2023-12-19, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Vilka är SS är det dom som levererar i tjocka papp påsar med på insidan eller har dom plastpåse?

Nej dom levererar i stora mylarpåsar med zip.
Citera
2023-12-19, 19:27
Medlem
Har sysslat med subutex ett tag, kommer kratom hjälpa mot ATn?
Citera
2023-12-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Har sysslat med subutex ett tag, kommer kratom hjälpa mot ATn?

Antagligen, men det är inte trevligt att kliva av kratom heller
Citera
2023-12-19, 21:59
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Jag har alltid gillat Red Kasung från SS så blev glad när jag såg kampanjen på alla Kasung-strainen!
1kg Red och en mindre mängd av både Green och Yellow blev det som en julklapp till mig själv!

Blev ett kiiilo grönt här. Bra pris
Citera
2023-12-20, 11:54
Medlem
Hej allihopa!

Jag tänkte bara dela med mig av lite information som jag "forskat" mig fram till själv hehe. Det gäller oxy och kratom och deras kors-effekter.

Om jag tar en 40-60mg oxy på morgonen vid 7 tiden, så får jag en noterbart bra effekt av ca 8-10g kratom vid 12-13 snåret.

Om jag å andra sidan börjar dagen med kratom och sedan vid arbetsdagens slut lyxar till med oxy (tar då 7g kratom på morgonen, o ytterligare ca 7g vid lunch) så har oxy VÄLDIGT liten effekt! Så att ta oxy först -> sedan kratom = God effekt.

Men att ta kratom -> oxy = dålig effekt.

Det är såklart säkert individuellt, men för mig fungerar det så. I övrigt har jag använt kratom för att klippa oxy beroende och det fungerar bra. Behövs lite benso också, men att gå från 240mg oxy om dagen till 0, gick bra. Tar då ca 20-30g kratom per dag, och med en 20mg diazepam så kan man enkelt switcha å iaf jag kan gå till jobb. Sen efter nån vecka får man trappa ner krattan, och tar sedan kratta AT som för mig varar ca 4-5 dagar med influensaliknande symptom.

Hoppas det kan hjälpa någon
Citera
2023-12-21, 09:10
Medlem
Hur mycket effekt tappar man om inte äter sörjan, utan kokar tee, och sen kör de genom kaffefilter så man bara får vätskan?

Jag får inte i mig skiten annars.
Men jag får effekt. Frågan är om hur mycket effekt jag går miste om?

Nån som har info eller egen erfarenhet?
Får jag halv effekt? Isåfall kan jah dubbla dosen, relativt billigt ju.
Citera
2023-12-21, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Anonym_
Hur mycket effekt tappar man om inte äter sörjan, utan kokar tee, och sen kör de genom kaffefilter så man bara får vätskan?

Det är något jag har funderat på länge men inte har provat. Med tanke på hur sjukt billigt det är så spelar de ju egentligen ingen roll om man behöver dubbla doserna.
Jag har inget problem med att dricka de men det känns ju betydligt nyttigare om man skulle slippa svälja sörjan.
Jag ska prova de kommande dagarna.
Citera
2023-12-21, 09:44
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:

På din fråga har jag inget svar.
Testa att hälla pulvret i apelsinjuice eller i en brustablett multivitamin, rör absolut inte utan låt pulvret sjunka själv. Sedan kan du röra och det funkar för mig.
I vatten är katastrof!
Citera
2023-12-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
På din fråga har jag inget svar.
Testa att hälla pulvret i apelsinjuice eller i en brustablett multivitamin, rör absolut inte utan låt pulvret sjunka själv. Sedan kan du röra och det funkar för mig.
I vatten är katastrof!

Tack för tipset. Vad är fördelen med att låta det sjunka innan man rör runt?
Citera
2023-12-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Det är något jag har funderat på länge men inte har provat. Med tanke på hur sjukt billigt det är så spelar de ju egentligen ingen roll om man behöver dubbla doserna.
Jag har inget problem med att dricka de men det känns ju betydligt nyttigare om man skulle slippa svälja sörjan.
Jag ska prova de kommande dagarna.

Återkom gärna när du har testat

Jag tar 3 teskedar och tar hett vatten blandar runt och sen genom kaffefilter.
Men försöker dock hoppa från relativt höga doser tramadol till Kratom och får ju inte sådär jätte mycket effekt av 3 teskedar, men det kanske jag inte fått av äta allt med.

Jag får väl försöka få mig i 3 teskedar och se om det är skillnad.
Citera
2023-12-21, 13:09
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Tack för tipset. Vad är fördelen med att låta det sjunka innan man rör runt?

Du slipper klumparna 👍
Citera
2023-12-21, 22:07
Medlem
Jag med chokladmjölk, gärna havre man köper i liter förpackning.
Bara att blanda i kratomet, det löser sig ganska snabbt efter att man rört runt. Ingen kratomsmak alls!

På jobbet har vi kaffemaskinerna som kan göra varm choklad. När jag blandar i kratomen där löser den sig direkt i det varma. Kyl ner det lite med kallt vatten, och voilà, klart att dricka. Enkelt och smidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in