur, mer bara konstaterande med ännu ett exempel, då du denna gång, hur man påverkas av Kratom.
Du som verkar ska kliva av opiaterna kanske kan komma att ha nytta av Kratom. Något rus finner jag det väldigt osannolikt att du kommer att få uppleva på Kratom alls då det verkar föreligga viss korstollerans med opiater, och om man skall jämnföra, fast det inte går egentligen, så är Kratom kanske lika starkt som lite citadon, lite sobril, lite, ephedra(microskopiskt mer än kaffe), grönt té och kanske minimängder av nån mer svag substans...
Förväntad effekt kommer enligt min erfarenhet att utebli då du kör tunga opiater och om t ex horse är Whiskey(Single malt) så är Kratom folkbärs 2,8

r, eller kanske 3,5

r... Så du kan ju tänka lite hur påverkad någon som krökar rätt friskt skulle bli av ett par, typ 6st nödraketer, och sedan överföra detta på dig och din tolerans gällande opiater. Han som dricker 6-packet kanske slutar skaka, mår lite bättre osv. absen blir lindrade helt enkelt...Tar du Kratom(av en bra sort) när du har abs så kan Kratomet hjälpa dig, observera kan, då det ju som sagt är individuellt som fan... Men, Kratom tillsammans med Catapressan, Inderal, Immodium, näringsdrycker, vitaminer, osv. kan räcka för att göra skillnad mellan en misslyckad AT och en lyckad sådan följt av önskad längd av renhet därefter...
Skulle jag trappa ner så skulle jag kört(beroende från vad förstås, men nu t ex Oxykontin osv.) till först, beroende på graden av beroende, till Subutex(eller Temgesic) alt. Metadon, sedan kanske gått över på Kodein ett tag, klivit vidare neråt via Dexofen och sedan kanske klarat mig på Kratom allena? Får ju ha en del extra meds såsom benso och Catapressan mm. oxå kanske, men Kratomet kan göra att suget blir hanterbart lite bättre?
Jag skall kolla upp lite sidor jag vet har haft bra Kratom, billigt nu med $ oxå, åt dig. Skickar ett PM....Övrigt PM-tiggeri undanbedes! Jag skall påbörja en FAQ och däri kanske några shoppar kommer att dyka upp..vem vet..men just nu finns google som funkar utmärkt då det gäller att finna källor med bra priser och kvalitet. Fast skickar PM nu då det kanske inte är så motiverat att googla runt om man har lite abs...eller läste jag knas?....
Peace!