2023-12-13, 18:34
Medlem
Tycker Kratom var bra första månaden och gjorde det de skulle. Sen kändes det mer som att jag bara tog det för att inte vara sliten, slutade för en månad sen och det är först nu jag känner mig något återställd både i kropp o psyke.
Citera
2023-12-16, 10:52
Medlem
Beställde precis Green Moringa från TT. Vid googling verkar det som att moringa är något annat än kratom (jag tog för givet att det var en specifik strain av kratom!?). Någon som vet?
Citera
2023-12-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerryseinfield
Beställde precis Green Moringa från TT. Vid googling verkar det som att moringa är något annat än kratom (jag tog för givet att det var en specifik strain av kratom!?). Någon som vet?
Green Moringa, eller Moringa oleifera, är ett träd känt för sina antioxidanta och antiinflammatoriska egenskaper. Det används traditionellt i naturläkemedel för att behandla olika hälsoproblem, inklusive diabetes, inflammation och hjärtproblem. Bladen förvandlas ofta till ett näringsrikt grönt pulver. Vad gäller psykoaktiva egenskaper finns det inga kända indikationer på att Moringa oleifera har sådana effekter.
Citera
2023-12-16, 13:28
Medlem
nullbytes avatar
Har haft uppehåll nu i cirka 2 månader tänkte beställa hem lite nu över jul. Nån speciell batch ni kan rekommendera mig för lite julmys?
Citera
2023-12-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcukm
Green Moringa, eller Moringa oleifera, är ett träd känt för sina antioxidanta och antiinflammatoriska egenskaper. Det används traditionellt i naturläkemedel för att behandla olika hälsoproblem, inklusive diabetes, inflammation och hjärtproblem. Bladen förvandlas ofta till ett näringsrikt grönt pulver. Vad gäller psykoaktiva egenskaper finns det inga kända indikationer på att Moringa oleifera har sådana effekter.

Ja precis, den infon jag hittade också. Lite lurigt salufört kan jag tycka, om än det såklart är jag som slarvat. Nåja bad dem ändra i ordern till Green Malay (samma pris & finns i lager så borde väl inte vara något problem).
Citera
2023-12-16, 16:53
Medlem
Hur skulle ni säga att toleransutvecklingen är kontra phenibut ? med phenibut så var toleransökningen avsevärd, det räckte med att använda bara en gång i veckan över en längre period för att känna av att effekten långsamt avtog om man inte stegvis ökade dosen.
Citera
2023-12-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Hur skulle ni säga att toleransutvecklingen är kontra phenibut ? med phenibut så var toleransökningen avsevärd, det räckte med att använda bara en gång i veckan över en längre period för att känna av att effekten långsamt avtog om man inte stegvis ökade dosen.

Många säger att dom gått på samma dos flera månader eller tom år men för mig avtar känslan att vara hög/kraftigt välbehag efter 2-4 veckor kanske. Sedan har jag varit en sådan som tagit varje dag ofta morgon och kväll så det spelar väl stor roll också om man sällan är opåverkad
Citera
2023-12-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerryseinfield
Ja precis, den infon jag hittade också. Lite lurigt salufört kan jag tycka, om än det såklart är jag som slarvat. Nåja bad dem ändra i ordern till Green Malay (samma pris & finns i lager så borde väl inte vara något problem).
Red Bali från SS var riktigt fin.
Citera
2023-12-18, 04:35
Medlem
Adeptuss avatar
10-20g dagligen i en månad sen cold turkey dagen det tog slut. Inga abstinens symptom överhuvudtaget. Främst som smärtstillande.

Har ni andra som slutat/tagit en paus känt er efteråt?
Citera
2023-12-18, 12:00
Medlem
Jag har alltid gillat Red Kasung från SS så blev glad när jag såg kampanjen på alla Kasung-strainen!
1kg Red och en mindre mängd av både Green och Yellow blev det som en julklapp till mig själv!
Citera
2023-12-18, 12:22
Medlem
Vilka är SS är det dom som levererar i tjocka papp påsar med på insidan eller har dom plastpåse?
Citera
2023-12-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Vilka är SS är det dom som levererar i tjocka papp påsar med på insidan eller har dom plastpåse?
Mer plast än papp hos "scandi"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in